Lillefrø15
Forumet er livet
JaGodt å høre, ja man tåler det meste bare spira vokser <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaGodt å høre, ja man tåler det meste bare spira vokser <3
Tusen hjertelig takkdu er gravid <3 så fantastisk og gratulerer så mye!!!
Takk for det. Ja, håper dagene suser avgårdeVeldig koselig å lese her inne om dagen Og nå er du 6+0! Det kommer til å gå fort frem til ultralyden
Takk for det søta. Ja, det håper jeg åNå går det veien ♡
Takk for det. Helt greit å være dårlig, så lenge spiren har det bra. Ja, blir spennende det. Nå håper jeg du kommer etter veldig snartSå herlig å høre at du har symptomer, selv om ikke alle er like greie å ha med å gjøre da.. Gleder meg til oppdatering etter UL ♡♡
Det håper jeg og ♡Takk for det. Helt greit å være dårlig, så lenge spiren har det bra. Ja, blir spennende det. Nå håper jeg du kommer etter veldig snart
Det håper jeg og ♡
Ja, snill mannKjedelig med kvalme da godt mannen tar vare på deg
Ja, jeg har det heldigvis i mild grad. Kaster ikke opp, bare brekker meg. Men så lenge kroppen lager baby, gjør det ikke noe. Mannen vet ikke hva han kan gjøre stakkar, men prøver så godt han kan. Takk for at du tenker på megUff, så kjipt å høre at du sliter med kvalmen. Enda godt du vet å sette pris på graviditeten, for da klarer man sikkert alltids litt kvalme. Håper du ikke trenger å slite med den altfor lenge. Og heia mannen