Håper på det lille mirakelet :)

Kommer som regel i floker her...:(
Syns jeg selv fortjener en positiv test om noen dager... :D
Ja, vet du hva, det synes jammen jeg også. Sorry at jeg er litt fraværende om dagen, tenker mye på deg selv om det ikke virker slik. Skal vi møtes på rygge storsenter i morgen?

Fortsatt ikke sovnet nei...sitter og tenker på storesøster som måtte avlive hesten sin på torsdag :(

Fikk ikke vite noe ang EL nei. Svarene hadde ikke kommet inn :confused:

Bruker det å ta lang tid det da? Trudde man fikk svar på 1-2 dager på slikt?

Ja, vet du hva, det synes jammen jeg også. Sorry at jeg er litt fraværende om dagen, tenker mye på deg selv om det ikke virker slik. Skal vi møtes på rygge storsenter i morgen?

Ikke tenk på det da søte deg ;)
Hadde vært koselig det da. Jobber til 11 i morgen da, så får vel ikke vært der før 1130-12 tiden...

Bruker det å ta lang tid det da? Trudde man fikk svar på 1-2 dager på slikt?

Ringte på dag 2, men de hadde ikke fått noe. Ganske sikker på at den er negativ da, så gidder nok ikke å ringe til uka :p

Ikke tenk på det da søte deg ;)
Hadde vært koselig det da. Jobber til 11 i morgen da, så får vel ikke vært der før 1130-12 tiden...
Det passer kjempe bra! Jeg har møte hos Kvik Kl 10, bruker sikkert time, halvannen der:D

CD26/DPO4:
Er så syyykt kvalm i dag at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kan det være tranen som gjør det tro?
Det er vel den mest logiske forklaringen jeg kommer på :)

Ellers har jeg fått satt igang oppvask maskinen og ryddet litt på kjøkkenet, men kvalmen stopper meg..

Fortsatt sår på puppene og svimmel.
Litt rar følelse i livmorområdet, med litt ømhet innimellom.

Frister ikke å ta imot kaffebesøk, og håper virkelig de som har tenkt å komme ringer først så jeg kan si jeg ikke orker.
Har ikke lyst å spy foran besøket :p

Tar gjerne imot tips for å dempe kvalmen da :D

CD26/DPO4:
Er så syyykt kvalm i dag at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kan det være tranen som gjør det tro?
Det er vel den mest logiske forklaringen jeg kommer på :)

Ellers har jeg fått satt igang oppvask maskinen og ryddet litt på kjøkkenet, men kvalmen stopper meg..

Fortsatt sår på puppene og svimmel.
Litt rar følelse i livmorområdet, med litt ømhet innimellom.

Frister ikke å ta imot kaffebesøk, og håper virkelig de som har tenkt å komme ringer først så jeg kan si jeg ikke orker.
Har ikke lyst å spy foran besøket :p

Tar gjerne imot tips for å dempe kvalmen da :D
Kan du ikke ringe å du at du ikke er i form og ta det en annen dag? Mot kvalme? Pass på så du ikke er sulten, drikk vann og puss tenna...

Kan du ikke ringe å du at du ikke er i form og ta det en annen dag? Mot kvalme? Pass på så du ikke er sulten, drikk vann og puss tenna...

Svigerfar ringte nå, og jeg sa jeg ikke orket noe besøk ;)
Er ikke sulten, har spist salt kjeks, drikker vann og juice. Syns egentlig alt blir verre :p haha

Svigerfar ringte nå, og jeg sa jeg ikke orket noe besøk ;)
Er ikke sulten, har spist salt kjeks, drikker vann og juice. Syns egentlig alt blir verre :p haha
Prøvd å bli kvitt smaken du har i munn? Som sagt, det som har hjulpet meg mest er å pusse tenner...

Prøvd å bli kvitt smaken du har i munn? Som sagt, det som har hjulpet meg mest er å pusse tenner...

Har ingen smak i munnen :confused:
Sitter liksom i mellomgulvet den kvalmen, så vet ikke helt om det hjelper med å pusse tenna der ? ;)

Gratulerer med dagen ;)

Lov å håpe på festedipp i bursdagsgave??? :)

Vedlegg

• 1415002193281.jpg
    1415002193281.jpg
    85,5 KB · Visninger: 22
Takk for hilsener :D
Foreløpig hatt en fin dag, med lunsj med Huleboer! og gaver fra svigermor, svigerinne og mannen :)
Fått bursdagsgaver i dag :D

Vedlegg

• 1415034651951.jpg
    1415034651951.jpg
    86 KB · Visninger: 26
  • 1415034668185.jpg
    1415034668185.jpg
    76,4 KB · Visninger: 24
Back
Topp