Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noe i mars heller så nå håper jeg virkelig på at April kan vli måneden☺ går nå inn i pp 8
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk☺ krysser fingrene for dere☺Håper april blir mnd for dere da![]()
Håper april blir mnd for oss ogsåmen vi er nettopp begynt prøvingen
blir pp2
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Da ble det ingen marsbaby![]()
starter nå pp 2 etter sa. Denne pp har jeg klare mål, bedre kosthold, mer fysisk aktivitet og akupunktur. Litt ferie tror jeg også vil hjelpe på fruktbarheten![]()
Her blir det også pp 2 etter en sa..
Sendte den før jeg skullehvor langt på vei var du? Fikk du beskjed om at du kunne begynne å prøve med en gang?
7uker var jeg. Alt blødde ut på egenhånd på en uke. Tok en ul for å være sikker. Gyn mente at det var trygt å prøve igjen med en gang. Når mistet du?
Vi også! I følge div. kalkulatorer er jeg fruktbar fra og med 8, med eggløsning 11. Men jeg kjenner ikke syklusen min helt, så jeg tipper det er litt lenger tilFerdig med Mensen på Lørdag så da starter vi på PP1 . Dette blir spennede![]()
Ja, jeg vet ikke helt lengden på min syklus enda heller. Mye kan ha blitt forandert på et år da jeg ikke gikk på ppillen sist. Bare å humpe i vei å håpe på beste resultatVi også! I følge div. kalkulatorer er jeg fruktbar fra og med 8, med eggløsning 11. Men jeg kjenner ikke syklusen min helt, så jeg tipper det er litt lenger til![]()
Var 4+5.. Så alt har blødd ut på egenhånd her også rekner jeg medhar målt hcg bare å den var gått ned til 3.. Blødde fra mandag-torsdag. Håper det sitter denne gangen på oss begge da
sa de noe til deg om når du ca skulle få mensen tilbake etter sa?
Mistet i uke 8. Har blødd i 2 uker nå.. Blør fortsatt enda.. Var på kontroll for en uke siden, da var det enda noe igjen. Så skal til kontroll imorgen for å sjekke om alt er ute nå. Håper jeg slutter å blø snart, er veldig klar for en ny runde..
Lykke tilMistet i uke 8. Har blødd i 2 uker nå.. Blør fortsatt enda.. Var på kontroll for en uke siden, da var det enda noe igjen. Så skal til kontroll imorgen for å sjekke om alt er ute nå. Håper jeg slutter å blø snart, er veldig klar for en ny runde..
Mistet i uke 8. Har blødd i 2 uker nå.. Blør fortsatt enda.. Var på kontroll for en uke siden, da var det enda noe igjen. Så skal til kontroll imorgen for å sjekke om alt er ute nå. Håper jeg slutter å blø snart, er veldig klar for en ny runde..