Håper på det lille mirakelet :)

Heldig du da??? Haha :p
Har vært kvalm hele dagen siden lørdag :confused: håper det blir litt bedre etterhvert... :)
Hihi.. gleder meg til du tester i kveld. Tror det kommer til å lyse gravid mot deg. :D de har økt i styrke testene dine så tror det kommer til å gå fint :)

Har mange billige tester her og :p hehe
Blir bare mer og mer kvalm jeg :o
Nå er jeg rett og slett spyklar :confused::eek:
Uff da, holde deg hjemme i kveld og få mannen til å skifte dekka:). Jeg tittet på temp grafen din og tror du er 14dpo jeg? Hva tenker du om det? Kan jo stemme med styrken på testene også:)

Uff da, holde deg hjemme i kveld og få mannen til å skifte dekka:). Jeg tittet på temp grafen din og tror du er 14dpo jeg? Hva tenker du om det? Kan jo stemme med styrken på testene også:)
Tror jeg også.

Han skal det, men får ikke tak i noen på treninga :o :(

Om jeg fjerner den positive EL testen, så sier FF 13dpo i dag, og jeg tror nok også det stemmer bedre rundt der :D

Han skal det, men får ikke tak i noen på treninga :o :(

Om jeg fjerner den positive EL testen, så sier FF 13dpo i dag, og jeg tror nok også det stemmer bedre rundt der :D
Det stemmer nok det:). ❤️❤️.

Kunne gjerne tatt det for deg, men kan ikke den type trening:p

Det stemmer nok det:). ❤️❤️.

Kunne gjerne tatt det for deg, men kan ikke den type trening:p

De får rett og slett bare finne ut av det...:p
I fare for å spy i salen eller på en av ungene så tør jeg rett og slett ikke :o
Haha

Holder snart på å tisse på meg og nå da:eek:
Kan jeg ta cbd nå tror du??? ;)

Daaaa kan jeg slappe av :) må bare gå tur med vofsen og kjøre bort bilen på gårde iløpet av kvelden :p

Klarte ikke å holde testetøsa unna den digitale testen, 2.5 time siden den forrige testen!!!
JIPPI!!! :D

Vedlegg

• 1415204833612.jpg
    1415204833612.jpg
    29,8 KB · Visninger: 54
Jippi:). Omg:o. Du er GRAVID:D. Hipp hurra❤️❤️❤️❤️❤️. Hopper og danser for deg:). Nå må lille spire klore seg fast i 9 mnd:). Heldiggris❤️❤️❤️

H*n har allerede fått navnet bøllefrø :p haha
Klore, bite, whatever; bare bli der til Juli :D

GRATULERER SÅ MYE!!!! :D :D så gøy!! Ser ut som det hjalp med D-vitamin!? :D hihi! :) Dette unner jeg deg virkelig altså!! :)

GRATULERER SÅ MYE!!!! :D :D så gøy!! Ser ut som det hjalp med D-vitamin!? :D hihi! :) Dette unner jeg deg virkelig altså!! :)

Tuuuusen takk:)
Tenker at det faktisk ikke er umulig det hjalp til med å få festet den spira :D hehe
Må jo leve i troa der ;)

Hvordan går det hos deg? :)

Tuuuusen takk:)
Tenker at det faktisk ikke er umulig det hjalp til med å få festet den spira :D hehe
Må jo leve i troa der ;)

Hvordan går det hos deg? :)
Hihi! Håper det har samme effekt på meg også! :D
Venter på el, kjenner den er rett rundt hjørnet nå! :)

Hihi! Håper det har samme effekt på meg også! :D
Venter på el, kjenner den er rett rundt hjørnet nå! :)

Spennende. Da må jeg følge med da ;)
Krysser fingrene for deg!!

Jeg begynte jo ikke på de før etter at egget hadde løsnet da, men håper virkelig de har noe å si :)
Føler at formen er litt bedre i henhold til det ihvertfall :)

Spennende. Da må jeg følge med da ;)
Krysser fingrene for deg!!

Jeg begynte jo ikke på de før etter at egget hadde løsnet da, men håper virkelig de har noe å si :)
Føler at formen er litt bedre i henhold til det ihvertfall :)
Takk! :D
Håper jeg også! :) Får håpe det et det som skal til for at spira sitter i 9 mnd! ;) uansett bra at du føler deg bedre! :)

Back
Topp