Håper på det lille mirakelet :)

Svangerskapet :D 4+5
Glemte visst å skrive noe i går, men det var veld mye av det samme som dagen før :p

I dag derimot, er jeg rett og slett helt ødelagt etter 4 timer på jobb og oppdatering av treningslister :oops:

Ligger rett ut på sofaen, sykt kvalm og vondt i hodet. Like før jeg kastet opp i bilen i stad :p haha
Blir tidlig kvelden i dag ihvertfall :)

Svangerskapet :D 4+5
Glemte visst å skrive noe i går, men det var veld mye av det samme som dagen før :p

I dag derimot, er jeg rett og slett helt ødelagt etter 4 timer på jobb og oppdatering av treningslister :oops:

Ligger rett ut på sofaen, sykt kvalm og vondt i hodet. Like før jeg kastet opp i bilen i stad :p haha
Blir tidlig kvelden i dag ihvertfall :)

Du må ta vare på deg selv :) misunnelig på dine symptomer :p

Du må ta vare på deg selv :) misunnelig på dine symptomer :p

Håper de dukker opp hos deg snart og ;) hehe

Måtte fortelle til instruktøren min istad da. Greit at han vet årsaken til at jeg ikke klarer å trene :p hehe

Tenker mye på deg <3 Håper alt er bra med deg og den lille :D

Rakk ikke å skrive noe igår siden jeg sovnet på sofaen etter jobb, også var det middag hos svigermor :)
Kommer en oppdatering etter jobb i dag med fin teststimmel og magebilde :p hehe
5+0 i dag♡♡♡ nå må du klore deg godt fast lille bøllefrø!!!

Rakk ikke å skrive noe igår siden jeg sovnet på sofaen etter jobb, også var det middag hos svigermor :)
Første milepæl:D

Første milepæl:D

Neste blir vel for meg når jeg har kommet meg over 11 uker hvor jeg mistet sist :)
Tenkte jeg skulle teste en gang i uka bare for å sjekke at det faktisk er noe der ;)
Vurderer å ringe å bestille tidlig ul i dag. Har begynt å tenke at jeg faktisk har lyst på det allikevel ♡♡♡

Neste blir vel for meg når jeg har kommet meg over 11 uker hvor jeg mistet sist :)
Tenkte jeg skulle teste en gang i uka bare for å sjekke at det faktisk er noe der ;)
Vurderer å ringe å bestille tidlig ul i dag. Har begynt å tenke at jeg faktisk har lyst på det allikevel ♡♡♡
En test kan være falsk trygghet... Hcg kan henge igjen i mange uker, og hvertfall om det er MA. Er det SA, så blør du jo, og da finner du ut med engang om det ikke går bra. Ta deg en telefon til det gule huset og bestill time, du kan fortsatt avbestille den om du ikke vil likevel. Bestill så du kan dra i uke 7+0, da får du hvertfall noe ut av besøket.

Heier på dere :) håpe den klorer seg fast!!! ❤️ gleder meg til bilder :)

En test kan være falsk trygghet... Hcg kan henge igjen i mange uker, og hvertfall om det er MA. Er det SA, så blør du jo, og da finner du ut med engang om det ikke går bra. Ta deg en telefon til det gule huset og bestill time, du kan fortsatt avbestille den om du ikke vil likevel. Bestill så du kan dra i uke 7+0, da får du hvertfall noe ut av besøket.

Joda, er fullt klar over det.Var mer for moroskyld egentlig ;)
UL kan også gi falsk trygghet, så vil antakeligvis ikke føle meg tryggere uansett før jeg er over de 12 ukene, evnt oul.

Joda, er fullt klar over det.Var mer for moroskyld egentlig ;)
UL kan også gi falsk trygghet, så vil antakeligvis ikke føle meg tryggere uansett før jeg er over de 12 ukene, evnt oul.
Jeg kjenner til følelsen du har så utrolig godt, men være forsiktig med tvangstanker nå. I utgangspunktet blir du aldri trygg uansett. Noe kan skje hele veien og når ungen endelig er ute er det krybbedød vi skal være redd for... Så, ta deg sammen. Du er gravid nå. Du er 5 uker og har ikke blødd, du er forbi kjemisk. For hver dag som går så er det et skritt nærmere fødsel og nærmere at oddsen for at det går bra er stor. Ser man et bankende hjerte på ul, så blir man hvertfall kvitt en murstein eller to. Og du har jo sagt det selv, du ha en god følelse denne gangen. Lev på den. Klemmer til deg.

Svangerskapet :D 5+0
Første milepæl :D
Vært på jobb i 3,5 time i dag, og korsryggen skriker.
Kvalmen er foreløpig litt bedre, men den merkes godt.
Puppene sviiir! og litt murringer :) merker godt at det skje noe med kroppen ihvertfall :D
Sovnet 1.5 time etter jobb i dag og...
Vekt i dag på 55.3 kg. Spennende å se hvor mye jeg går opp frem til Juli...:p
Ikke så mye å se på magen enda, men det er kanskje like greit så tidlig. ..hehe :)
Tok en teststrimmel i dag, sammenlignet med søndagens, og den er betraktelig sterkere :D
1415791460561.jpg

Magebilde i dag. Heihei lille bøllefrø♡♡♡
1415791574062.jpg

Last edited:
Svangerskapet :D 5+0
Første milepæl :D
Vært på jobb i 3,5 time i dag, og korsryggen skriker.
Kvalmen er foreløpig litt bedre, men den merkes godt.
Vekt i dag på 55.3 kg. Spennende å se hvor mye jeg går opp frem til Juli...:p
Ikke så mye å se på magen enda, men det er kanskje like greit så tidlig. ..hehe :)
Tok en teststrimmel i dag, sammenlignet med søndagens, og den er betraktelig sterkere :D
Vis vedlegget 88192

Magebilde i dag. Heihei lille bøllefrø♡♡♡
Vis vedlegget 88193
Kjempe fine streker :D herlig :)

Jeg kjenner til følelsen du har så utrolig godt, men være forsiktig med tvangstanker nå. I utgangspunktet blir du aldri trygg uansett. Noe kan skje hele veien og når ungen endelig er ute er det krybbedød vi skal være redd for... Så, ta deg sammen. Du er gravid nå. Du er 5 uker og har ikke blødd, du er forbi kjemisk. For hver dag som går så er det et skritt nærmere fødsel og nærmere at oddsen for at det går bra er stor. Ser man et bankende hjerte på ul, så blir man hvertfall kvitt en murstein eller to. Og du har jo sagt det selv, du ha en god følelse denne gangen. Lev på den. Klemmer til deg.

Joda, men jeg sa da bare tryggere. Ikke trygg :p
Skjønner ikke hva du mener med tvangstanker her da? :confused:
For de finnes det absolutt ingen av! :)
Jeg går ikke å tenker på at jeg kommer til å miste igjen, og den gode følelsen blir der den :)

Har tenkt å ringe nå forresten, men lurer på om jeg skal få til litt senere. Hadde vært gøy å bruke som julegave siden de antageligvis kommer til å forstå det på julaften allikevel :) da er jeg 11 uker.

Last edited:
Joda, men jeg sa da bare tryggere. Ikke trygg :p
Skjønner ikke hva du mener med tvangstanker her da? :confused:
For de finnes det absolutt ingen av! :)
Jeg går ikke å tenker på at jeg kommer til å miste igjen, og den gode følelsen blir der den :)

Har tenkt å ringe nå forresten, men lurer på om jeg skal få til litt senere. Hadde vært gøy å bruke som julegave siden de antageligvis kommer til å forstå det på julaften allikevel :) da er jeg 11 uker.
Da beklager jeg måten jeg ordla meg på. Mulig jeg "hørte" deg mer nervøs enn du egentlig er;) hvis du klarer å vente lenger enn uke 7, så er jo det bare fint, da får du nok enda mer ut av besøket. Tenkte på uke 7 som det tidligste, om du klarer å vente. Jeg har den gode følelsen jeg også, sa vi kan jo ikke ta feil begge to;) julegave til familie høres virkelig bra ut ift hvor langt du er til jul:D

Back
Topp