Håper på nr 2.

Kroppen øver seg på og stå opp med baby igjen :p

4+6:D

Ikke så mye nytt å meddele:). De samme symptomene:). Drømmer mye rart om natten, det er sikkert litt bekymringer som ligger i underbevisstheten. Jeg frykter fortsatt å se blod. Ser på papiret hver gang jeg er på do, klarer ikke helt å la være..

I morgen er jeg over grensen for kjemisk, første del mål❤️

Ikke så mye nytt å meddele:). De samme symptomene:). Drømmer mye rart om natten, det er sikkert litt bekymringer som ligger i underbevisstheten. Jeg frykter fortsatt å se blod. Ser på papiret hver gang jeg er på do, klarer ikke helt å la være..

Jeg tror jeg aldri har studert dopapir så ofte som jeg gjør nå :))

Du skal se at denne gangen går alt som det skal ❤️

5+0❤️

Symptomer er fortsatt de samme:). Begynt å bli litt oppblåst på kvelden i går, mye luft:). Ikke så veldig kvalm, litt når jeg står opp, hjelper å drikke. Trøtt på ettermiddagen, tisser mye, et par ganger på natt og hovende/ømme bryster og litt svimmel til tider.

Nå er jeg over kjemiske og et mål er nådd❤️. Neste mål er ul om 2 uker, håper det går fort❤️. Kan ikke si at dagene raser avgårde:p.

Last edited:
Det er mye å engste seg for i starten, men jeg har troa for deg ❤️

Gratulerer med å være klinisk gravid! :D Det er en god milepæl. Tiden går fryktelig sakte disse ukene her.

Liten oppdatering på sengen.

Så fornøyd med minimal kvalme, men i kveld kom brekninger og kvalmen i bølger. Så den er nok litt på besøk innimellom. Ikke så ille som jeg har hatt tidligere. Liker at symptomer viser seg❤️

5+1:).

Litt daff om dagen, og trøtt:). Drømmer helt sykt mye rart på nattaen, våknet 3 ganger i natt for å tisse. Ellers er jeg litt uvel/kvalm på morgen, hjelper med mat. Jeg er igrunn veldig kresen på pålegg, ikke vært så flink til å spise brødmat og heller tatt Shake på morgen. Det gjør jeg ikke nå.

I går kveld var jeg som sagt veldig kvalm, men ikke helt grusomt. Middag er det beste måltidet og spesielt hvis det er potet:D. Jeg syns potet med brunsaus smaker himmels om dagen:).

Hormonell i dag:o. Alt er galt, beskymret og gråter. Sånn er det i dag.. Fått gått en tur, hjalp litt:)

Gratulerer med å ha passert 5 uker :D deilig milepæl :)

Jeg har også blitt veldig glad i poteter etter jeg ble gravid :p spiser det nesten hver dag. NAM ♡

Hormontrollet er ikke så lett alltid :p dukker plutselig opp når man minst aner det. Kjekt at det hjalp med tur da :)

Gratulerer med å ha passert 5 uker :D deilig milepæl :)

Jeg har også blitt veldig glad i poteter etter jeg ble gravid :p spiser det nesten hver dag. NAM ♡

Hormontrollet er ikke så lett alltid :p dukker plutselig opp når man minst aner det. Kjekt at det hjalp med tur da :)
Tusen takk for det:).
Ja, det smaker nydelig:). Ja, hormoner kommer vi vel ikke unna:p

Oppsummering av dagen:
Blitt en lang dag med hormontrollet tilstede. Vært litt lett sint og lei meg. Deppet en del i dag faktisk. Fått nesten angst av å gå på do og være sikker på at jeg blør. Er det mulig:p, helt utafor.

Det begynte med at puppene nesten ikke var ømme, men de er det nå. Trøtt er jeg også.. Så nå laster jeg de bekymringene vekk og prøver å ha en positiv innstilling.. Godt jeg sendte de resterende g testene mine i går kveld:p.

God natt alle skjønne lesere❤️. Spiren min skal vokse seg stor til mai!❤️❤️

Back
Topp