Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh vi har samme symptomene nå kan du trygt flytte til Mai dette skal gå bra4+1.
Testet i dag også, men tenkte i det jeg testet: kanskje dumt å teste hver dag, da det skaper litt uroligheter?
Bt er samme som i går, kanskje litt sterkere:
Vis vedlegget 136261
Den er ikke tørket enda, sånn er den etter 3min.
Jeg tok digital like godt:
Vis vedlegget 136262
Så jeg vet jo at det ikke er noe tvil. Jeg har en god magefølelse.
Nå får jeg igrunn 10! Bt til, men tror kanskje jeg legger de bort, jeg har en cbd med uke til, venter med den til neste uke håper jeg får til. Testetøsa her er litt mettet, jeg vurderer å flytte til mai. Da jeg hører til der.
Jeg er fortsatt redd for å flytte, så jeg må tenke på det
Ellers er formen fin, puppene er vonde, svimmel til tider, mye utflod, trøtt og tisser mye.. Kvalm er jeg hvis jeg ikke spiser ofte nok.
lille spire klor deg fast
Takk, ja, det blir kostFantastisk å lese gleder meg til du kommer over til oss
Da venter jeg på deg. Spennende.Ååh vi har samme symptomene nå kan du trygt flytte til Mai dette skal gå bra
Enig I det at å fortsette å teste kan være et stress moment pga ulik fargekonsentrasjoner I testene
Tusen takkOj... Dette har gått meg hus forbi GRATULERER!!! Så fantastisk!! ♡
Tusen takk søte deg. Ja, dette er utrolig. Håper dere kommer like etterJeg blir så glad av testene dine :-D Gratulerer så mye igjen! Dette fortjener dere ❤
Jeg kommer snart etterDa venter jeg på deg. Spennende.
Ja, helt utrolig. Takk for det. Takk for heiing. Håper du kommer etter snartDette er bare så velfortjent, er så herlig å se stigningen og den digitale <3
Tenk det da..så bare satt spira helt av seg selv plutselig etter så lang tid
Denne gangen blir den til termin <3
Ja, jeg må nok detFlytt til mai, du hører til der, du er gravid!!
Jeg kommer snart etter
Tusen takk. Tenk samme termingruppe. Helt perfektGratulerer igjen!
Tusen takk. Tenk samme termingruppe. Helt perfekt
Helt perfekt!