Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den gjør kanskje det. Litt tidlig å øve syns jeg. Også så trøtt jeg blir på ettermiddagenKroppen øver seg på og stå opp med baby igjen
Jeg tror jeg aldri har studert dopapir så ofte som jeg gjør nå )4+6
Ikke så mye nytt å meddele. De samme symptomene. Drømmer mye rart om natten, det er sikkert litt bekymringer som ligger i underbevisstheten. Jeg frykter fortsatt å se blod. Ser på papiret hver gang jeg er på do, klarer ikke helt å la være..
I morgen er jeg over grensen for kjemisk, første del mål
Du skal se at denne gangen går alt som det skal4+6
Ikke så mye nytt å meddele. De samme symptomene. Drømmer mye rart om natten, det er sikkert litt bekymringer som ligger i underbevisstheten. Jeg frykter fortsatt å se blod. Ser på papiret hver gang jeg er på do, klarer ikke helt å la være..
I morgen er jeg over grensen for kjemisk, første del mål
Godt det er flere, føler meg litt galJeg tror jeg aldri har studert dopapir så ofte som jeg gjør nå )
Takk for at du heier på meg, jeg krysser for detDu skal se at denne gangen går alt som det skal
Takk for det søta. Betyr mye at du heier på meg. Klemmer tilbakeNervepirrende uker, men jeg har troa på deg <3
Klemmer masse på <3
Ja, det er det absolutt. Krysser for at dette går veien. Takk for at du heier på meg, setter stor pris på detDet er mye å engste seg for i starten, men jeg har troa for deg
Takk for det søta. Ja, veldig åGratulerer med å være klinisk gravid! Det er en god milepæl. Tiden går fryktelig sakte disse ukene her.
Tusen takk for det.Gratulerer med å ha passert 5 uker deilig milepæl
Jeg har også blitt veldig glad i poteter etter jeg ble gravid spiser det nesten hver dag. NAM ♡
Hormontrollet er ikke så lett alltid dukker plutselig opp når man minst aner det. Kjekt at det hjalp med tur da