Håper på et lite mirakel til - MA

Har så tannpine nå, så nesten jeg håper det ikke blir noe nå, så jeg kan bli smertelindret ordentlig. Tannlege time i morgen

Uff, tannpine er så fryktelig vondt :sorry: :Heartred

Helt forferdelig, ble akutt værre i dag. Burde gått tidligere i uken, men med sykdom i hus var i ikke det så lett. Har så tannlegeskrekk og

Uff, er som meg du da❤️ Har så forferdelig tannlegeskrekk og måtte trekke jeksel i 2023 når jeg var gravid, så fikk jo da kun lokalbedøvelse :sorry: . Kan anbefale Anna Phan Trinh på Råholt tannlegekontor.. Hun er skikkelig flink, og utrolig søt❤️

Uff, er som meg du da❤️ Har så forferdelig tannlegeskrekk og måtte trekke jeksel i 2023 når jeg var gravid, så fikk jo da kun lokalbedøvelse :sorry: . Kan anbefale Anna Phan Trinh på Råholt tannlegekontor.. Hun er skikkelig flink, og utrolig søt❤️
Uff, det må ha vært fælt. Fikk tannlegeskrekk etter en rotfylling som tokk tid og var smertefull. Har i tillegg veldig stiv kjeve, så klarer ikke å gape ordentlig og får kramper over tid. Flere tannleger som har blitt irriterte på det. Prøver et nytt sted i morgen, som har fokus på tannskrekk. Eidel i Sundet. Hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg prøve hun på Råholt. Er jo mye nærmere

Uff, det må ha vært fælt. Fikk tannlegeskrekk etter en rotfylling som tokk tid og var smertefull. Har i tillegg veldig stiv kjeve, så klarer ikke å gape ordentlig og får kramper over tid. Flere tannleger som har blitt irriterte på det. Prøver et nytt sted i morgen, som har fokus på tannskrekk. Eidel i Sundet. Hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg prøve hun på Råholt. Er jo mye nærmere

Det vakke akkurat moro, nei.. lå der og grein, men hun var så snill og forståelsesfull❤️ Uff, det høres jo ikke noe særlig ut det heller:bag: Så slemme de har vært mot deg:confused: Er da ikke ikke din feil du har problemer med kjeven❤️ Håper du blir tatt godt imot imorgen, får god trøst og blir godt ivaretatt❤️❤️❤️

CD 33, dpo 7/8: fikk ikke målt temp i går pga våken att. Temp litt ned, men tokk paracet. Puls opp i går ettermiddag og nå hele 122 etter å ha sittet i ro i noen min, hvilepuls på natt og opp. Kan være fordi jeg hadde tannsmerter i går og i natt og at jeg brygger på noe. Eller at noe har festet seg

Vedlegg

• Screenshot_20251213_095538_FF App.jpg
    Screenshot_20251213_095538_FF App.jpg
    293,6 KB · Visninger: 6
  • Screenshot_20251213_095601_Gallery.jpg
    Screenshot_20251213_095601_Gallery.jpg
    312,1 KB · Visninger: 6
Så spennende med HP. Min har alltid gått opp når jeg har vært gravid. X alt som x kan for at du får en positiv test :love7

Så spennende med HP. Min har alltid gått opp når jeg har vært gravid. X alt som x kan for at du får en positiv test :love7
Samme her, pulsgjennomsnitt i natt var 76. Forrige gang fikk jeg puls over hundre ved lett gange allerede ved positiv test. Men smerter og sykdom kan og gi høy puls

Som jeg håper du er er gravid igjen :love7 :smiley-angelic001

Lykke til hos tannlegen❤️

Lykke til hos tannlegen❤️
Tusen takk:Heartred Han var så rolig, tokk seg tid og ga den bedøvelsen jeg trengte. Må tilbake på tirsdag for rotfylling. Har visst fått syreskader av all magesyren. Så nå håper jeg legen endelig kan sende meg til undersøkelse for tarm- magtrøbbelet. Fikke noe refusjon av Helfo pga det

Tusen takk:Heartred Han var så rolig, tokk seg tid og ga den bedøvelsen jeg trengte. Må tilbake på tirsdag for rotfylling. Har visst fått syreskader av all magesyren. Så nå håper jeg legen endelig kan sende meg til undersøkelse for tarm- magtrøbbelet. Fikke noe refusjon av Helfo pga det

Ojda, sliter du med refluks?:bag: Det er veldig vondt:sorry: Kjipt tannen må rotfylles, men håper du får en like god opplevelse da også❤️

Back
Topp