Håper å komme inn hit ♡

Vi er nå i vår pp3 ingenting har klaffet til nå, venter mens til onsdag, så spent på det :) mye tegn, men det kan like godt være mens som er på gang:/ klaffer det nå så blir det sent i marsbaby. Krysser fingrene for pp4 om ikke så flytter jeg inn på April. Har ei jente fra før og da klaffet det på pp3 så har håpet oppe :)
 
Vi er nå i vår pp3 ingenting har klaffet til nå, venter mens til onsdag, så spent på det :) mye tegn, men det kan like godt være mens som er på gang:/ klaffer det nå så blir det sent i marsbaby. Krysser fingrene for pp4 om ikke så flytter jeg inn på April. Har ei jente fra før og da klaffet det på pp3 så har håpet oppe :)

Sååå spennende :D lykke til :)


Prøver på nr 2

26.07.12
 
Gratulerer så veldig masse med positive tester! !! Det er en fantastisk følelse tenker jeg :) Håper å følge etter snart!
 
Nå har endelig blødningen stoppet, 4 uker etter sa.. Samboeren min kommer hjem på fredag. Kunne ikke passet bedre å starte me prøvingen på nytt.. Håper på ny positiv test ganske fort :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikm 25 juli, første pp med pergo, fikk 3 enkle kurer som jeg skulle ta etter hverandre, gyn var ganske positiv til at dette skulle hjelpe:)
Så nå håper jeg at det klaffet på første forsøk, for jeg ønsker ikke gå gjennom flere sykluser med pergo, jeg ble veldig dårlig, men er jo verdt det hvis det hjelper :)

Har regnet ut at om det klaffer nå, så blir termin 6.april, så Kryser alt for det :)
 
Ble ikke mars på oss heller, da tr kom med et brak i dag. April er en nydelig mnd å få barn i, så håper det klaffer denne gangen!! :) lykke til til dere alle :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper å komme inn hit om noen uker Tok min siste pergo tablett på søndag, så nå venter jeg bare på eggløsningen..
 
Tok ut spiral i begynnelsen av mnd, så nå er vi i prøvingen igjen :)
Har ikke fått tr enda, så er spent på hvordan jeg ligger an i syklusen.
 
Håper å komme meg inn hit da det ikke ble mars. Hadde en tidlig SA, tror jeg var ca.4/5 uker på vei. Blødde i 8 dager, og er ferdig med det nå, så da starter vi prøvingen igjen <3 vil virkelig inn hit, og jeg vet det skal gå ann å bli gravid etter en SA før man får mens, og dette vil vi!!! :)
 
Håper virkelig dere alle kommer hit.
Føler meg ensom her.
Ikke så veldig morsomt med termingruppe med bare en person


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp