Håper på det lille mirakelet :)

Ja ikke sant? Haha
Blir spennende å se etterhvert når magen ikke bare er oppblåst. Kommer sikkert noen artige og dumme kommentarer her :p
Haha... da kommer han til å få sjokk når du blir større like før fødselen.

Haha... da kommer han til å få sjokk når du blir større like før fødselen.

Hm...tror kanskje jeg må skrive ned alle kommentarer som kommer etterhvert? :)
Han er visst forberedt på at alle gravide er grinete i 9 mnd tror jeg, så greit om jeg kan motbevise det. Har foreløpig ikke merket noe hormonell forandring på humøret :p

Hm...tror kanskje jeg må skrive ned alle kommentarer som kommer etterhvert? :)
Han er visst forberedt på at alle gravide er grinete i 9 mnd tror jeg, så greit om jeg kan motbevise det. Har foreløpig ikke merket noe hormonell forandring på humøret :p
Da jeg gikk med frøkena ble jeg ikke sint men ble lett at jeg skrek litt

Glemt å oppdatere her, men han vil ha meg på svangerskapspenger :D
Så nå er det bare å få lege eller jordmor til å fikse resta ;)
Gratulerer med det:) For det beste eller?

Hvordan har dere løst kabelproblemet ved tv'ene deres? :)

Har så lyst å få gjort noe med dette tv hjørnet mitt nå, men har så dårlig med penger og tv'n er for tung til at vi gidder å henge den opp. og har ikke råd til ny tv akkurat nå :(

Edit: skulle jo egentlig ikke inn i dagboka mi da... :p

Vedlegg

• 1417418668491.jpg
    1417418668491.jpg
    44,2 KB · Visninger: 29
Den hadde jeg tatt ut nå, jeg...

Tenkte på det i går, men jeg blir jo så naken uten :p haha
Men den ryker snart på pynten, så da blir det vel ikke å sette inn noen ny nei ;)

Stappmett etter deilig lunsj med Lillefrø15. Ble kanskje litt mye mat, for nå er jeg stuuuptrøtt og kvalm :(
Men godt var det:D
Nå er det en kopp kakao og sofakos med vofsen som la seg rett ut for å sove etter at besøket hadde dratt...

Stappmett etter deilig lunsj med Lillefrø15. Ble kanskje litt mye mat, for nå er jeg stuuuptrøtt og kvalm :(
Men godt var det:D
Nå er det en kopp kakao og sofakos med vofsen som la seg rett ut for å sove etter at besøket hadde dratt...
Takk for deilig lunsj:). Kos deg med lille voffen:). Ble helt utslitt av all oppmerksomheten:D

Takk for deilig lunsj:). Kos deg med lille voffen:). Ble helt utslitt av all oppmerksomheten:D

Takk det samme. Koselig med besøk :)
Han har ligget helt slått ut siden du dro, i stolen, mens jeg sovnet på sofaen ;) hehe

Back
Topp