Håper på et lite mirakel til - MA

Lh testene har begynt å øke, så tipper jeg peak i morgen cd 12. Det strekkbar slimet er tilbake i kveld og. Ny runde med aksjelegging i kveld

Vedlegg

• Screenshot_20250906_210219_Gallery.jpg
    Screenshot_20250906_210219_Gallery.jpg
    233,4 KB · Visninger: 38
Synes humørsvingningene/nedstemtheten er værre rundt EL denne gangen enn forrige. Vet ikke om det er pga hormoner eller fordi jeg begynner å miste håpet. Har ikke hatt det sånn før, mer som pms før Tr

Synes humørsvingningene/nedstemtheten er værre rundt EL denne gangen enn forrige. Vet ikke om det er pga hormoner eller fordi jeg begynner å miste håpet. Har ikke hatt det sånn før, mer som pms før Tr
Ikke lett å alltid vite hvorfor vi er nedstemt eller deppa, men håper dagen imorgen blir bedre for deg :Heartred

Endelig maksimal på monitoren og positiv eggløsningsstrips :happy: tempen har vært en del høyere enn vanlig rett før peak og eggløsning, håper det er noe positivt. Pleier egentlig å ha en bunn da på 35.0-35.1. Hatt mere slim og over flere dager og. Aksjeleggingen sent i gårkveld, må være midt i blinken nå

Vedlegg

• Screenshot_20250908_082937_FF App.jpg
    Screenshot_20250908_082937_FF App.jpg
    242,6 KB · Visninger: 19
Så får meg avstemming for om jeg skulle bli gravid nå eller ikke og at jeg måtte holde tale for dere. Tror det er feberfantasier på gang hehehe. Føles ut som om jeg er på en snurr og at latterkrampe sitter løst

Ønsker deg en riktig god bedring❤️

Back
Topp