Håper på det lille mirakelet :)

Det sies. De gangene det har klaffet for oss så har vi gjort det hver dag rundt el. Altså mange dager på rad. Du får åle deg litt innpå...:p

Får se.skal på trening i dag og tenkte jeg...:confused:
Den ene gangen det klaffet her, hadde vi sex to ganger iløpet av syklusen. En uke før EL, og på dpo1 :oops:
Funka jo tydeligvis ikke så bra da men...:confused:
 
Får se.skal på trening i dag og tenkte jeg...:confused:
Den ene gangen det klaffet her, hadde vi sex to ganger iløpet av syklusen. En uke før EL, og på dpo1 :oops:
Funka jo tydeligvis ikke så bra da men...:confused:
Du ble jo gravid! Så det funket, jo. Knøttet var bare ikke strekt nok til alle utfordringene den møtte. Neste gang skal det gå bra. ❤️
 
Takk for lunsjen i dag:). Var koselig å hilse på deg og hunden:)
 
Håper snart egget ditt slipper :oops: Kroppen din må jo brygge på et superegg nå?:cool:
 
CD16: fortsatt negativ :(
Ingen tegn til slim i går, men hadde en del stikninger i underlivet. Temp er bittelitt høyere, men ikle nok til at jeg tror egget har sluppet :(
Tar tid før streken syns, men når den syns ordentlig er den kanskje litt sterkere??? Samlebildet er ikke helt tørket på dagens test, så får vel kanskje ikke sammenlignet ordentlig på de? :confused:
 

Vedlegg

  • 1414047832573.jpg
    1414047832573.jpg
    18,9 KB · Visninger: 23
  • 1414047844655.jpg
    1414047844655.jpg
    32,7 KB · Visninger: 22
  • 1414047857750.jpg
    1414047857750.jpg
    81,4 KB · Visninger: 22
Flott flott! Dette ser jo veldig bra ut. Liker at tempen stiger og testen er virkelig sterkere, tørket eller ei! Mine har pleid å bli lysere når de tørker, så er jo strengt tatt nå man skal se på dem:rolleyes:
 
Flott flott! Dette ser jo veldig bra ut. Liker at tempen stiger og testen er virkelig sterkere, tørket eller ei! Mine har pleid å bli lysere når de tørker, så er jo strengt tatt nå man skal se på dem:rolleyes:

Men temp stiger jo bare bittelitt av gangen...:confused:
Kanskje jeg skal be legen om å sjekke om jeg har hatt eggløsning neste uke??? :) skal jo dit på onsdag...
 
Streken er sterkere:). Tipper at den er pos i morgen eller lørdag:). Spennende:D
 
Så jeg hadde lagt ut feil bilde... :eek:
Ser svakere ut her enn på samlebildet... :confused: tatt rett før...
 

Vedlegg

  • 1414050144826.jpg
    1414050144826.jpg
    39,8 KB · Visninger: 19
Det kommer kanskje igjen:). Kan du ikke kjøpe deg litt grapefrukt juice? Vet ikke om det hjelper nå, så langt ut i syklusen da.. :)

Er det ren grapefrukt? Har på følelsen at jeg kan få litt problemer med å puste da, pga min sitrusallergi :p :confused:
 
Er det ren grapefrukt? Har på følelsen at jeg kan få litt problemer med å puste da, pga min sitrusallergi :p :confused:
Å du er allergisk for det, kanskje hostesaft er bedre for det? Solvipect heter den vel, mange som tar den 2 ganger daglig før EL:)
 
Å du er allergisk for det, kanskje hostesaft er bedre for det? Solvipect heter den vel, mange som tar den 2 ganger daglig før EL:)

Hm...er den noe god da? :p
Reseptfritt på apoteket? Kanskje prøve neste syklus om det ikke klaffer nå :)
 
Back
Topp