Ææææææææ!!! Told you soooooo!!!!! Jeg er så fornøyd, jeg!! smilet mitt går trill rundt hodet!!Klarte ikke å holde testetøsa unna den digitale testen, 2.5 time siden den forrige testen!!!
JIPPI!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææææææ!!! Told you soooooo!!!!! Jeg er så fornøyd, jeg!! smilet mitt går trill rundt hodet!!Klarte ikke å holde testetøsa unna den digitale testen, 2.5 time siden den forrige testen!!!
JIPPI!!!
Takk!
Håper jeg også! Får håpe det et det som skal til for at spira sitter i 9 mnd! uansett bra at du føler deg bedre!
Ææææææææ!!! Told you soooooo!!!!! Jeg er så fornøyd, jeg!! smilet mitt går trill rundt hodet!!
Hehe! Men det er jo helt greit å være dårlig på grunn av det da!Ja, nå er det mest bøllefrøet som tar formen. Skikkelig spykvalm haha
Hehe! Men det er jo helt greit å være dårlig på grunn av det da!
Hipp hipp!!! For en fin bursdagsgave på etterskudd da
Ser meget bra ut faktisk Det er jeg også! Virkelig fantastiskSyns jeg ser deg
Hahaha
Åååh, jeg er så lykkelig jeg nå!!!
Sjønner godt du er lykkelig nå er happy på dine vegne. ♡Syns jeg ser deg
Hahaha
Åååh, jeg er så lykkelig jeg nå!!!
Glemte bildet ja...
Herlig! gratulerer sååå myeKlarte ikke å holde testetøsa unna den digitale testen, 2.5 time siden den forrige testen!!!
JIPPI!!!
Gratulerer så mye som gravid Sykt spennende Vet du ca når termin blir?Klarte ikke å holde testetøsa unna den digitale testen, 2.5 time siden den forrige testen!!!
JIPPI!!!
Gratulerer så mye igjen Skikkelig glad på dine vegne Supermom!!Svangerskapet 4+1
JIPPI!!!
Jeg klarer nå å stole på testene, etter en CBD i går kveld som viste GRAVID 1-2
Er jo selvfølgelig en liten bit av meg som er redd for å miste igjen, men jeg holder motet oppe. Har en helt annen følelse på kroppen nå enn sist gang, og tror på at det skal gå helt til Juli
Foreløpig termin er regnet til 18. Juli
JIPPI!!!!
Jeg skal bli mamma for første gang!
Juhu. Nå har du helg. Tror du at du orker svergie tur i morgen?
Oki.Tror egentlig jeg bør prioritere husvasken om formen er grei
Liker ikke å vaske når mannen er hjemme haha
Også må jeg skifte bremseklosser osv på bilen min iløpet av helgen...
Oki.
Jepp. Si ifra når du orker å lunsje igjenFår ta det igjen