Håper å komme inn hit ♡

SA for noen dager siden (4+5), men satser nå på en aprilbaby [emoji173]️

Ble ikke noe i mars heller så nå håper jeg virkelig på at April kan vli måneden☺ går nå inn i pp 8

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ble ikke noe i mars heller så nå håper jeg virkelig på at April kan vli måneden☺ går nå inn i pp 8

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper april blir mnd for dere da :)
Håper april blir mnd for oss også :) men vi er nettopp begynt prøvingen :p blir pp2 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble nok ikke noe i mars så da håper vi lykken er på plass i april :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper på å havne her! Er nok straks ferdig med mensen nå! Håper pp 2 blir den som det klaffer på :D

Da ble det ingen marsbaby :(
starter nå pp 2 etter sa. Denne pp har jeg klare mål, bedre kosthold, mer fysisk aktivitet og akupunktur. Litt ferie tror jeg også vil hjelpe på fruktbarheten :)

Ferdig med Mensen på Lørdag så da starter vi på PP1 . Dette blir spennede:)

Da ble det ingen marsbaby :(
starter nå pp 2 etter sa. Denne pp har jeg klare mål, bedre kosthold, mer fysisk aktivitet og akupunktur. Litt ferie tror jeg også vil hjelpe på fruktbarheten :)

Her blir det også pp 2 etter en sa..

Sendte den før jeg skulle :p hvor langt på vei var du? Fikk du beskjed om at du kunne begynne å prøve med en gang?

7uker var jeg. Alt blødde ut på egenhånd på en uke. Tok en ul for å være sikker. Gyn mente at det var trygt å prøve igjen med en gang. Når mistet du?

7uker var jeg. Alt blødde ut på egenhånd på en uke. Tok en ul for å være sikker. Gyn mente at det var trygt å prøve igjen med en gang. Når mistet du?

Var 4+5.. Så alt har blødd ut på egenhånd her også rekner jeg med :p har målt hcg bare å den var gått ned til 3.. Blødde fra mandag-torsdag. Håper det sitter denne gangen på oss begge da :) sa de noe til deg om når du ca skulle få mensen tilbake etter sa?

Vi også! I følge div. kalkulatorer er jeg fruktbar fra og med 8, med eggløsning 11. Men jeg kjenner ikke syklusen min helt, så jeg tipper det er litt lenger til:)
Ja, jeg vet ikke helt lengden på min syklus enda heller. Mye kan ha blitt forandert på et år da jeg ikke gikk på ppillen sist. Bare å humpe i vei å håpe på beste resultat :)

Var 4+5.. Så alt har blødd ut på egenhånd her også rekner jeg med :p har målt hcg bare å den var gått ned til 3.. Blødde fra mandag-torsdag. Håper det sitter denne gangen på oss begge da :) sa de noe til deg om når du ca skulle få mensen tilbake etter sa?

Nei, men har forstått at det kan ta 4-6 uker. Min kom mellom 3-4 uker etter jeg sluttet å blø, altså nesten som normalt. Men denne menstrasjonen er kraftigere enn normalt. Håper den gir seg innen tirsdag neste uke. Men jo lenge ut i svangerskapet man mister jo større sannsynlighet er det for at syklusen klusses til tror jeg. Så det kan være du går ganske raskt tilbake i normal rytme siden du mistet noen uker før meg :)

Mistet i uke 8. Har blødd i 2 uker nå.. Blør fortsatt enda.. Var på kontroll for en uke siden, da var det enda noe igjen. Så skal til kontroll imorgen for å sjekke om alt er ute nå. Håper jeg slutter å blø snart, er veldig klar for en ny runde..

Mistet i uke 8. Har blødd i 2 uker nå.. Blør fortsatt enda.. Var på kontroll for en uke siden, da var det enda noe igjen. Så skal til kontroll imorgen for å sjekke om alt er ute nå. Håper jeg slutter å blø snart, er veldig klar for en ny runde..

Lykke til! Håper du får positivt svar på kontrollen :)

Lykke til:-)

Lykke til :)

Gikk veldig bra idag :-) ingenting å se igjen :-) men blør fortsatt litt, men minimalt.. Håper det stopper snart så vi kan begynne å prøve igjen.. Veldig klar for å prøve på nytt, selv om det er litt skummelt.. Noen som ve tv når mensen og eggløsning kommer etter en sa?

Back
Topp