Her klør det i fingrene hele tiden. Har totalt testedillaTenkte jeg skulle begynne i morgen. Klør litt i fingrenehehe
Blir spennende å se hvordan de reagerer før EL. Fikk ikke med meg det forrige pp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her klør det i fingrene hele tiden. Har totalt testedillaTenkte jeg skulle begynne i morgen. Klør litt i fingrenehehe
Blir spennende å se hvordan de reagerer før EL. Fikk ikke med meg det forrige pp..
Spennende. Ja, morro å teste
![]()
Du må nok ikke vente i evigheter. Ikke så mye forandring her heller:/.
CD12: negativ
Føler meg så hjelpesløs her jeg sitter og ønsker meg så inderlig en liten spire i magen
Hvorfor kan ikke kroppen bare gjøre akkurat som jeg vil?
Forrige pp kom EL på CD 15. Håper den kommer like tidlig nå![]()
Da kimamer du i min gruppeEr ikke umulig jeg må inn på en tidligere ikm gruppe damen hadde ikke gjort noe det.
FF er ikke sikker på når den skal sette forventet EL hos meg ser det ut som. Har over to uker med grønne firkanter, som begynner i morgen...![]()
Da kimamer du i min gruppe. Vi satser tidlig EL
![]()
Det var sånn jeg gjorde sist ikmHadde ikke gjort noe det. Men siden jeg har laget gruppa for uke 46, så må jeg jo følge med der og da
Men det blir vel uansett samme terminforum på beggeukene
Nå tar jeg vare på EL testene da, for å sammenliknegøy å teste jo...hehe
Det nærmer seg nå! Gleder meg til bilder de neste dagene. Husk å legge ut bilde av graf også..![]()
Ja, man blir veldig kjent. Det er gøyLegger ut sammen med EL test i morgen
Syns det er så spennende med denne testinga...haha
Blir liksom litt kjent med kroppen min etterhvert![]()