Håper på et lite mirakel til - MA

En langhåret Chihuahua, savnet etter min forrige er fortsatt stort. Ja det er det jeg håper på også, at hele familien får et felles prosjekt midt oppi alt. Mye terapi og støtte i en firbent en ja:Heartred Hvis jeg blir gravid igjen, kommer jeg nok til å være veldig nervøs og trenge fokus på noe annet
Så koselig ❤️ Det blir stas! Håper du får positiv test til jul også, og at den lille firbente vennen deres lager glede og sprell i en nervøs tid :love017

Så koselig ❤️ Det blir stas! Håper du får positiv test til jul også, og at den lille firbente vennen deres lager glede og sprell i en nervøs tid :love017
Føler meg faktisk litt mer avslappet med det nå, men blir sikkert anderledes når det nærmer seg ikm hehe. Murringer og spotting fortsatt, så kan være at kroppen hadde hatt godt av en mnd til for å komme seg først

Føler meg faktisk litt mer avslappet med det nå, men blir sikkert anderledes når det nærmer seg ikm hehe. Murringer og spotting fortsatt, så kan være at kroppen hadde hatt godt av en mnd til for å komme seg først
Det kan nok hende ❤️ Så godt du føler deg litt mer avslappet. Er godt å ha noe å se frem til på den måten, det gjør liksom så «stresset» med å bli gravid ikke er like fremtredende. Hvertfall følte jeg det litt sånn ❤️

Gratulerer med nyheten om liten valp!! Å ha hund er en av livets fineste opplevelser, håper du deler litt bilder når dere får henne :shy: :Heartpink Vi må nok ha ny hund etterhvert vi og, men må vente noen år :Heartpink

Skikkelig fin EL-test også, måtte dere få verdens fineste julegave ja :shy:

Gratulerer med nyheten om liten valp!! Å ha hund er en av livets fineste opplevelser, håper du deler litt bilder når dere får henne :shy: :Heartpink Vi må nok ha ny hund etterhvert vi og, men må vente noen år :Heartpink

Skikkelig fin EL-test også, måtte dere få verdens fineste julegave ja :shy:
Gleder meg sånn til et nytt familiemedlem :Heartred Ja, skal dele med dere, kommer til å være så stolt

Back
Topp