Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykt trett her også... tulle kroppen min tror jeg er influensa infisert konstant.Svangerskapet 5+1
Torsdag kveld og helg
Har ikke sovet noe etter jobb i dag, så etter en oppstykka natt og stod opp kl 5 ligger jeg stuuuptrøtt på sofaen. Håper jeg får sove lengre i morgen
Ellers har dagen gått sin gang.
Litt mindre kvalm i dag og heldigvis, men mer strekking og ømhet i livmor området♡♡♡
Kjenner også puppene mer i dag, og har hatt noen "stikk" i brystet ved anstrengelse.
Korsryggen kjennes også godt, men jeg klarer å gå normalt ihvertfall
Lille vofsen ligger på magen min og sover ♡♡♡
Sykt trett her også... tulle kroppen min tror jeg er influensa infisert konstant.
Alt skal være bra i følge alle tester som er tatt. Tror jeg må begynne å trene... er i allefall det jeg tror selv.Æsj
Har du fått noen flere svar da?
Alt skal være bra i følge alle tester som er tatt. Tror jeg må begynne å trene... er i allefall det jeg tror selv.
Ja.. men det å gidde er noe annetTrening kan gjøre veldig mye det
Ja.. men det å gidde er noe annet
Litt samme her. Men liker enkelte timer. Men kunne klart meg uten så mye folk men har nok plagdes med vekta lenge.Hehe, du må finne noe som du liker da. Jeg takler ikke treningssenter f.eks. mister motivasjon bare jeg går inn der
Æsj, oppkast er ikke noe gøy
Jeg har heldigvis sluppet unna foreløpig, men har vært nære på noen ganger...
Fått sove noe etterpå da?
Litt samme her. Men liker enkelte timer. Men kunne klart meg uten så mye folk men har nok plagdes med vekta lenge.
Bare 9 mnd igjenSer ikke poenget med å våkne halv 5 på natta fordi jeg er kvalm...også får jeg ikke sove igjen
Bare 9 mnd igjen
Man er jo nesten gravid i 10 mnd, vet du8 nå vel?
Man er jo nesten gravid i 10 mnd, vet du
Da var prosjekt 1stk tova tøffel ferdig
Synd jeg ikke spurte i butikken etter mer garn, for nå er det visst ikke mer å få tak i men like greit siden den ble litt trang over vrista...hehe
Ferdig strikket
Vis vedlegget 88691
Ferdig tovet
Vis vedlegget 88692Vis vedlegget 88693
De så gode ut
Den er det. Synd det bare ble en...hehe
Sjekke nettetom det er mulig å få tak i mere garn.det har gått ut nemlig