Håper på det lille mirakelet :)

ok :) når skal du neste gang?

Skal tilbake 10. Desember, utgangen av sykmld, og da fyller hun ut helsekort osv :)
Tok jo en del prøver i sommer i forbindelse med graviditeten da, men husker ikke helt hva det var. Men b.la blodtype ig HIV ihvertfall :)

Kjenner jeg blir irritert på han sjefen din altså! Enkelte eier ikke empati eller forståelse for andre :o

Kjenner jeg blir irritert på han sjefen din altså! Enkelte eier ikke empati eller forståelse for andre :o

Har egentlig gitt ham opp nå, etter reaksjonen hans på spontanaborten i sommer og hvordan han var etter jeg hadde vært sykemldt i 2 uker og kom tilbake.
Forventer liksom ikke noe mer av ham nå :p

Har egentlig gitt ham opp nå, etter reaksjonen hans på spontanaborten i sommer og hvordan han var etter jeg hadde vært sykemldt i 2 uker og kom tilbake.
Forventer liksom ikke noe mer av ham nå :p
Huff... Jaja håper ikke du møter han hver dag du er på jobb?

Kom til å tenke på at hvis jeg blir gravid å dette legestyret. jeg må bestille legetime med en gang jeg finner det ut, for å komme inn til legen før jeg er 12 uker på vei :) tror det ca 6 uker ventetid ;)

Kom til å tenke på at hvis jeg blir gravid å dette legestyret. jeg må bestille legetime med en gang jeg finner det ut, for å komme inn til legen før jeg er 12 uker på vei :) tror det ca 6 uker ventetid ;)

Så lenge for å komme inn til legen? :o
Mye å gjøre der da...må neste bestille før du blir gravid da ;) hihi

Så lenge for å komme inn til legen? :o
Mye å gjøre der da...må neste bestille før du blir gravid da ;) hihi
Ja nesten sånn. Men litt kjedelig å avbestille hver gang det ikke klaffer. Spent på om tempmåleren kommer i morgen. Den ble sendt i dag... er det app på play butikken dere bruker?

Ja nesten sånn. Men litt kjedelig å avbestille hver gang det ikke klaffer. Spent på om tempmåleren kommer i morgen. Den ble sendt i dag... er det app på play butikken dere bruker?

Det er sant ja :(

Lasta ned Fertility Friend fra play butikken her ihvertfall ;) veldig fin å følge temp på, også kan du legge inn EL slim og aksjer osv :)

Skal si! Da er du sterk :o
Nei huff.. det hørtes trasig ut. Ikke like enkelt å holde motet oppe da..

har vært sykemeldt siden starten av oktober nå da, så deilig å slippe ham litt.
Men er vel så jeg egentlig håper på at jeg kan gå over på svangerskapspenger etterhvert, også har jeg store planer om å finne meg en annen jobb når permisjon er ferdig ;)
Har en plan på det se :D hehe

Svangerskapet :D 5+6
Har klart å holde meg våken hele dagen i dag, så det blir spennende å se om jeg klarer å sove litt lengre enn kl 5 i morra tidlig???

Formen er grei så lenge jeg holder meg i ro, men forverres så fort jeg begynner å gjøre noe :o jaja

I morgen er jeg halvveis til uke 12, og en ny type oppdatering ;)

Nå er det natta!
Sov godt bøllefrø♡

Back
Topp