Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det søtaMasse lykke til på UL i morgen ♡ Gleder meg til å lese om den fine lille spira!
Takk for det søta. Håper det roer seg litt kanskje..Masse lykke til i morgen. så spennende
Håper ikke kvalmen varer så lenge.
Takk for det søte deg.Lykke til på UL Leit å lese at du er så kvalm.
Takk søtaMasse lykke til på ul idag ! Spennende
Så fantastiske nyheter! Gratulerer med liten reke7+0.
Kvalmen er her for fult, ikke kastet opp i dag, men masse brekninger.. Puppene er ømme av og på og veldig trøtt. Tisser fortsatt x flere på natt.
Vært på ul i dag. Der så vi en perfekt bønne, hjerte slo regelmessig og perfekt. Graviditeten lå helt perfekt i livmoren og Gynokologen var veldig fornøyd. Hun målte lille spire til å være litt mindre enn hva jeg tror, 2 dager mindre trodde hun. Jeg følger menstermin til oul uansett. Helt magisk opplevelse.
Hun ville at jeg skulle komme tilbake om 2 uker
Tusen takkSå fantastiske nyheter! Gratulerer med liten reke
Ja, herlig. Ja, det roer seg vel etterhvert. Helt greit å lide litt mens spira vokserSå fantastisk ul resultat men kjedelig at du er så kvalm, håper det roer seg litt etterhvert.
Heeelt fantastisk! Dette skal det blir baby av ❤❤❤
Ja, helt ubeskrivelig fantastisk følelse. Nå får dere komme etter jenter. Tusen takk dereHerlig
Ja, helt ubeskrivelig fantastisk følelse. Nå får dere komme etter jenter. Tusen takk dere
Takk. Ja, ser sånn utNå blir det baby!! Hurra!
Krysser for detÅja jeg skal komme etter neste mnd