Lillefrø15
Forumet er livet
Blir spennende.Mener noen faktisk hørte det så tidlig som uke 9 i marsforumet
Men er vel liten sjans for det her med min bakovervendte livmor hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende.Mener noen faktisk hørte det så tidlig som uke 9 i marsforumet
Men er vel liten sjans for det her med min bakovervendte livmor hehe
Hjertet begynner å slå en gang i uke 5... Vet ikke hvor tidlig du kan høre det, men lege og jordmor vil stort sett ikke sjekke i uke 12 engang fordi oddsen for å ikke høre noe er så stor og da blir man fort bekymret uten grunn....Nesten lyst å prøve nå haha
Hvilken uke tror du det er sjans for å høre noe?
Hjertet begynner å slå en gang i uke 5... Vet ikke hvor tidlig du kan høre det, men lege og jordmor vil stort sett ikke sjekke i uke 12 engang fordi oddsen for å ikke høre noe er så stor og da blir man fort bekymret uten grunn....
De øker jo så fint. Enn om jeg kunne slippe å gå på do på natten :/Svangerskapet 4+3
Litt mindre kvalm i dag, men kjenner det er der.
I kveld skal vi i innflytningsfest/halloweenfest hos en kamerat av mannen og samboeren hans, og jeg krysser fingrene for at de ikke kommer med noen spørsmål fordi jeg skal kjøre
Har ikke lyst til å fortelle det sååå tidlig
Testene blir sterkere og jeg er fornøyd med det
De øker jo så fint. Enn om jeg kunne slippe å gå på do på natten :/
Håper jeg å, men kjenner håpet svinner litt :/ men må jo håpe helt til tr dukker opp. Supertrett og mye el lignende utflodHusk at den øverst min er 12 dpo nå da, så detæn kan plutselig dukke opp hos deg og håper det
Kos dere på fest. Bare si at dere skal spare penger som du sa om ikke du vil si du går på antibiotika.
Kos dere
Korleis gjekk det på halloweenfest? Var det nokon som fatta mistanke? Håper de koste dykk!
Måtte inn hit å snike å se hvordan det går med deg, så ser jeg du har blitt gravid Gratuleree så mye!
Så skumle kostymer Håper dere koste dere