Håper på nr 2.

4+3❤️

Sist graviditet som ente som kjemisk begynte jeg å blø når jeg var 4+3. Ingen blod i dag, fortsatt litt kvalm på morgen, tisser på natta, hovende/ømme bryster:). Så nå går det veien:). Lille spire koser seg i livmoren nå❤️, og må være der til mai:).

Jeg har vært flink og ikke testet i dag:D. Prøver å holde meg unna, kjenner godt på kroppen at jeg er gravid:).
Nydelig ♡♡♡

Dette er spiren som sitter hele veien til mål vet du ! Helt fantastisk ❤️

Litt slitsomt at det kommer mye utflod:o. Sjekker etter blod når jeg er på toalettet, vil helst slippe å tenke på det, men ikke lett..

Etter å ha kjørt til svergie på morgen med ei venninne og videre inn til Oslo for å se tanteungen min er jeg ganske trøtt og sliten.. Ikke fått slappet av mye i dag.. Nå må jeg snart bake kake til i morgen:o

Mengden utflod økte til meg også i starten, ble kjempe urolig for å se blod på papiret. Gratulerer så mye med spiren som skal bli en frisk liten baby i mai:) dette har dere ventet mer enn lenge nok nå. Du skal se det går rett vei nå. Gleder meg til å se babybildene som kommer i mai ;)

Mengden utflod økte til meg også i starten, ble kjempe urolig for å se blod på papiret. Gratulerer så mye med spiren som skal bli en frisk liten baby i mai:) dette har dere ventet mer enn lenge nok nå. Du skal se det går rett vei nå. Gleder meg til å se babybildene som kommer i mai ;)
Takk for det søte deg❤️❤️. Ja, vi skal gjennomføre nå❤️. Takk for heiing❤️

4+4:).

Fortsatt gravid❤️. Symptomer er fortsatt hovende/ømme bryster, litt småkvalm når jeg trenger mat, trøtt, urolig søvn og murringer❤️.

Har bestemt meg for å ikke teste mer, tok siste test i dag, den er sterkere:D.
ImageUploadedByBV Forum1442641031.251995.jpg

Jeg har god mage følelse, men man vet jo aldri, greit å ikke vite så mye også syns jeg. Jeg skal på ul når jeg er 7+0, så litt over 2 uker til. Jeg håper det går fort❤️

Så koselig og se deg her ♡

4+5❤️

Nå nærmer jeg meg over kjemisk graviditet, første mål:). Neste mål er ul i uke 7:).

Jeg våkner veldig tidlig og da får ikke jeg sove lenger. Mannen er ikke vant til at jeg våkner så tidlig i helgen:p.

I dag er det fotball cup og bort å spise senere. Helgen har gått i ett:).

Back
Topp