Lillefrø15
Forumet er livet
Legen sa at der er fordi jeg har økt blodvolum og bør reise meg opp saktere og passe på å hvile megSå godt at formen er bedre, men kjedelig at du er svimmel isteden da. Hva sa legen om det?![]()
Takk for det du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen sa at der er fordi jeg har økt blodvolum og bør reise meg opp saktere og passe på å hvile megSå godt at formen er bedre, men kjedelig at du er svimmel isteden da. Hva sa legen om det?![]()
Legen sa at der er fordi jeg har økt blodvolum og bør reise meg opp saktere og passe på å hvile meg. Har litt lavt undertrykk, så det er nok derfor også..
Takk for det du![]()
Ja, heldigvisSå bra at det ikke er noe annet.![]()
Ja, veldig morroSå moro å begynne handlingen![]()
Bra du er bedre. Håper svimmelheten gir seg etterhvert. Det er ekkelt. Blir lettere svimmel nå jeg også. Ta vare på deg![]()
Takk for detJeg liker å lese at du er i bedre form. Det å være svimmel er veldig ubehagelig så jeg håper den gir seg snart for deg ❤ Ta vare på deg selv ❤
Og så kos det må være å handle inn til lille tulla som kommer!![]()
Takk søtaGratulerer med halvveis❤
Tusen takk søtaGod bedring til gutten din!
Det blir spennende med samtale om ks.Godt formen din er ganske grei, at magen vokser og du kjenner liv. ♡
I går når vi la oss tok mannen hånden på magen og kjente første sparket. Storebror har kjent x flere, men virker som hun har vært sjenert for pappan
. Herlig
. Vi sovnet med smil om munnen begge to
![]()
22+0
Ukene går fremover, men litt sakte når man går hjemme. Formen er ganske grei. Sliter fortsatt med litt svimmelhet og blir kvalm/uvel om jeg er sliten. Gutten vår har hatt infulensa og vært hjemme fra skolen siden torsdag, stakkars liten
. Vært veldig syk.. Var hos legen i dag og han har ørebetennelse, så fått antibiotika. Han skal nok på skolen i morgen, da formen er betraktelig bedre
.
Ellers skal jeg på samtale senere i uka om Evt ks, pga veldig komplisert fødsel med storebror.. Spent på den samtalen.
Magen har vokst og lillemor sparker og turner i magen. Deilig å kjenne spark og bevegelser hver dag
.
Ha en fin uke søtinger![]()
Tusen takkGod bedring til sønnen![]()
Blir spennende på den samtalen da!
Så nydelig ❤
22+2.
Offisielt 5mnd på vei nå. Fått innvilget svangerskapspenger nå, så det er deilig
![]()