Det hadde vært noeEller så er det spire på gang![]()
![]()
Men litt tidlig for meg med implantasjon nåFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært noeEller så er det spire på gang![]()
![]()
Men litt tidlig for meg med implantasjon nåDet hadde vært noeMen litt tidlig for meg med implantasjon nå

Hehe kanskje plutselig superfertilKan være forskjellig fra graviditet til graviditet![]()
![]()
Har så tannpine nå, så nesten jeg håper det ikke blir noe nå, så jeg kan bli smertelindret ordentlig. Tannlege time i morgen

Helt forferdelig, ble akutt værre i dag. Burde gått tidligere i uken, men med sykdom i hus var i ikke det så lett. Har så tannlegeskrekk ogUff, tannpine er så fryktelig vondt![]()
![]()
Helt forferdelig, ble akutt værre i dag. Burde gått tidligere i uken, men med sykdom i hus var i ikke det så lett. Har så tannlegeskrekk og
. Kan anbefale Anna Phan Trinh på Råholt tannlegekontor.. Hun er skikkelig flink, og utrolig søtUff, det må ha vært fælt. Fikk tannlegeskrekk etter en rotfylling som tokk tid og var smertefull. Har i tillegg veldig stiv kjeve, så klarer ikke å gape ordentlig og får kramper over tid. Flere tannleger som har blitt irriterte på det. Prøver et nytt sted i morgen, som har fokus på tannskrekk. Eidel i Sundet. Hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg prøve hun på Råholt. Er jo mye nærmereUff, er som meg du daHar så forferdelig tannlegeskrekk og måtte trekke jeksel i 2023 når jeg var gravid, så fikk jo da kun lokalbedøvelse
. Kan anbefale Anna Phan Trinh på Råholt tannlegekontor.. Hun er skikkelig flink, og utrolig søt
![]()
Uff, det må ha vært fælt. Fikk tannlegeskrekk etter en rotfylling som tokk tid og var smertefull. Har i tillegg veldig stiv kjeve, så klarer ikke å gape ordentlig og får kramper over tid. Flere tannleger som har blitt irriterte på det. Prøver et nytt sted i morgen, som har fokus på tannskrekk. Eidel i Sundet. Hvis jeg ikke er fornøyd kan jeg prøve hun på Råholt. Er jo mye nærmere
Så slemme de har vært mot degSamme her, pulsgjennomsnitt i natt var 76. Forrige gang fikk jeg puls over hundre ved lett gange allerede ved positiv test. Men smerter og sykdom kan og gi høy pulsSå spennende med HP. Min har alltid gått opp når jeg har vært gravid. X alt som x kan for at du får en positiv test![]()

Tusen takkLykke til hos tannlegen![]()
Han var så rolig, tokk seg tid og ga den bedøvelsen jeg trengte. Må tilbake på tirsdag for rotfylling. Har visst fått syreskader av all magesyren. Så nå håper jeg legen endelig kan sende meg til undersøkelse for tarm- magtrøbbelet. Fikke noe refusjon av Helfo pga detTusen takkHan var så rolig, tokk seg tid og ga den bedøvelsen jeg trengte. Må tilbake på tirsdag for rotfylling. Har visst fått syreskader av all magesyren. Så nå håper jeg legen endelig kan sende meg til undersøkelse for tarm- magtrøbbelet. Fikke noe refusjon av Helfo pga det
Det er veldig vondt
Kjipt tannen må rotfylles, men håper du får en like god opplevelse da også