Håper på det lille mirakelet :)

Svangerskapet :D 5+1
Torsdag kveld og helg :)
Har ikke sovet noe etter jobb i dag, så etter en oppstykka natt og stod opp kl 5 ligger jeg stuuuptrøtt på sofaen. Håper jeg får sove lengre i morgen :)

Ellers har dagen gått sin gang.
Litt mindre kvalm i dag og heldigvis, men mer strekking og ømhet i livmor området♡♡♡
Kjenner også puppene mer i dag, og har hatt noen "stikk" i brystet ved anstrengelse.
Korsryggen kjennes også godt, men jeg klarer å gå normalt ihvertfall :)

Lille vofsen ligger på magen min og sover ♡♡♡

Svangerskapet :D 5+1
Torsdag kveld og helg :)
Har ikke sovet noe etter jobb i dag, så etter en oppstykka natt og stod opp kl 5 ligger jeg stuuuptrøtt på sofaen. Håper jeg får sove lengre i morgen :)

Ellers har dagen gått sin gang.
Litt mindre kvalm i dag og heldigvis, men mer strekking og ømhet i livmor området♡♡♡
Kjenner også puppene mer i dag, og har hatt noen "stikk" i brystet ved anstrengelse.
Korsryggen kjennes også godt, men jeg klarer å gå normalt ihvertfall :)

Lille vofsen ligger på magen min og sover ♡♡♡
Sykt trett her også... tulle kroppen min tror jeg er influensa infisert konstant.

Alt skal være bra i følge alle tester som er tatt. Tror jeg må begynne å trene... er i allefall det jeg tror selv.

Trening kan gjøre veldig mye det :)

Ja.. men det å gidde er noe annet ;)

Hehe, du må finne noe som du liker da. Jeg takler ikke treningssenter f.eks. mister motivasjon bare jeg går inn der :p

Litt samme her. Men liker enkelte timer. Men kunne klart meg uten så mye folk ;) men har nok plagdes med vekta lenge.

Ja, noen timer kan jo sikkert være greie :)
Du får sette deg ned å undersøke litt hva de har;)

Svangerskapet :D 5+3
Ingen oppdatering i går, men var ikke så mye å oppdatere heller, bortsett fra at det faktisk kom litt væske fra brystvortene mine :p haha

I dag er formen verre igjen dessverre, og det kjennes ikke ut som jeg har sovet på et par uker...akkurat som følelsen var i oktober, og ikke svangerskaps relatert.

I dag er det mer vondt på venstre side, som i strekkvondt, så føler at den lille fortsatt er der ihvertfall :)
Puppene har blitt ømmere og tyngre, og kvalmen henger der. Men heldigvis ikke noe oppkast enda :)
Svimmel når jeg reiser meg opp og konstant sulten.
Syns det er helt greit med plager så lenge bøllefrøet er der, og har det bra :)

Ellers blir det tacokveld med kjæresten i dag, så jeg må vel prøve å få ryddet litt etterhvert og :rolleyes:

Da var prosjekt 1stk tova tøffel ferdig :)
Synd jeg ikke spurte i butikken etter mer garn, for nå er det visst ikke mer å få tak i :p men like greit siden den ble litt trang over vrista...hehe

Ferdig strikket
1416058342272.jpg

Ferdig tovet
1416058379520.jpg1416058394835.jpg

Back
Topp