Håper på det lille mirakelet :)

Gleder meg til å se magen din vokse :D

Håper du får godkjent svpenger, skal jo absolutt være mulig med tanke på tunge løft, masse ståing++ :)

Gleder meg til å se magen din vokse :D

Håper du får godkjent svpenger, skal jo absolutt være mulig med tanke på tunge løft, masse ståing++ :)

Håper det jeg og :)
Sjefen vil vel tape mer penger på å ha meg i full jobb pga ting jeg ikke kan gjøre, så vi får se hva han sier.

Håper det jeg og :)
Sjefen vil vel tape mer penger på å ha meg i full jobb pga ting jeg ikke kan gjøre, så vi får se hva han sier.
Ynskjer deg lykke til! Håpar sjefen din tek til fornuften:-)

Ynskjer deg lykke til! Håpar sjefen din tek til fornuften:-)

Glemt å oppdatere her, men han vil ha meg på svangerskapspenger :D
Så nå er det bare å få lege eller jordmor til å fikse resta ;)

Jess. Alt veldig bra. Bortsett frå tr på besøk då:( men eg er ved godt mot. Satsar på at ho ikkje kjem tilbake verken i år eller neste år:D

Dumme tr :(
Bra du ser fremover da. Krysser fingrene for at ho ikke kommer igjen :)

Dumme tr :(
Bra du ser fremover da. Krysser fingrene for at ho ikke kommer igjen :)
Hjelpe ikkje så mykje å deppe:-)kan heie på deg i staden:D når er neste ting du ser fram til? Jordmor? UL?

Hjelpe ikkje så mykje å deppe:-)kan heie på deg i staden:D når er neste ting du ser fram til? Jordmor? UL?

Søte du :) vi får heie på hverandre;)
Skal på UL til torsdag :D

Er så oppblåst i kveld at mannen syns det er rart om jeg ikke føder til uka :o haha
Var ikke sånn i sommer etter SA...:confused:

Noe måtte det jo bli, og siden jeg ble så kvalm og allerede vondt i korsryggen så ble det bøllefrø :p hihi
Usj, huskar den dumme kvalmen.
Eg hadde det stort sett på morgonen. Og så fann me ut at viss gubben sto opp og laga ein smoothie til meg, og eg drakk den før eg bevega på meg, så gjekk det veldig mykje bedre :D

Usj, huskar den dumme kvalmen.
Eg hadde det stort sett på morgonen. Og så fann me ut at viss gubben sto opp og laga ein smoothie til meg, og eg drakk den før eg bevega på meg, så gjekk det veldig mykje bedre :D

Blitt verre utover dagen her, men har ikke vært så ille de siste dagene heldigvis. Og jeg klarer fint å holde på maten :)

Back
Topp