Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det søte deg.Ååh så bra ! Nå ble jeg glad Håper kvalmen gir seg etterkvart, ikke noe særlig å gå rundt sånn, meen baby skal det bli
Ja, veldig. Tusen takkSå fantastisk ♡ nå blir det baby ♡♡
Tusen takkSå dumt at du er plaget med kvalme det er virkelig grusomt masse god bedring til deg ♡
Ja, men overlever.. Litt kipt å kaste opp alt jeg spiser på morgen, men det virker som jeg får beholde middagen. Nå har vi kost oss med nygrillet kyllingvinger fra meny, gresk salat og loff. Vil gjerne beholde det,Så kjedelig med kvalme da håper du får en fin helg selvom
Jeg vil bare legge inn et hint om at jeg har starta dagbok på assistert nå. Siden du ville at jeg skulle si ifra hihi
Takk for det søtaUff, den kvalmen er så forferdelig! Håper det gir seg raskt
Ja, du sier noe. Tusen takk søte degMasse god bedring, vennen. Utrolig dum bivirkning av graviditet denne kvalmen. Hvor er logikken i at man skal slite med å få i seg nok næring når man gjør noe så krevende for kroppen som å lage et nytt menneske?? Håper du ikke må slite altfor lenge ♡
Så deilig at det snart er ul! Husker ikke i skrivende stund om du har vært på det før?8+4
Formen er opp og ned fortsatt. Kaster opp annenhver dag nå virker det som.. I går beholdt jeg alt jeg spiste, var bare litt kvalm og brekninger. I dag kom frokosten i retur samt litt mer oppkast før jeg rakk en ny brødskive nå.. Hadde vært deilig å slippe oppkastet snart.. Så jeg holder sofaen inntil videre nå..
Jeg har så lyst på biff, men vet ikke om jeg i det hele tatt orker å lage det i kveld.. Kan jo spise gjennomstekt, men den er best medium..
Nå er det 3 dager til neste ul, gleder meg
Jeg var på ul når jeg var 7+0. Så lille bønna med blinkende hjerte, bilde ligger på skjult.Så deilig at det snart er ul! Husker ikke i skrivende stund om du har vært på det før?
Kjipt med kvalme altså, men du kan jo trøste deg med at etter uke 8 så synker hcg gradvis utover svangerskapet før det stabiliserer deg mot slutten. Og da forsvinner også en del av de mest plagsomme symptomene