Håper på det lille mirakelet :)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av m&m mini, 8 Okt 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

En uke? Hun sa hun skulle ringe meg så fort hun hadde lest den. Skal hun seriøst bruke en uke på å lese den for så å sende den til Protector som skal bruke enda flere uker?! Nei, ærlig talt, det aksepterer jeg ikke. Jeg har betalt 10 tusen kroner for en advokat som skal følge opp saken min og nå er jeg på tredje dagen uten å få tak i henne!

2. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Nei, da syns jeg du kan ringe i morgen ;)
    Jeg som ikke har fått med meg helt sikkert :p

3. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Prøver nok å ringe henne igjen i morgen og skal legge igjen beskjed om jeg ikke får tak i'a!

• Liker Liker x 1
  4. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

CD 17: negativ
    Hm...blir ikke helt klok på disse testene. Kan det være den hadde blitt positiv på kvelden en av dagene??? :)
    Har 4 tester igjen, så fortsetter til det er tomt, men nå har ihvertfall tempen økt mer. Og det kan jo stemme i forhold til slim ihvertfall? :)

Vedlagte filer:

5. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Alt er mulig, som de sier på Frøyaklinikken, LH kan komme plutselig...men den har holdt seg jevnt passe sterk de siste dagene... Bra du temper i tillegg, liker at tempen har gått skikkelig opp!

6. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

De har jo det, men det tok litt lengre tid for streken å komme i går og i dag syns jeg. Spennende å se om FF finner noe. Vet ikke om den setter noe kryss når jeg legger inn negative tester???

7. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Det må du høre om på tempetråden. Sara og lykkeliten kan dette.

• Liker Liker x 1
  8. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Joda, den kan sette kryss selv med negative tester :) Mulig det er blitt et usikkert, stiplete kryss da men.

• Liker Liker x 1
  9. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Men det gjør jo ikke noe, bare jeg har noe å gå ut fra sånn ca :)
    Syns det hjelper veldig å tempe ved siden av testingen ihvertfall. Håper jeg er dpo snart, men kommer til å bruke opp de testene jeg har :)

10. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Japp, det er vanvittig kjekt med temping! Jeg har klart å få en forkjølelse blanda inn i tempinga mi jeg nå da, så FF tror jeg har hatt EL. Men det tror jeg ikke, jeg har også bare negative tester og ingen andre symptomer på at EL har vært. Men det høres jo betraktelig mer positivt ut for din del da! :)

11. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Håper du får EL snart du og da om du ikke har hatt det ;)
    Håper mest at du har hatt det selvfølgelig ;)

Ja, jeg har jo faktisk hatt endel symptomer på det. Tidligere har jeg aldri merket noe særlig til hverken EL eller TR, men tegnene mine nå er jo veldig positive nå syns jeg :)
    Til og med vært øm under aksjeinnlegg:confused: hehe
    Pleier ikke å merke noe til det på den måten, kun i spesielle stillinger grunnet bakoverbøyd livmor :p

• Liker Liker x 1
  12. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Jeg er på dag 43 i syklusen i dag, så jeg har egentlig gitt opp at EL kommer i det hele tatt. Men hadde jo vært hyggelig om den tok seg en tur innom :p

13. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ikke sant? Huff, må jo være veldig frustrerende da :(

14. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Ja, ganske lei nå. Blæ!

15. Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Januarskatter 2015 Juli13-jentene VIP

Veldig greit å vite når man kan slippe å gå på børsen...

16. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Det er sant. Sliter ut mannen selv om det bare er annenhver dag jo :p hahaha
    Huff, ikke greit når han fortsatt ikke er 100% i skuldra, og jeg ikke er 100% i noen av ledda :p spesielt hoftene:confused:

17. Lillefrø15 Forumet er livet

Håper gullegget slipper snart:). Og klorer seg fast:)

• Liker Liker x 1
  18. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Kloring og biting er helt greit, så lenge den blir der :D hehe

• Liker Liker x 1
  19. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

I dag har jeg rett og slett en sånn drittdag hvor omtrent alle ledd i kroppen er ømme!!! :mad:
    Øynene er røde og klør sinnsykt :(

Rett og slett drittlei av å gå sånn som dette! Skjønner ikke hvorfor de ikke kan finne ut hvorfor jeg har sååå vondt :mad:

Måtte bare få det ut et sted, og fant ut at dagboka er grei for slikt :)

20. Lillefrø15 Forumet er livet

Uff da:(. Håper du får svar på onsdag når du skal til legen❤️. Når på onsdag har du time:D?
    God klem:)

Del denne siden