Håper å komme inn hit ♡

Gikk veldig bra idag :) ingenting å se igjen :) men blør fortsatt litt, men minimalt.. Håper det stopper snart så vi kan begynne å prøve igjen.. Veldig klar for å prøve på nytt, selv om det er litt skummelt.. Noen som ve tv når mensen og eggløsning kommer etter en sa?


Sent from my iPhone using BV Forum

Det varierer nok veldig. Hadde selv en sa i slutten av mai. Fra den dagen jeg begynte å blø, altså fra spontanaborten startet. Så tok det 20 dager til jeg fikk el og tr kom etter 35 dager.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde sa for et år siden, og fikk vel el ca 5 uker etter sa, 2-3 uker senere enn vanlig.

Nå har jo ikke jeg helt grei syklus i utgangspunkt da, men den var uvanlig selv for meg

fra app
 
Jeg skal teste på neste mandag el. Tirsdag. Kjenner jeg er veldig spent. Kroppen har vært i ulage etter at jeg sluttet på p-piller for ca 3 måneder siden. Så jeg har ikke så store forhåpninger. Men jeg håper selvfølgelig likevel... Lykke til jenter :)
 
Hei :) Kanskje jeg kan håpe på denne mnd jeg også. Fikk siste bortfallsblødning 30. mai(38 dager siden) og venter på ordentlig tr. Har tatt noen g tester men de er negative. Håper noe skjer snart og at jeg kanskje kommer inn i aprilgruppa :)
Lykke til til alle sammen! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er nå 3 uker siden sa, å jeg blør fortsatt litt :-( har fått bekreftet at slt var ute, så håper det stopper snart! Vil gjerne havne i denne gruppa!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :) Kanskje jeg kan håpe på denne mnd jeg også. Fikk siste bortfallsblødning 30. mai(38 dager siden) og venter på ordentlig tr. Har tatt noen g tester men de er negative. Håper noe skjer snart og at jeg kanskje kommer inn i aprilgruppa :)
Lykke til til alle sammen! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Velkommen, og lykke til
 
Jeg håper også på å komme inn hit :) Eggløsning om 3-4 dager;)
Har en sønn som er født i april fra før, og det er en super mnd å få baby på :dance008
 
håper å komme hit.mistet i dag i uke 4+5.og akter ikke å vente.satser på at jeg ikke blør for lenge også

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
håper å komme hit.mistet i dag i uke 4+5.og akter ikke å vente.satser på at jeg ikke blør for lenge også

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lykke til da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei hei! Jeg hopper fra mars og satser friskt på april :) Kunne jo nesten ikke bli gravid på første forsøk nå som med 1. barnet vårt, det ville jo vært litt for utrolig.. Men nå på andre PP håper jeg det går! Første mensdag idag, så nå starter tålmodighetsprøven... :) Er jo SÅÅ lenge vente...
 
Hei hei! Jeg hopper fra mars og satser friskt på april :) Kunne jo nesten ikke bli gravid på første forsøk nå som med 1. barnet vårt, det ville jo vært litt for utrolig.. Men nå på andre PP håper jeg det går! Første mensdag idag, så nå starter tålmodighetsprøven... :) Er jo SÅÅ lenge vente...
Lykke til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hei hei! Jeg hopper fra mars og satser friskt på april :) Kunne jo nesten ikke bli gravid på første forsøk nå som med 1. barnet vårt, det ville jo vært litt for utrolig.. Men nå på andre PP håper jeg det går! Første mensdag idag, så nå starter tålmodighetsprøven... :) Er jo SÅÅ lenge vente...
Hadde første pp i juni vi også, men ble nok ikke marsbaby her heller :/ så bra ut noen timer :/ men håper spiren fester seg bedre denne mnd. Lykke til :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Håper å kunne komme inn hit jeg også. Hadde egentlig termin i begynnelsen av februar, men hadde SA 8+4. Har begynt å merke stikninger i den ene eggstokken, så jeg håper at det er et symptom på at EL er på vei :)
 
Lykke til alle sammen :wav
 
Spennende fremover nå☺ mest sannsynlig el i morgen☺ håper å få det til denne gangen☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper også å komme inn her. El på gang nå. Spennende. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Flyttet først ut fra februar,å nå fra mars. Så har et håp om å flytte inn hit til dere ettervært. Alle gode ting er 3?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Satser på april jeg siden mensen kom i dag. Begge søstrene mine og kusina mi har bursdag i april så kanskje ikke den aller beste Mnd men :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp