Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Du er veldig velkommen til mai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er veldig velkommen til mai!
TakkDette er helt herlig å lese Veldig fine tester!
Når flytter du?Mai Mai Mai Mai ❤❤
Hoho må få det svarer jeg ønsker meg fra Porsgrunn først på BP'ene stoler ikke kroppens signaler alene forhåpentligvis mandagNår flytter du?
Håper virkelig at de er positiveHoho må få det svarer jeg ønsker meg fra Porsgrunn først på BP'ene stoler ikke kroppens signaler alene forhåpentligvis mandag
Tusen takk for det søte degGratulerer så mye
4+3
Sist graviditet som ente som kjemisk begynte jeg å blø når jeg var 4+3. Ingen blod i dag, fortsatt litt kvalm på morgen, tisser på natta, hovende/ømme bryster. Så nå går det veien. Lille spire koser seg i livmoren nå, og må være der til mai.
Jeg har vært flink og ikke testet i dag. Prøver å holde meg unna, kjenner godt på kroppen at jeg er gravid.
4+3
Sist graviditet som ente som kjemisk begynte jeg å blø når jeg var 4+3. Ingen blod i dag, fortsatt litt kvalm på morgen, tisser på natta, hovende/ømme bryster. Så nå går det veien. Lille spire koser seg i livmoren nå, og må være der til mai.
Jeg har vært flink og ikke testet i dag. Prøver å holde meg unna, kjenner godt på kroppen at jeg er gravid.
Det syns jeg å. Takk for at du heierFantastisk
Ja, vi krysser for det. Takk for at du heierDette går veien kjære deg ❤
Takk for klemmen og at du heierGodt å høre, stor klem <3
Selvfølgelig gjør jeg det, hele veien til Mai <3Takk for klemmen og at du heier
Takk for det søte deg. Håper du kommer etter ganske snartSelvfølgelig gjør jeg det, hele veien til Mai <3
Tusen takk <3Takk for det søte deg. Håper du kommer etter ganske snart