Håper på et lite mirakel til - MA

Underlig. Hvor lang lutealfase pleier du å ha?
Ca 12. Hele dpo tiden har vært underlig. Synes skygge på gtest er littegranne tydeligere i dag enn i går og

Vedlegg

• Screenshot_20250918_084455_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250918_084455_Photo Editor.jpg
    218,3 KB · Visninger: 62
  • Screenshot_20250918_084508_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250918_084508_Photo Editor.jpg
    292,7 KB · Visninger: 64
Ser! Er vel en festedip du har hatt nå, vel?!
Kan den være så lav og komme dager etter første skygge? Eller så var de andre evap og denne ekte skygge. Ble tydeligere når jeg satte ned lysstyrke

Vedlegg

• Screenshot_20250918_092404_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20250918_092404_Photo Editor.jpg
    188,1 KB · Visninger: 36
Kan den være så lav og komme dager etter første skygge? Eller så var de andre evap og denne ekte skygge. Ble tydeligere når jeg satte ned lysstyrke
Ville kanskje tenkt at første var evap, ja. Se på min graf i dagboken. Fikk først et hopp 7 dpo, og 8 dpo droppet den.

Sendte bilde av testen til samboer og han så også. Nå sender han bilder som har med graviditet å gjøre og virker så glad. Uff, bare han ikke blir skuffet hvis det ikke blir sterkere tester. Skulle kanskje ha ventet litt med å sende til han.
BP vanlig hadde ikke hvit linje lenger når jeg testet

Ca 12. Hele dpo tiden har vært underlig. Synes skygge på gtest er littegranne tydeligere i dag enn i går og
Disse var lovende da! Rart om du skulle få mens så tidlig ja, håper det er festedipp, egget kan jo ha sluppet litt senere enn ventet etter positiv test siden alt var litt utydelig på tempen? Krysser alt for deg!! :smiley-angelic001

Disse var lovende da! Rart om du skulle få mens så tidlig ja, håper det er festedipp, egget kan jo ha sluppet litt senere enn ventet etter positiv test siden alt var litt utydelig på tempen? Krysser alt for deg!! :smiley-angelic001
Takker, føler jeg trenger all kryssingen i verden. Hadde som deg og sterke smerter to kvelder på rad

Ser:nailbiting:

Back
Topp