Lillefrø15
Forumet er livet
Bilde nr 2 så den nederste veldig pos ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde nr 2 så den nederste veldig pos ut
Ikke tatt noe ny?
Jeg tror du er 1 eller 2 Dpo i dag? Hva sier tempen nå? Den ser jo pos den på onsdag?Test tenker du?
Tok i går og i dag, og de er svakere igjen
Men dagens er sterkere enn gårsdagens
Jeg tror du er 1 eller 2 Dpo i dag? Hva sier tempen nå? Den ser jo pos den på onsdag?
Har faktisk mer tro på det. Temp steg igjen på torsdag, og hvis jeg legger inn positiv test på onsdag er jeg 2 dpo i dag ifølge FF
Men med stiplet kryss.
Slik ser grafen ut nå, den forandre seg ikke om jeg kun legger inn temp i morgen.
Kan jo hende kroppen bare nesten fikk til forrige uke...kan det være en mulighet?
Har hørt at det går an ja! At den prøver på eggløsning men får det ikke til?
SpennendeHar faktisk mer tro på det. Temp steg igjen på torsdag, og hvis jeg legger inn positiv test på onsdag er jeg 2 dpo i dag ifølge FF
Men med stiplet kryss.
Slik ser grafen ut nå, den forandre seg ikke om jeg kun legger inn temp i morgen.
Kan jo hende kroppen bare nesten fikk til forrige uke...kan det være en mulighet?
Spennende. Dere hadde jo aksjer dagen etter pos test, så kan hende det holder. Håper for deg
Krysser alt jeg har for degDet holdt sist gang, så det er lov å håpe
Krysser alt jeg har for deg
Kan jo være. Leste at d-vitamin mangelen kan gjøre så eggløsning uteblir eller dårlige egg og, så kanskje jeg fikk boosta egget litt med en d-vitamin boost på onsdag og torsdag
Ringer nok legekontoret etterhvert i dag, for å høre om de har fått svar på prøva. Da VET jeg jo om jeg hadde EL forrige uke eller ikke
Fikk du høre noe ifra legen?
Jeg kjenner meg SÅ igjen.. Føler meg så hjelpes løs at tårene triller... Man ønsker så sterkt..CD12: negativ
Føler meg så hjelpesløs her jeg sitter og ønsker meg så inderlig en liten spire i magen
Hvorfor kan ikke kroppen bare gjøre akkurat som jeg vil?
Forrige pp kom EL på CD 15. Håper den kommer like tidlig nå
Det var mye dumt på en gangFortsatt ikke sovnet nei...sitter og tenker på storesøster som måtte avlive hesten sin på torsdag
Fikk ikke vite noe ang EL nei. Svarene hadde ikke kommet inn
Det var mye dumt på en gang