Lillefrø15
Forumet er livet
Det krysser jeg forTusen takk <3
Tar gjerne nabotermingruppa jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det krysser jeg forTusen takk <3
Tar gjerne nabotermingruppa jeg
<3 <3Det krysser jeg for
Nydelig ♡♡♡4+3
Sist graviditet som ente som kjemisk begynte jeg å blø når jeg var 4+3. Ingen blod i dag, fortsatt litt kvalm på morgen, tisser på natta, hovende/ømme bryster. Så nå går det veien. Lille spire koser seg i livmoren nå, og må være der til mai.
Jeg har vært flink og ikke testet i dag. Prøver å holde meg unna, kjenner godt på kroppen at jeg er gravid.
. Takk som heierNydelig ♡♡♡
Ja, vi satser på det nå. Takk for at du heierDette er spiren som sitter hele veien til mål vet du ! Helt fantastisk
Takk for det søte deg. Ja, vi skal gjennomføre nå. Takk for heiingMengden utflod økte til meg også i starten, ble kjempe urolig for å se blod på papiret. Gratulerer så mye med spiren som skal bli en frisk liten baby i mai dette har dere ventet mer enn lenge nok nå. Du skal se det går rett vei nå. Gleder meg til å se babybildene som kommer i mai
Takk for det søte degFantastisk å lese her altså! Nyyyyyt det
Kjekt å se deg her ♡♡
Takk for det søtinger. Nå har jeg kommet for å bli(håper jeg da)Så koselig og se deg her ♡
Det har du nå skal du ingen steder (annet enn til mai 2016)!!Takk for det søtinger. Nå har jeg kommet for å bli(håper jeg da)
Nei, krysser for detDet har du nå skal du ingen steder (annet enn til mai 2016)!!