Ca 12. Hele dpo tiden har vært underlig. Synes skygge på gtest er littegranne tydeligere i dag enn i går ogUnderlig. Hvor lang lutealfase pleier du å ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 12. Hele dpo tiden har vært underlig. Synes skygge på gtest er littegranne tydeligere i dag enn i går ogUnderlig. Hvor lang lutealfase pleier du å ha?
Ser! Er vel en festedip du har hatt nå, vel?!Ca 12. Hele dpo tiden har vært underlig. Synes skygge på gtest er littegranne tydeligere i dag enn i går og
Kan den være så lav og komme dager etter første skygge? Eller så var de andre evap og denne ekte skygge. Ble tydeligere når jeg satte ned lysstyrkeSer! Er vel en festedip du har hatt nå, vel?!
Ville kanskje tenkt at første var evap, ja. Se på min graf i dagboken. Fikk først et hopp 7 dpo, og 8 dpo droppet den.Kan den være så lav og komme dager etter første skygge? Eller så var de andre evap og denne ekte skygge. Ble tydeligere når jeg satte ned lysstyrke
TakkIkke annet å gjøre enn å teste videre! Håper sånn for deg![]()
Berg og dalbanen fortsetter, med opp og nedturer på samme dag heheJa, det er ikke så gøy det. Håper på positivt sluttresultatTakkBerg og dalbanen fortsetter, med opp og nedturer på samme dag hehe

Ja, må innrømme at jeg blir spent. Kanskje kvalmen min ikke bare er pms allikevel. Ømheten i ryggen er borte i dagJa, det er ikke så gøy det. Håper på positivt sluttresultat![]()
Det er veldig spennende!Ja, må innrømme at jeg blir spent. Kanskje kvalmen min ikke bare er pms allikevel. Ømheten i ryggen er borte i dag
Sparer siste tidligtest til i morgen tror jeg. Tenkte jeg hadde en pakke til liggende, men var visst vanligtester bareTester du flere idag eller?
Ååå så kjedelig da! Hvor mange dpo var du no?Sparer siste tidligtest til i morgen tror jeg. Tenkte jeg hadde en pakke til liggende, men var visst vanligtester bare
9dpo. Forrige gang fikk jeg skygge/svak strek 12 dpoÅåå så kjedelig da! Hvor mange dpo var du no?
Oj. Veldig tidlig og få strek da. Så sykt spennende!!9dpo. Forrige gang fikk jeg skygge/svak strek 12 dpo
Disse var lovende da! Rart om du skulle få mens så tidlig ja, håper det er festedipp, egget kan jo ha sluppet litt senere enn ventet etter positiv test siden alt var litt utydelig på tempen? Krysser alt for deg!!Ca 12. Hele dpo tiden har vært underlig. Synes skygge på gtest er littegranne tydeligere i dag enn i går og

Takker, føler jeg trenger all kryssingen i verden. Hadde som deg og sterke smerter to kvelder på radDisse var lovende da! Rart om du skulle få mens så tidlig ja, håper det er festedipp, egget kan jo ha sluppet litt senere enn ventet etter positiv test siden alt var litt utydelig på tempen? Krysser alt for deg!!![]()

Oiiii skikkelig skikkelig spennende at du hadde detTakker, føler jeg trenger all kryssingen i verden. Hadde som deg og sterke smerter to kvelder på rad