Håper på nr 2.

15+0❤️

Ukene går avgårde og det er deilig:). Hørte lille hjerte igår, det er godt å finne det og høre det galopper inne i magen min:). Jeg syns fremdeles det er rart og ikke godt helt opp for meg at vi venter en liten til❤️. Vi har jo prøvd i flere år og møt en del utfordringer underveis. Men hittil er alt bra med den lille, hjerte slår, h*n beveger på seg og magen vokser❤️❤️.

Jeg har gått opp 2 kg fra uke 12 ca. Jeg er fortsatt kvalm, slapp og blir fort sliten. Jeg har siden fredag kastet opp hver dag igjen, så det har ikke sluppet taket helt.. Jeg har også begynt hos fysio for å stabilisere/trene bekkenet.

Jeg er fortsatt sykemeldt og skal til legen i morgen, da har jeg helt ny fastlege, siden min gamle har sluttet, gruer meg litt til det kjenner jeg.. Også er det første time hos jordmor på fredag, det blir spennende:). Hørt mye fint om henne:). Så det skjer litt fremover:). Og snart er det jul også❤️❤️. Mamma hjelper meg med rengjøring, ikke lett med 3 etg hus når man er i dårlig form, så evig takknemlig for at jeg har gode støttespillere i familien min❤️❤️

Så moro at du har kommet så langt allerede! Leit at du fortsatt sliter med kvalme, og at bekkenet krangler. Håper kvalmen gir seg snart! Herlig at alt er bra med den lille, og at du kjenner han eller henne:-) Min jente er stor inni magen nå, moro å kjenne og se at hun boltrer seg inni der:p

Så moro at du har kommet så langt allerede! Leit at du fortsatt sliter med kvalme, og at bekkenet krangler. Håper kvalmen gir seg snart! Herlig at alt er bra med den lille, og at du kjenner han eller henne:-) Min jente er stor inni magen nå, moro å kjenne og se at hun boltrer seg inni der:p
Takk for det:). Ja, det går unna nå❤️. Er ikke kraftig bevegelser enda, men det kommer seg etterhvert:). Jenta di er stor:). Er ikle så lenge igjen nå?:)

Takk for det:). Ja, det går unna nå❤️. Er ikke kraftig bevegelser enda, men det kommer seg etterhvert:). Jenta di er stor:). Er ikle så lenge igjen nå?:)
Ja, det er moro med utviklingen fra en liten sommerfugl i magen til en stor baby som boltrer seg:-) I dag er jeg 33 uker på vei:eek: Så når jul og nyttår er unnagjort kan hun nesten komme når som helst:-)

Ja, det er moro med utviklingen fra en liten sommerfugl i magen til en stor baby som boltrer seg:-) I dag er jeg 33 uker på vei:eek: Så når jul og nyttår er unnagjort kan hun nesten komme når som helst:-)
Ja, det er det:). Lenge siden jeg gikk med gutten vår, så glemt litt de kraftige sparkene, men det kommer etter hvert:). Ja, da kan hun komme når som helst:). Blir spennende:). Kom storesøster til termin?:)

Last edited:
16+1❤️

Formen har kommet seg veldig nå:). Ikke intens kvalm, men litt kvalm i perioder. Ikke kastet opp på en uke nå, bank i bordet:). Fortsatt oppe på natten minst engang for å tisse. Bekkenet er vondt i perioder og etter hva jeg gjør. Går hos fysio en gang i uka og prøver å gå en liten runde hver dag:).

Var hos min nye lege for en uke siden, kjempe hyggelig og veldig forståelsesfull:). På fredag tok jeg infulensa vaksinen og var hos jordmor:). Jordmor pratet mye og var vel i grunn en kartleggingssamtale. Hun ville ikke lytte til hjerte, men jeg gjorde det hjemme:). Jeg har litt lavt blodtrykk, så svimmel i perioder.

Ellers kjenner jeg små bevegelser nesten hver dag❤️. Utrolig koselig:). Bare 13 dager til oul:)

Tenk bare 13 dager til OUL. Så spennende ❤️ jordmor time, da føler jeg alt blir mye virkeligere.

Godt formen er på bedringensvei:) det er slitsomt å være dårlig hele tiden. Tapper alt av energi.

Tenk bare 13 dager til OUL. Så spennende ❤️ jordmor time, da føler jeg alt blir mye virkeligere.

Godt formen er på bedringensvei:) det er slitsomt å være dårlig hele tiden. Tapper alt av energi.
Ja, dagene går unna nå:). Deilig at det er jul, da skjer det mye;). Og veldig glad formen kommer seg❤️❤️

Hvordan står det til med deg?:)
Hei:). Det går bra med meg:). Kvalm innimellom og kaster opp her omdagen, men ellers er jeg i bedre form:). Men kroppen blir fortere sliten. Nå har det gått i ett ned juleforberedelser her:). Kjenner lille hver dag og hørt op hjerte 2 ganger denne uka:). Nå er det snart tid for oul❤️❤️. Takk som spør søta❤️

Hei:). Det går bra med meg:). Kvalm innimellom og kaster opp her omdagen, men ellers er jeg i bedre form:). Men kroppen blir fortere sliten. Nå har det gått i ett ned juleforberedelser her:). Kjenner lille hver dag og hørt op hjerte 2 ganger denne uka:). Nå er det snart tid for oul❤️❤️. Takk som spør søta❤️
Såå spennende med OUL :D hat du noen anelse om hva der blir enda eller?:)

17+3❤️

Det går unna om dagen her:). Glemt å skrive noe her:). Formen er bedre, kvalm innimellom bare nå:). Kjenner lille så og si hver dag nå❤️. Hørt hjerte også, herlig❤️❤️.

Nå er det ikke menge til oul, blir spennende❤️❤️

Såå spennende med OUL :D hat du noen anelse om hva der blir enda eller?:)
Ja, spennende og skummelt samtidig:). Jeg er ikke sikker på det, litt følelse på både gutt og jente om hverandre:). Men svangerskapet er veldig annerledes nå enn med sønnen vår❤️.

Ja, spennende og skummelt samtidig:). Jeg er ikke sikker på det, litt følelse på både gutt og jente om hverandre:). Men svangerskapet er veldig annerledes nå enn med sønnen vår❤️.
Det blir veldig spennende med oppdatering på hva som venter seg I magehulen værtfall :D

18+0❤️.

Vært på oul i dag. Jordmor trodde jeg var en uke kortere, så den var litt liten til å måles, derfor skal vi tilbake om 14 dager:). Hun sa kanskje termin ble i førsten av juni.. Hun kunne ikke se kjønnet, hun så de fleste organer, men hjerte ble uklart. Men det slo regelmessig og fint❤️. Jordmoren sa at alt så bra ut og at hun ikke så noe galt. Så da får vi hilse på lille aktive krabaten snart igjen❤️❤️. H*n var sikkelig aktiv:). Morkaken lå bak:)

18+0❤️.

Vært på oul i dag. Jordmor trodde jeg var en uke kortere, så den var litt liten til å måles, derfor skal vi tilbake om 14 dager:). Hun sa kanskje termin ble i førsten av juni.. Hun kunne ikke se kjønnet, hun så de fleste organer, men hjerte ble uklart. Men det slo regelmessig og fint❤️. Jordmoren sa at alt så bra ut og at hun ikke så noe galt. Så da får vi hilse på lille aktive krabaten snart igjen❤️❤️. H*n var sikkelig aktiv:). Morkaken lå bak:)

Så koselig ❤️ blir fint å få en titt til da ❤️ godt at alt var bra ❤️

Back
Topp