Håper på det lille mirakelet :)

Nesten lyst å prøve nå :p haha
Hvilken uke tror du det er sjans for å høre noe? :)
Hjertet begynner å slå en gang i uke 5... Vet ikke hvor tidlig du kan høre det, men lege og jordmor vil stort sett ikke sjekke i uke 12 engang fordi oddsen for å ikke høre noe er så stor og da blir man fort bekymret uten grunn....

Hjertet begynner å slå en gang i uke 5... Vet ikke hvor tidlig du kan høre det, men lege og jordmor vil stort sett ikke sjekke i uke 12 engang fordi oddsen for å ikke høre noe er så stor og da blir man fort bekymret uten grunn....

Er det ikke uke 6 da?
Legen sjekka med doppler da jeg mistet, i hennes beregning uke 11. Og min beregning uke 10+3
De fant jo ikke noe da selvfølgelig.
Men jeg forventer jo ikke å finne noe så tidlig som i uke 6 heller da ;)

Svangerskapet :D 4+3
Litt mindre kvalm i dag, men kjenner det er der.

I kveld skal vi i innflytningsfest/halloweenfest hos en kamerat av mannen og samboeren hans, og jeg krysser fingrene for at de ikke kommer med noen spørsmål fordi jeg skal kjøre :)
Har ikke lyst til å fortelle det sååå tidlig :p

Testene blir sterkere og jeg er fornøyd med det :)

Vedlegg

• 1415443758071.jpg
    1415443758071.jpg
    31,4 KB · Visninger: 39
Svangerskapet :D 4+3
Litt mindre kvalm i dag, men kjenner det er der.

I kveld skal vi i innflytningsfest/halloweenfest hos en kamerat av mannen og samboeren hans, og jeg krysser fingrene for at de ikke kommer med noen spørsmål fordi jeg skal kjøre :)
Har ikke lyst til å fortelle det sååå tidlig :p

Testene blir sterkere og jeg er fornøyd med det :)
De øker jo så fint. Enn om jeg kunne slippe å gå på do på natten :/

De øker jo så fint. Enn om jeg kunne slippe å gå på do på natten :/

Husk at den øverst min er 12 dpo nå da, så detæn kan plutselig dukke opp hos deg og ;) håper det :)

Kos dere på fest:). Bare si at dere skal spare penger som du sa om ikke du vil si du går på antibiotika:).

Kos dere på fest:). Bare si at dere skal spare penger som du sa om ikke du vil si du går på antibiotika:).

Ja, blir nok noe sånt. De vet jo jeg har vært litt dårlig en stund og da, og at vi må hjem til vofsen ;)

Er det lov å legge ut bilder av alkoholfri øl/vin her?

Halloweenfest/innflytningsfest
1415471260531.jpg
Mannen
1415471289343.jpg
Kona

Korleis gjekk det på halloweenfest? :D Var det nokon som fatta mistanke? :-) Håper de koste dykk!

Korleis gjekk det på halloweenfest? :D Var det nokon som fatta mistanke? :-) Håper de koste dykk!

Jada, var veldig koselig :)
Hehe, fikk faktisk spørsmålet :p
Men det var fordi jeg hadde vært dårlig så lenge, og jeg tror de "håper" at det var årsaken...siden det ikke er grunnen til at jeg har vært dårlig, var det heldigvis ikke noe problem å ro seg unna ;)

Måtte inn hit å snike å se hvordan det går med deg, så ser jeg du har blitt gravid :D Gratuleree så mye!

Måtte inn hit å snike å se hvordan det går med deg, så ser jeg du har blitt gravid :D Gratuleree så mye!

Så hyggelig å se deg innom;)
Tuuusen takk :D

Er det ikke uke 6 da?
Legen sjekka med doppler da jeg mistet, i hennes beregning uke 11. Og min beregning uke 10+3
De fant jo ikke noe da selvfølgelig.
Men jeg forventer jo ikke å finne noe så tidlig som i uke 6 heller da ;)
Se her...ImageUploadedByBV Forum1415607438.879667.jpg

Back
Topp