Håper å komme inn hit ♡

Håper jeg kommer meg inn hit! :) svak positiv test idag, men stoler ikke helt på den. I følge utregning fra første dag i siste mens så vil terminen være 8 april. Så tenker kanskje den er falsk positiv egentlig. Om ikke så må jeg ha hatt eggløsning tidligere enn jeg har trodd. Så nå blir det bare å vente i spenning:)

♡ desember 2014 ♡
 
Tr rød kom her men har sjansen til å treffe april på neste el... bare alt kommer når den skal blir termin enten siste dag i april eller 1 mai.. satser på å komme inn neste pp :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Tr rød kom her men har sjansen til å treffe april på neste el... bare alt kommer når den skal blir termin enten siste dag i april eller 1 mai.. satser på å komme inn neste pp :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app


Samme her.. Tr kom i dag :( så håper det klaffer på neste pp :) då får jeg termin i slutten på april/begynnelsen på mai :)


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Er igang igjen med prøving etter MA i juni, mensen kom tilbake etter fire uker, og skal dersom alt er som før ha eggløsning nå. Blir i siste halvdel av april dersom det klaffer, og jeg krysser fingrene for at vi er så heldige :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er igang igjen med prøving etter MA i juni, mensen kom tilbake etter fire uker, og skal dersom alt er som før ha eggløsning nå. Blir i siste halvdel av april dersom det klaffer, og jeg krysser fingrene for at vi er så heldige :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var løpet kjørt for mars, så nå satser jeg på et nytt aprilbarn :) Alle gode ting er (pp)3. Hvis det klaffer og EL blir som beregnet får jeg termin på bursdagen min eller mini sin (vi har bursdag etter hverandre)

Det gikk der :-D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp