Håper på det lille mirakelet :)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av m&m mini, 8 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Venessiela Forumet er livet Maiblomstene 2017 VIP Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Her klør det i fingrene hele tiden. Har totalt testedilla :p

• Liker Liker x 1
  2. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Siden jeg har litt problemer med å holde meg i 4 timer, så tar jeg testene på morgenen. Finner vel kanskje toppen uansett, om jeg tester til samme tid hver dag og temper ved siden av :D

Dagens test (CD9): negativ

Vedlagte filer:

3. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD10: negativ
    Ingen merkbare symptomer

Vedlagte filer:

4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD11: negativ
    Spennende å se framover nå :)
    Syns kanskje denne er litt svakere enn gårdsdagens test, men det er ikke mye..
    Noen som har noen "synser"? :)
    Fortsatt ingen symptomer på at noe skjer, men det har jeg sjelden merket tidligere og så...

Vedlagte filer:

5. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD12: negativ
    Føler meg så hjelpesløs her jeg sitter og ønsker meg så inderlig en liten spire i magen :(
    Hvorfor kan ikke kroppen bare gjøre akkurat som jeg vil? :p
    Forrige pp kom EL på CD 15. Håper den kommer like tidlig nå :D

Vedlagte filer:

Last edited: 19 Okt 2014
  6. Lillefrø15 Forumet er livet

Spennende:). Ja, morro å teste:)

7. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Veldig moro :)
    Ikke så store forandringer her enda syns jeg, men plutselig så er den vel kanskje sterk...hehe
    Håper jeg ikke må vente en evighet da, og at syklusen min blir kortere :D

• Liker Liker x 1
  8. Lillefrø15 Forumet er livet

Du må nok ikke vente i evigheter:). Ikke så mye forandring her heller:/.

• Liker Liker x 1
  9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Er ikke umulig jeg må inn på en tidligere ikm gruppe da :p men hadde ikke gjort noe det.

FF er ikke sikker på når den skal sette forventet EL hos meg ser det ut som. Har over to uker med grønne firkanter, som begynner i morgen...:confused:

• Liker Liker x 1
    Last edited: 19 Okt 2014
  10. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Begynner å nærme deg nå da :)

• Liker Liker x 1
  11. Lillefrø15 Forumet er livet

Da kimamer du i min gruppe:D. Vi satser tidlig EL:)

• Liker Liker x 1
  12. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hadde ikke gjort noe det. Men siden jeg har laget gruppa for uke 46, så må jeg jo følge med der og da :)
    Men det blir vel uansett samme terminforum på beggeukene :D

Nå tar jeg vare på EL testene da, for å sammenlikne :) gøy å teste jo...hehe

13. Lillefrø15 Forumet er livet

Det var sånn jeg gjorde sist ikm:). He he:).

• Liker Liker x 1
  14. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hatt en del utflod i dag, men usikker på hvordan jeg skal definere det i FF :confused:
    Kunne minne litt om "watery", men det var mer melkeaktig i fargen med spor av blod i... noen erfaringer, om dere skjønner hva jeg mener?

Uvant med så mye slim...absolutt ikke vant til dette, så jeg håper det er et godt tegn :D

15. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD13: negativ
    Litt sterkere i dag, økt utflod i går. Lurer på når EL kommer denne gangen...hehe

Nederste bildet er alle testene tørket...

Vedlagte filer:

16. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Det nærmer seg nå! Gleder meg til bilder de neste dagene. Husk å legge ut bilde av graf også.. :D

• Liker Liker x 1
  17. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Legger ut sammen med EL test i morgen ;)
    Syns det er så spennende med denne testinga...haha :D
    Blir liksom litt kjent med kroppen min etterhvert :p

18. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Ja, man blir veldig kjent. Det er gøy:) gleder meg til i morgen:D

• Liker Liker x 1
  19. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har lest meg opp en del på autoimmune sykdommer i dag, og har funnet mye nyttig informasjon ang dette i forhold til det å bli gravid. At dette kan være vanskelig og gi økt risiko for spontanabort.

Jeg fikk påvist psoriasis som liten, har hatt mange år uten utbrudd, men det har kommet tilbake igjen de siste årene.
    Må huske å ta opp dette med legen neste uke, og finne ut om det er noe som kan gjøres :)

20. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD14: negativ
    Dagens test er fortsatt negativ, men litt sterkere syns jeg. Håper EL plutselig dukker opp en av de nærmeste dagene :)

Legger ved tempegrafen og, som visstnok går litt opp og ned, men det gjorde den også forrige syklus før EL :)

:confused: ang bildene. De legger seg plutselig feil vei :eek:

Vedlagte filer:

Del denne siden