Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett å alltid vite hvorfor vi er nedstemt eller deppa, men håper dagen imorgen blir bedre for degSynes humørsvingningene/nedstemtheten er værre rundt EL denne gangen enn forrige. Vet ikke om det er pga hormoner eller fordi jeg begynner å miste håpet. Har ikke hatt det sånn før, mer som pms før Tr

tempen har vært en del høyere enn vanlig rett før peak og eggløsning, håper det er noe positivt. Pleier egentlig å ha en bunn da på 35.0-35.1. Hatt mere slim og over flere dager og. Aksjeleggingen sent i gårkveld, må være midt i blinken nåNeida det skal ikke klusse til noe, mener å huske at @Ametyst83 var syk da hun ble gravid nå i vår?Har blitt forkjølet, men ingen feber, så håper ikke det klusser til noe

Da krysser jeg fingrene
Vi har vært forlovet i fem år i morgen, så hadde vært hyggelig hvis det kom en positiv overraskelseJaaa
Vi hadde også bare sex mandagen, insiminering onsdag og torsdag, eggløsning Torsdag Det var betryggende å høreJaaaVi hadde også bare sex mandagen, insiminering onsdag og torsdag, eggløsning Torsdag
![]()

Ja, så ikke bekymre deg for detDet var betryggende å høre![]()

Masse god bedringDer kom feberen og, heldigvis ikke så høy. Får ligge og sløve litt i sengen mens samboer er med datter på dans

Kjenner på litt spreng og stikning venstre side, så tror eggløsningen er på gangGratulerer med forlovelsesdagenCD 14: eggløsning og fem år forlovelsesdag i dagKjenner på litt spreng og stikning venstre side, så tror eggløsningen er på gang

Vakre røde kjærlighetsroserFikk blomsterog en bamse, men den knabbet min datter hehe

Var så koselig, de hadde gått sammen for å kjøpe og min datter som valgte blomstene. Så stolte begge toVakre røde kjærlighetsroser![]()
![]()

Så utrulig koselig! Gratulera med forlovelsesdagFikk blomsterog en bamse, men den knabbet min datter hehe