Håper på det lille mirakelet :)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av m&m mini, 8 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Får se.skal på trening i dag og tenkte jeg...:confused:
    Den ene gangen det klaffet her, hadde vi sex to ganger iløpet av syklusen. En uke før EL, og på dpo1 :oops:
    Funka jo tydeligvis ikke så bra da men...:confused:

2. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Du ble jo gravid! Så det funket, jo. Knøttet var bare ikke strekt nok til alle utfordringene den møtte. Neste gang skal det gå bra. ❤️

• Liker Liker x 1
  3. Lillefrø15 Forumet er livet

Takk for lunsjen i dag:). Var koselig å hilse på deg og hunden:)

4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Takk det samme :)
    Og takk for fiiine roser ;)

Du kome deg hel hjem?

• Liker Liker x 1
  5. Lillefrø15 Forumet er livet

Bare hyggelig:). Sitter på Skoda i Fredrikstad, må bytte det ene bremselyset:).

• Liker Liker x 1
  6. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Kjekt å ha lys ;)
    La meg på sofaen litt jeg :p
    Stått opp litt tidlig i dag tror jeg:confused:

• Liker Liker x 1
  7. Lillefrø15 Forumet er livet

He he:). Ja, du får slappe av litt:)

8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Sovnet et par timer :D hehe

• Liker Liker x 1
  9. Palmesus Prøver Mailykke 2018

Håper snart egget ditt slipper :oops: Kroppen din må jo brygge på et superegg nå?:cool:

10. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Bilder i dag?

11. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD16: fortsatt negativ :(
    Ingen tegn til slim i går, men hadde en del stikninger i underlivet. Temp er bittelitt høyere, men ikle nok til at jeg tror egget har sluppet :(
    Tar tid før streken syns, men når den syns ordentlig er den kanskje litt sterkere??? Samlebildet er ikke helt tørket på dagens test, så får vel kanskje ikke sammenlignet ordentlig på de? :confused:

Vedlagte filer:

12. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Flott flott! Dette ser jo veldig bra ut. Liker at tempen stiger og testen er virkelig sterkere, tørket eller ei! Mine har pleid å bli lysere når de tørker, så er jo strengt tatt nå man skal se på dem:rolleyes:

13. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Men temp stiger jo bare bittelitt av gangen...:confused:
    Kanskje jeg skal be legen om å sjekke om jeg har hatt eggløsning neste uke??? :) skal jo dit på onsdag...

14. Lillefrø15 Forumet er livet

Streken er sterkere:). Tipper at den er pos i morgen eller lørdag:). Spennende:D

15. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Men hvor ble det av slimet mitt??? :eek:

16. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Så jeg hadde lagt ut feil bilde... :eek:
    Ser svakere ut her enn på samlebildet... :confused: tatt rett før...

Vedlagte filer:

17. Lillefrø15 Forumet er livet

Det kommer kanskje igjen:). Kan du ikke kjøpe deg litt grapefrukt juice? Vet ikke om det hjelper nå, så langt ut i syklusen da.. :)

18. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Er det ren grapefrukt? Har på følelsen at jeg kan få litt problemer med å puste da, pga min sitrusallergi :p :confused:

19. Lillefrø15 Forumet er livet

Å du er allergisk for det, kanskje hostesaft er bedre for det? Solvipect heter den vel, mange som tar den 2 ganger daglig før EL:)

20. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hm...er den noe god da? :p
    Reseptfritt på apoteket? Kanskje prøve neste syklus om det ikke klaffer nå :)

Del denne siden