Lillefrø15
Forumet er livet
Ha ha. De mannfolka kan si detEr så oppblåst i kveld at mannen syns det er rart om jeg ikke føder til uka haha
Var ikke sånn i sommer etter SA...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha. De mannfolka kan si detEr så oppblåst i kveld at mannen syns det er rart om jeg ikke føder til uka haha
Var ikke sånn i sommer etter SA...
Ha ha. De mannfolka kan si det
Haha... da kommer han til å få sjokk når du blir større like før fødselen.Ja ikke sant? Haha
Blir spennende å se etterhvert når magen ikke bare er oppblåst. Kommer sikkert noen artige og dumme kommentarer her
Haha... da kommer han til å få sjokk når du blir større like før fødselen.
Da jeg gikk med frøkena ble jeg ikke sint men ble lett at jeg skrek littHm...tror kanskje jeg må skrive ned alle kommentarer som kommer etterhvert?
Han er visst forberedt på at alle gravide er grinete i 9 mnd tror jeg, så greit om jeg kan motbevise det. Har foreløpig ikke merket noe hormonell forandring på humøret
Gratulerer med det For det beste eller?Glemt å oppdatere her, men han vil ha meg på svangerskapspenger
Så nå er det bare å få lege eller jordmor til å fikse resta
Gratulerer med det For det beste eller?
Lite søtt babyhus til bøllefrøet.
Så fin du er!
Den hadde jeg tatt ut nå, jeg...Takk♡
Blir spennende å se når jeg må ta ut den piercingen min hehe
Den hadde jeg tatt ut nå, jeg...
Takk for deilig lunsj. Kos deg med lille voffen. Ble helt utslitt av all oppmerksomhetenStappmett etter deilig lunsj med Lillefrø15. Ble kanskje litt mye mat, for nå er jeg stuuuptrøtt og kvalm
Men godt var det
Nå er det en kopp kakao og sofakos med vofsen som la seg rett ut for å sove etter at besøket hadde dratt...
Takk for deilig lunsj. Kos deg med lille voffen. Ble helt utslitt av all oppmerksomheten
He heTakk det samme. Koselig med besøk
Han har ligget helt slått ut siden du dro, i stolen, mens jeg sovnet på sofaen hehe