Håper på det lille mirakelet :)

Vedlegg

• 1414745462661.jpg
    1414745462661.jpg
    38,8 KB · Visninger: 16
Hm...nå merker jeg faktisk puppene mine mye mer...de svir igjen :confused:
Det gjorde de i dpo land forrige pp også, så jeg begynner å tro mer på at EL var om onsdag enn forrige torsdag til tross for mye EL slim forrige uke...
Kroppen skal ikke være lett å bli klok på :confused::oops::rolleyes:

Jeg tror du er 1 eller 2 Dpo i dag? Hva sier tempen nå? Den ser jo pos den på onsdag?

Har faktisk mer tro på det. Temp steg igjen på torsdag, og hvis jeg legger inn positiv test på onsdag er jeg 2 dpo i dag ifølge FF
Men med stiplet kryss.
Slik ser grafen ut nå, den forandre seg ikke om jeg kun legger inn temp i morgen.

Kan jo hende kroppen bare nesten fikk til forrige uke...kan det være en mulighet? :)

Vedlegg

• 1414747905314.jpg
    1414747905314.jpg
    86 KB · Visninger: 14
Har faktisk mer tro på det. Temp steg igjen på torsdag, og hvis jeg legger inn positiv test på onsdag er jeg 2 dpo i dag ifølge FF
Men med stiplet kryss.
Slik ser grafen ut nå, den forandre seg ikke om jeg kun legger inn temp i morgen.

Kan jo hende kroppen bare nesten fikk til forrige uke...kan det være en mulighet? :)

Har hørt at det går an ja! At den prøver på eggløsning men får det ikke til? :)

Har hørt at det går an ja! At den prøver på eggløsning men får det ikke til? :)

Kan jo være. Leste at d-vitamin mangelen kan gjøre så eggløsning uteblir eller dårlige egg og, så kanskje jeg fikk boosta egget litt med en d-vitamin boost på onsdag og torsdag :D
Ringer nok legekontoret etterhvert i dag, for å høre om de har fått svar på prøva. Da VET jeg jo om jeg hadde EL forrige uke eller ikke ;)

Men med stiplet kryss.

Spennende :D

CD25/DPO3:
Da har jeg konkludert med at EL kom på CD22 istedenfor 16, og setter meg tilbake noen dager :confused:

Litt såre ømme pupper i går og i dag, men ikke noe å skrike etter :p
Småkvalm og litt vondt i hodet i dag.
Øm på venstre side. Eggstokk???
Skikkelig sliten i hofteparti og korsryggen i dag :( satser på at det er fordi jeg ikke har orket så mye i det siste, og har sittet litt mye :p

Tilbake i lang syklus kanskje? Det vil neste pp vise... :)
Litt kjedelig å bli satt tilbake, men krysser fingrene for at det nå hjelper med litt D-vitaminer for å få spira til å sitte.
Ble litt kluss med aksjeinnlegg i forhold til EL nå, så har vel ikke helt troa på en positiv test i uke 46...
Bedre lykke neste pp :D

Kvalmen bygger seg opp her, men kanskje det er bivirkninger fra vitaminene :)

Vedlegg

• 1414830946886.jpg
    1414830946886.jpg
    87,3 KB · Visninger: 18
Last edited:
Spennende:). Dere hadde jo aksjer dagen etter pos test, så kan hende det holder:D. Håper for deg❤️

Kan jo være. Leste at d-vitamin mangelen kan gjøre så eggløsning uteblir eller dårlige egg og, så kanskje jeg fikk boosta egget litt med en d-vitamin boost på onsdag og torsdag :D
Ringer nok legekontoret etterhvert i dag, for å høre om de har fått svar på prøva. Da VET jeg jo om jeg hadde EL forrige uke eller ikke ;)

Fikk du høre noe ifra legen?

Fikk du høre noe ifra legen?

Fortsatt ikke sovnet nei...sitter og tenker på storesøster som måtte avlive hesten sin på torsdag :(

Fikk ikke vite noe ang EL nei. Svarene hadde ikke kommet inn :confused:

CD12: negativ
Føler meg så hjelpesløs her jeg sitter og ønsker meg så inderlig en liten spire i magen :(
Hvorfor kan ikke kroppen bare gjøre akkurat som jeg vil? :p
Forrige pp kom EL på CD 15. Håper den kommer like tidlig nå :D
Jeg kjenner meg SÅ igjen.. Føler meg så hjelpes løs at tårene triller... Man ønsker så sterkt..

Back
Topp