Håper på nr 2.

5+6❤️.

I natt sto vi opp alle 3 for å se på måneformørkelsen, var sikkelig stilig:). Lille gutt ble gira og syns det var gøy å se på, men han fikk sove etterpå:).

Nå er der høstferie, så jeg håper uka går fort, da det er ul om 8 dager❤️. Ellers har jeg blitt litt mer kvalm på morgen, ikke veldig, men litt..

6+0❤️❤️

Halvveis til 12 uker. Jeg har jo bare vist jeg har vært gravid litt over 2 uker, men føler det har vært lenge veldig lenge:p.

Jeg har blitt litt mer kvalm, er ikke så flink til å spise med engang jeg står opp, tar Folat, jern og tran, så pusser jeg tenner. Etter det lager jeg frokost, i dag var det like før jeg kastet opp før jeg rakk frokost. De siste dagene har jeg spist 2 knekkebrød med gulost og masse agurk:)❤️. Og gjerne 1 glass juice til.

I går hadde vi kino kveld med en kompis av lillegutt og mammaen, vi spiste Grandiosa og godis, det var ikke bra:o, da brakk jeg meg x flere:o. Jeg er glad jeg har symptomer, jeg krysser alt og håper dette får veien nå❤️. Jeg er fortsatt trøtt, ømmebryster, spesielt brystvorter, hormonell, gråter noen på tv gråter jeg.. Tisset også ofte enda, oppe 3 ganger på natten, litt murringer i livmor og mild bekkenløsning.

Jeg slet veldig med bekkenløsning med lille gutt, og merket det også april i fjor, når jeg var gravid.

Om 1 uke skal jeg på ul❤️, gleder meg masse❤️❤️

Nå går det veien ♡

Så herlig å høre at du har symptomer, selv om ikke alle er like greie å ha med å gjøre da.. :P Gleder meg til oppdatering etter UL ♡♡

Så herlig å høre at du har symptomer, selv om ikke alle er like greie å ha med å gjøre da.. :P Gleder meg til oppdatering etter UL ♡♡
Takk for det:). Helt greit å være dårlig, så lenge spiren har det bra❤️. Ja, blir spennende det❤️. Nå håper jeg du kommer etter veldig snart❤️

Takk for det:). Helt greit å være dårlig, så lenge spiren har det bra❤️. Ja, blir spennende det❤️. Nå håper jeg du kommer etter veldig snart❤️
Det håper jeg og ♡

6+2❤️

Merker jeg er greit hormonell om dagen.. Sendte melding til mannen om hva vi skal ja til middag, da jeg føler jeg bare bestemmer hele tiden.. Så skriver han: bestem du jenta mi, du som har problemer med maten om dagen❤️❤️❤️❤️. Smelt❤️, ble rørt helt inni hjerterota❤️.

Ellers har kvalmen tatt seg opp veldig i går og værre i dag, gjort svært lite effektivt i dag:o. Men jeg er gravid og det er jeg svært takknemlig for❤️

Uff, så kjipt å høre at du sliter med kvalmen. Enda godt du vet å sette pris på graviditeten, for da klarer man sikkert alltids litt kvalme. Håper du ikke trenger å slite med den altfor lenge. Og heia mannen :D

Uff, så kjipt å høre at du sliter med kvalmen. Enda godt du vet å sette pris på graviditeten, for da klarer man sikkert alltids litt kvalme. Håper du ikke trenger å slite med den altfor lenge. Og heia mannen :D
Ja, jeg har det heldigvis i mild grad. Kaster ikke opp, bare brekker meg. Men så lenge kroppen lager baby, gjør det ikke noe❤️. Mannen vet ikke hva han kan gjøre stakkar, men prøver så godt han kan❤️. Takk for at du tenker på meg❤️

6+4❤️.

I går når jeg la meg, hadde jeg mange triste tanker om at nå går det galt og at jeg begynner å blø eller oppdager MA igjen. Jeg tror selv at jeg er veldig redd nå, siden ul nærmer seg veldig.. Gruer meg litt for at det er negativt, så ikke vært en god natt..

Dagen i dag har puppene vært litt mindre ømme, men sånn er det vel? De er mer ømme nå, jeg har også vært kvalm i perioder..

Hatt besøk i kveld, og ble veldig sliten og trøtt, godt de ikke ble så lenge.. Jeg fikk en kjempe kvalmebølge og kastet opp:(. Så jeg har nok ikke så mye å beskymre meg for forteller jeg meg selv❤️

6+6❤️.

Kvalmen er blitt værre.. Kastet opp x flere i dag, må virkelig tvinge maten ned. I morgen er det ul, gruer meg litt, men gleder meg også❤️. Har ganske sen time, då tar tid før jeg får oppdatert..

Hvis den lille har det bra gjør det ikke noe om jeg er super kvalm og kaster opp.. Fått gjort minimalt i dag for å si det sånn.. Jeg skal henge opp litt vask etterpå, må bare hvile middag, så den kanskje forblir i magen..

Back
Topp