Håper på nr 2.

Oppsummering av dagen:
Blitt en lang dag med hormontrollet tilstede. Vært litt lett sint og lei meg. Deppet en del i dag faktisk. Fått nesten angst av å gå på do og være sikker på at jeg blør. Er det mulig:p, helt utafor.

Det begynte med at puppene nesten ikke var ømme, men de er det nå. Trøtt er jeg også.. Så nå laster jeg de bekymringene vekk og prøver å ha en positiv innstilling.. Godt jeg sendte de resterende g testene mine i går kveld:p.

God natt alle skjønne lesere❤️. Spiren min skal vokse seg stor til mai!❤️❤️

Uff, stakkars ❤️ er ikke noe godt når man er deppa. Det blir nok noen tøffe uker. Men dette skal gå bra! I mai kommer det en frisk og fin baby ❤️

Uff, stakkars ❤️ er ikke noe godt når man er deppa. Det blir nok noen tøffe uker. Men dette skal gå bra! I mai kommer det en frisk og fin baby ❤️
Takk for det søta:). Koselig at du heier på meg❤️. Jeg krysser for at dette går bra❤️. Testene er på vei til deg❤️

5+2❤️.

Samme symptomer som tidligere❤️. Våkner x flere på natten og må tisse, drømmer mye, ømme/hovende bryster, trøtt. Har begynt å kjenne bekkenet mitt litt også.

Oppsummering av dagen:
Blitt en lang dag med hormontrollet tilstede. Vært litt lett sint og lei meg. Deppet en del i dag faktisk. Fått nesten angst av å gå på do og være sikker på at jeg blør. Er det mulig:p, helt utafor.

Det begynte med at puppene nesten ikke var ømme, men de er det nå. Trøtt er jeg også.. Så nå laster jeg de bekymringene vekk og prøver å ha en positiv innstilling.. Godt jeg sendte de resterende g testene mine i går kveld:p.

God natt alle skjønne lesere❤️. Spiren min skal vokse seg stor til mai!❤️❤️
Uff... kjenner den do følelsen. Gjør det samme selv :( Men hvorfor depper du da? Det er jo ikke bra. Du skal jo glede deg over det lille mirakelet i magen din:D

Uff... kjenner den do følelsen. Gjør det samme selv :( Men hvorfor depper du da? Det er jo ikke bra. Du skal jo glede deg over det lille mirakelet i magen din:D
Ja, Gud vet. Jeg bar vel bare redd og engstelig i går. Depper ikke nå❤️. Gleder meg over lille miraklet mitt❤️❤️

Ikke rart humøret svinger, er mye nerver når man har mistet før
og ikke er det lenge siden heller, men det går bra nå, for det har jeg bestemt, Basta!! :D <3

Ikke rart humøret svinger, er mye nerver når man har mistet før
og ikke er det lenge siden heller, men det går bra nå, for det har jeg bestemt, Basta!! :D <3
Takk for det søta ❤️❤️❤️. Veldig riktig det du sier:). Takk for at du håper med meg❤️

Sender deg en god klem ♡

Dette går bra❤️ Du blir mamma igjen i mai! De vanskelige følelsene vil nok være der en stund, forhåpentligvis blir det lettere når du har sett den lille på UL:-) klem til deg❤️

Dette går bra❤️ Du blir mamma igjen i mai! De vanskelige følelsene vil nok være der en stund, forhåpentligvis blir det lettere når du har sett den lille på UL:-) klem til deg❤️
Takk for gode ord❤️. Ja, jeg krysser for det:). Takk for klemmen og takk for at du heier på meg❤️

5+3❤️.

I følge BV begynner hjerte å slå i morgen❤️. Gleder meg til ul om 11 dager❤️. Litt spent på om jeg er kortere, da jeg hadde kjemisk rett før.. Symptomer er det samme, merker at jeg er trøttere nå enn sist uke. Fikk også litt vond smak i munne i stad:o, æsj.

Litt småkvalm når jeg er sulten, men ikke veldig kvalm:). Nå håper jeg helgen og høstferien går fort❤️❤️

5+3❤️.

I følge BV begynner hjerte å slå i morgen❤️. Gleder meg til ul om 11 dager❤️. Litt spent på om jeg er kortere, da jeg hadde kjemisk rett før.. Symptomer er det samme, merker at jeg er trøttere nå enn sist uke. Fikk også litt vond smak i munne i stad:eek:, æsj.

Litt småkvalm når jeg er sulten, men ikke veldig kvalm:). Nå håper jeg helgen og høstferien går fort❤️❤️
Å tenk bare 11 dager til UL <3

5+3❤️.

I følge BV begynner hjerte å slå i morgen❤️. Gleder meg til ul om 11 dager❤️. Litt spent på om jeg er kortere, da jeg hadde kjemisk rett før.. Symptomer er det samme, merker at jeg er trøttere nå enn sist uke. Fikk også litt vond smak i munne i stad:o, æsj.

Nå er det ikke lenge til UL nei ❤️ så spennende. Jg fikk forresten testene i går :) tusen takk igjen :)

Back
Topp