Ja, hadde en fin oppmuntring i mørketiden. Kanskje jeg må prøve en pp til, hvis denne blir kluss. Sitter og ser på valpeannonser og drømmer meg bort. Hadde vært koselig med et nøste og, selv om det ikke er helt det sammeJeg hååååååper så inderlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde en fin oppmuntring i mørketiden. Kanskje jeg må prøve en pp til, hvis denne blir kluss. Sitter og ser på valpeannonser og drømmer meg bort. Hadde vært koselig med et nøste og, selv om det ikke er helt det sammeJeg hååååååper så inderlig![]()
Så rart…! Blir vanskelig å tyde hva som har skjedd, men det skjer jo noen ganger at man har en syklus hvor egget ikke slippes. Kanskje det er noen eksperter i «vi som temper» tråden som har noen ideer? Eventuelt at du må ta en progesteron test, tror det gjøres 7-9 dpoCD 19: Deprimerende temp og mensen murringer. Typisk at kroppen skal klusse til enda mer. Mister helt håpet på å bli gravid nå. Veldig svak lhtest
Ja, bare så rart med rekordsterk lh test, eggløsningssmerter og så raskt nesten blank lhtest. Med min flaks er det vel blitt noe kluss med progesteronet. Har en del smerter i underlivet nå. Synes kroppen min er dum.Så rart…! Blir vanskelig å tyde hva som har skjedd, men det skjer jo noen ganger at man har en syklus hvor egget ikke slippes. Kanskje det er noen eksperter i «vi som temper» tråden som har noen ideer? Eventuelt at du må ta en progesteron test, tror det gjøres 7-9 dpo
Ja enig, og tempen din har jo vært høy denne PP. Går du på progesteron støtte?Ja, bare så rart med rekordsterk lh test, eggløsningssmerter og så raskt nesten blank lhtest. Med min flaks er det vel blitt noe kluss med progesteronet. Har en del smerter i underlivet nå. Synes kroppen min er dum.
Nei, legen har ikke henvist meg videre til gynekolog. Vurderer å gå privat. Kjenner at prøvingen tærer veldig på, så kanskje greit med en realitetsjekkJa enig, og tempen din har jo vært høy denne PP. Går du på progesteron støtte?
Kan være en ide å gå privat ja, ville tatt en progesteron prøve så du vet hvis du får anledning, tror du har rett som du sier at egget slapp men kanskje en kort lutealfase denne syklusenNei, legen har ikke henvist meg videre til gynekolog. Vurderer å gå privat. Kjenner at prøvingen tærer veldig på, så kanskje greit med en realitetsjekk
Men ta no tempen imorgen også og se hva den er, ikke gi opp håpet allerede, kanskje det er en festedipp 
Tokk en for to pper siden og den var på 20, men mye kan ha skjedd siden da, så greit med ny. 7dpo på tirsdag, så da håper jeg at jeg kan få blodprøve. Har ganske sterke mensensmerter og om rygg, men litt tidlig på dag 19 skulle man troKan være en ide å gå privat ja, ville tatt en progesteron prøve så du vet hvis du får anledning, tror du har rett som du sier at egget slapp men kanskje en kort lutealfase denne syklusenMen ta no tempen imorgen også og se hva den er, ikke gi opp håpet allerede, kanskje det er en festedipp
![]()
Ja det er tidlig! Kanskje det faktisk er gode tegn dette herTokk en for to pper siden og den var på 20, men mye kan ha skjedd siden da, så greit med ny. 7dpo på tirsdag, så da håper jeg at jeg kan få blodprøve. Har ganske sterke mensensmerter og om rygg, men litt tidlig på dag 19 skulle man tro
Jeg trodde først når jeg så på grafen din og det du skrev av TR var på vei, siden grafen er synkende over flere målinger, men det kan bære at målingen igår var innenfor normal variasjon og at dippen er kun idag. Og de vi har sett med festedipp så er det kun en dag (iallefall det jeg har sett her inne), håper masse for deg at du fremdeles er med i denne PP 

Sender deg en stor klemFølt meg så nedfor i dag og lei av å bare gå og vente. Så nå har jeg gjort alvor av valpedrømmingen og kontaktet to selgere. Så blir kanskje et lite nøste i morgen på oss![]()

Sender deg en stor klem![]()
TakkerKlem![]()
Kanskje jeg plutselig ender opp med valp og gravid hehe.Det hadde vært superkos! Litt travelt men alt går og så mye glede det hadde gittTakkerKanskje jeg plutselig ender opp med valp og gravid hehe.

Bare 6dpo, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg testet hehe. Når alt ved syklus var litt forvirrende og jeg hadde smerter i gårkveld og i natt, så kunne jeg øke på litt på spenningenSå spennende!! Hvilken dpo er du?
Mest sannsynlig evaplinjene eller no.