Lillefrø15
Forumet er livet
Ja, jeg håper det.Hurra, fantastisk! Det blir verdens beste start på jula ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg håper det.Hurra, fantastisk! Det blir verdens beste start på jula ♥
Håper jeg også dere får <3Ja, håper vi får bare hyggelige nyheter
Håper jeg også dere får <3
Takk for det. Ja, det går unna nå. Er ikke kraftig bevegelser enda, men det kommer seg etterhvert. Jenta di er stor. Er ikle så lenge igjen nå?Så moro at du har kommet så langt allerede! Leit at du fortsatt sliter med kvalme, og at bekkenet krangler. Håper kvalmen gir seg snart! Herlig at alt er bra med den lille, og at du kjenner han eller henne Min jente er stor inni magen nå, moro å kjenne og se at hun boltrer seg inni der
Ja, det er moro med utviklingen fra en liten sommerfugl i magen til en stor baby som boltrer seg I dag er jeg 33 uker på vei Så når jul og nyttår er unnagjort kan hun nesten komme når som helstTakk for det. Ja, det går unna nå. Er ikke kraftig bevegelser enda, men det kommer seg etterhvert. Jenta di er stor. Er ikle så lenge igjen nå?
Ja, det er det. Lenge siden jeg gikk med gutten vår, så glemt litt de kraftige sparkene, men det kommer etter hvert. Ja, da kan hun komme når som helst. Blir spennende. Kom storesøster til termin?Ja, det er moro med utviklingen fra en liten sommerfugl i magen til en stor baby som boltrer seg I dag er jeg 33 uker på vei Så når jul og nyttår er unnagjort kan hun nesten komme når som helst
Ja, dagene går unna nå. Deilig at det er jul, da skjer det mye. Og veldig glad formen kommer segTenk bare 13 dager til OUL. Så spennende jordmor time, da føler jeg alt blir mye virkeligere.
Godt formen er på bedringensvei det er slitsomt å være dårlig hele tiden. Tapper alt av energi.
Hei. Det går bra med meg. Kvalm innimellom og kaster opp her omdagen, men ellers er jeg i bedre form. Men kroppen blir fortere sliten. Nå har det gått i ett ned juleforberedelser her. Kjenner lille hver dag og hørt op hjerte 2 ganger denne uka. Nå er det snart tid for oul. Takk som spør søtaHvordan står det til med deg?❤
Såå spennende med OUL hat du noen anelse om hva der blir enda eller?Hei. Det går bra med meg. Kvalm innimellom og kaster opp her omdagen, men ellers er jeg i bedre form. Men kroppen blir fortere sliten. Nå har det gått i ett ned juleforberedelser her. Kjenner lille hver dag og hørt op hjerte 2 ganger denne uka. Nå er det snart tid for oul. Takk som spør søta
Ja, spennende og skummelt samtidig. Jeg er ikke sikker på det, litt følelse på både gutt og jente om hverandre. Men svangerskapet er veldig annerledes nå enn med sønnen vår.Såå spennende med OUL hat du noen anelse om hva der blir enda eller?
Det blir veldig spennende med oppdatering på hva som venter seg I magehulen værtfallJa, spennende og skummelt samtidig. Jeg er ikke sikker på det, litt følelse på både gutt og jente om hverandre. Men svangerskapet er veldig annerledes nå enn med sønnen vår.
Vi får se om h*n er villig til å vise seg framDet blir veldig spennende med oppdatering på hva som venter seg I magehulen værtfall
18+0.
Vært på oul i dag. Jordmor trodde jeg var en uke kortere, så den var litt liten til å måles, derfor skal vi tilbake om 14 dager. Hun sa kanskje termin ble i førsten av juni.. Hun kunne ikke se kjønnet, hun så de fleste organer, men hjerte ble uklart. Men det slo regelmessig og fint. Jordmoren sa at alt så bra ut og at hun ikke så noe galt. Så da får vi hilse på lille aktive krabaten snart igjen. H*n var sikkelig aktiv. Morkaken lå bak