Håper på et lite mirakel til - MA

Bare 6dpo, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg testet hehe. Når alt ved syklus var litt forvirrende og jeg hadde smerter i gårkveld og i natt, så kunne jeg øke på litt på spenningen :joyful: Mest sannsynlig evaplinjene eller no.
Veldig spennende da!
Håper veldig for deg!! Har du flere? :) gleder meg til neste test

Bare 6dpo, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg testet hehe. Når alt ved syklus var litt forvirrende og jeg hadde smerter i gårkveld og i natt, så kunne jeg øke på litt på spenningen :joyful: Mest sannsynlig evaplinjene eller no.
Det er tidlig, men jeg fikk jo de svake strekene på dpo 7 denne gang! Og på tempen fikk jeg et stort hopp på dpo7. Likt som deg bare du har på dpo6. Følger spent med her :dance008

Det er tidlig, men jeg fikk jo de svake strekene på dpo 7 denne gang! Og på tempen fikk jeg et stort hopp på dpo7. Likt som deg bare du har på dpo6. Følger spent med her :dance008
Spennende om det blir samme med meg. Ja og er jo ikke helt sikker på om eggløsning var vellykket på grunn av lav temp. Får fortsette med lh tester og evt en g-test i morgen, når alle muligheter er åpne :playful:

Nå begynner smertene i underlivet igjen, sprenger sånn. Kommet de to siste kveldene. Fikk plutselig masse vannaktig slim og. Spent på om lh testene tar seg opp

Ny tempstigning. Hmm kan vel ikke ha gått glipp av ny lhtopp? Har testet hver dag uten å ha merket stigning. Burde kanskje ha testet enda mer

Vedlegg

• Screenshot_20250916_072932_FF App.jpg
    Screenshot_20250916_072932_FF App.jpg
    290,9 KB · Visninger: 34
I morges kom kvalmen som pleier å komme litt uti dpo dagene, så da tror jeg eggløsningen har vært. Fortsetter med lhtester for sikkerhetsskyld

Ny tempstigning. Hmm kan vel ikke ha gått glipp av ny lhtopp? Har testet hver dag uten å ha merket stigning. Burde kanskje ha testet enda mer
Så rart, men er jo et godt tegn med tempstigning uansett :hello2 :Heartred Blir spennende å se hvordan syklusen oppfører seg videre. Kan se ut til at jeg har treg temp økning også denne syklusen så må bare ta det dag for dag :Heartred

Litt lavere temp, men ble vekt en time før. Spent på om det på grunn av det eller nedgående temp før TR. Alle muligheter åpne fortsatt hehe

Vedlegg

• Screenshot_20250917_072117_FF App.jpg
    Screenshot_20250917_072117_FF App.jpg
    294,7 KB · Visninger: 34
Ja, tenkte jeg likesågodt kunne gjøre det, kanskje bedre enn å kjenne etter symptomer og få forhåpninger
Jeg har likt å teste tidlig av, ellers har jeg følt at skuffelsen blir større desto mer jeg lurte meg selv med tolking av symptomer frem mot IKM. Krysser fingrene for deg!

Da ser det ut til at temp hoppet var hopp før dropp ned til bunn og TR. Får forberede meg på blødning neste døgn. Bare dpo 9 i dag :(

Vedlegg

• Screenshot_20250918_070309_FF App.jpg
    Screenshot_20250918_070309_FF App.jpg
    304,1 KB · Visninger: 35
Back
Topp