Håper på et lite mirakel til - MA

Så negativ lhtest ved tidsfristen at det er hvit strek hehe.

Vedlegg

• Screenshot_20250913_131424_Gallery.jpg
    Screenshot_20250913_131424_Gallery.jpg
    279,5 KB · Visninger: 37
CD 19: Deprimerende temp og mensen murringer. Typisk at kroppen skal klusse til enda mer. Mister helt håpet på å bli gravid nå. Veldig svak lhtest
Så rart…! Blir vanskelig å tyde hva som har skjedd, men det skjer jo noen ganger at man har en syklus hvor egget ikke slippes. Kanskje det er noen eksperter i «vi som temper» tråden som har noen ideer? Eventuelt at du må ta en progesteron test, tror det gjøres 7-9 dpo

Så rart…! Blir vanskelig å tyde hva som har skjedd, men det skjer jo noen ganger at man har en syklus hvor egget ikke slippes. Kanskje det er noen eksperter i «vi som temper» tråden som har noen ideer? Eventuelt at du må ta en progesteron test, tror det gjøres 7-9 dpo
Ja, bare så rart med rekordsterk lh test, eggløsningssmerter og så raskt nesten blank lhtest. Med min flaks er det vel blitt noe kluss med progesteronet. Har en del smerter i underlivet nå. Synes kroppen min er dum.

Ja, bare så rart med rekordsterk lh test, eggløsningssmerter og så raskt nesten blank lhtest. Med min flaks er det vel blitt noe kluss med progesteronet. Har en del smerter i underlivet nå. Synes kroppen min er dum.
Ja enig, og tempen din har jo vært høy denne PP. Går du på progesteron støtte?

Nei, legen har ikke henvist meg videre til gynekolog. Vurderer å gå privat. Kjenner at prøvingen tærer veldig på, så kanskje greit med en realitetsjekk
Kan være en ide å gå privat ja, ville tatt en progesteron prøve så du vet hvis du får anledning, tror du har rett som du sier at egget slapp men kanskje en kort lutealfase denne syklusen :Heartred Men ta no tempen imorgen også og se hva den er, ikke gi opp håpet allerede, kanskje det er en festedipp :Heartbigred

Kan være en ide å gå privat ja, ville tatt en progesteron prøve så du vet hvis du får anledning, tror du har rett som du sier at egget slapp men kanskje en kort lutealfase denne syklusen :Heartred Men ta no tempen imorgen også og se hva den er, ikke gi opp håpet allerede, kanskje det er en festedipp :Heartbigred
Tokk en for to pper siden og den var på 20, men mye kan ha skjedd siden da, så greit med ny. 7dpo på tirsdag, så da håper jeg at jeg kan få blodprøve. Har ganske sterke mensensmerter og om rygg, men litt tidlig på dag 19 skulle man tro

Tokk en for to pper siden og den var på 20, men mye kan ha skjedd siden da, så greit med ny. 7dpo på tirsdag, så da håper jeg at jeg kan få blodprøve. Har ganske sterke mensensmerter og om rygg, men litt tidlig på dag 19 skulle man tro
Ja det er tidlig! Kanskje det faktisk er gode tegn dette her :smiley-angelic001 Jeg trodde først når jeg så på grafen din og det du skrev av TR var på vei, siden grafen er synkende over flere målinger, men det kan bære at målingen igår var innenfor normal variasjon og at dippen er kun idag. Og de vi har sett med festedipp så er det kun en dag (iallefall det jeg har sett her inne), håper masse for deg at du fremdeles er med i denne PP :smiley-angelic003

Visste ikke at du hadde tatt nei. Blir spennende å se tempen imorgen :smiley-angelic001:Heartbigred

Ligger våken med smerter i underlivet. Kan TR komme så tidlig som cd 20 mon tro. Pleier egentlig ikke å ha så vondt før blødning starter

Fikk skygge på babyplan tidligtest som ga score 0.1 i premom, men det er vel veldig vanlig med de testene for tiden. LH test littegranne sterkere, så får ta en ny i ettermiddag og se om den stiger mer

Vedlegg

• Screenshot_20250915_084552_Premom.jpg
    Screenshot_20250915_084552_Premom.jpg
    235,9 KB · Visninger: 48
Så spennende!! Hvilken dpo er du?
Bare 6dpo, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg testet hehe. Når alt ved syklus var litt forvirrende og jeg hadde smerter i gårkveld og i natt, så kunne jeg øke på litt på spenningen :joyful: Mest sannsynlig evaplinjene eller no.

Back
Topp