Håper på nr 2.

Tenk at du er gravid igjen :D
Måtte det var hele veien denne gangen!

4+0:).

Sovet urolig i natt, våknet et par ganger. Våknet ved 06 tiden og hadde en drøm om nok en sa, nei dette skal gå bra tenkte jeg da❤️. Vi vil at det skal gå hele veien❤️.

I går kveld hadde jeg en del smerter i livmor, murret noe veldig, det er nok at livmoren strekker seg:). Ellers er jeg litt kvalm når jeg er sulten, svimmel, puppene er hovende og litt ømme. Og litt trøtt er jeg på kvelden, helt normalt:).

Kjempe glad for at hcg øker, tok ny test kl 06:).
ImageUploadedByBV Forum1442292773.978650.jpg

4+0:).

Sovet urolig i natt, våknet et par ganger. Våknet ved 06 tiden og hadde en drøm om nok en sa, nei dette skal gå bra tenkte jeg da❤️. Vi vil at det skal gå hele veien❤️.

I går kveld hadde jeg en del smerter i livmor, murret noe veldig, det er nok at livmoren strekker seg:). Ellers er jeg litt kvalm når jeg er sulten, svimmel, puppene er hovende og litt ømme. Og litt trøtt er jeg på kvelden, helt normalt:).

Kjempe glad for at hcg øker, tok ny test kl 06:).
Vis vedlegget 136009
Se her da! Lykke - i form av to streker :D

Så flott stigning! :D

Test tørka:
ImageUploadedByBV Forum1442295886.641935.jpg
Dette er morro:).

Jeg som får 10! Tester til snart.. Var kanskje ikke vits å bestille de, men men.. Vi får se hvor mange jeg gidder å ta. Har 2 digitale med uke, venter litt med de:). Ingen tvil uansett:).

Back
Topp