Håp om søsken

Åå, masse lykke til i morgen, vennen [emoji173]️ Krysser alt jeg har for deg og håper testen ser sånn ut om en 10-12 dagers tid også [emoji7]

Åh. Tenk om det da. :) Tusen takk! :Heartred
 
Lykke til med uttak av gullegget!
 
#3 IVF - uttak

Tja. Jeg har litt blandete følelser nå. Uttaket gikk greit.

De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)

Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.

Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min. :( Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.

Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.
 
Uff skjønner du sitter med blandede følelser nå[emoji53] Håper det blir innsett! Dette må se seriøst skjerpe seg med nedi der, dette med å si ja eller kanskje til noe og så nei ved uttak/innsett (i ditt tilfelle det å sette inn to).
 
Det var litt både og ja

Men håper du får innsett av et gullegg eller to! Og mange gode på frys, Just in case. De skal du ikke trenge da!
 
Skjønner dette gir litt blanda følelser[emoji17] hååper du får innsett nå altså! Og det å si en ting, og deretter endre på det kan de holde seg gode for! Er mer enn nok uforutsigbarhet i denne prosessen fra før!!!
 
Uff skjønner du sitter med blandede følelser nå[emoji53] Håper det blir innsett! Dette må se seriøst skjerpe seg med nedi der, dette med å si ja eller kanskje til noe og så nei ved uttak/innsett (i ditt tilfelle det å sette inn to).

Han sa det jo ikke helt sikkert, han sa vi måtte vurdere utfra hva slags innsett det ble (uaktuelt ved blasto-innsett). Så det var jo på kontroll før vi visste at det ble todagers. Så sikkert litt min feil å tolke det som positivt svar. :yuck: Jeg sender en melding i Crypho nå, så prøver jeg å argumentere litt til. I tillegg til på telefon i morgen og på ultralydundersøkelse på onsdag (dersom de bekrefter at det blir innsett.)

Og samtidig må jeg jo nå krysse alt jeg kan for at kroppen ikke er overstimulert da. Null embryo inn er jo mye verre.:confused:

Takk for at du håper med meg. :Heartred
 
Det var litt både og ja

Men håper du får innsett av et gullegg eller to! Og mange gode på frys, Just in case. De skal du ikke trenge da!

Jeg håper at det hvert fall er ett gullegg og innsett på onsdag. Litt skuffet om jeg ikke får to inn ved et eventuelt innsett på onsdag da. Men nå er jeg jo også redd for at det ikke blir innsett i det hele tatt. :shifty: Huff.

Jeg håper fortsatt litt på at det ender med to embryo inn på onsdag da. :smiley-angelic001
 
Skjønner dette gir litt blanda følelser[emoji17] hååper du får innsett nå altså! Og det å si en ting, og deretter endre på det kan de holde seg gode for! Er mer enn nok uforutsigbarhet i denne prosessen fra før!!!

Han har jo ikke sagt det sånn hundre prosent, så litt min feil og. :( Men ja, jeg ble skuffet over at det ikke er garantert to inn dersom overstimulering blir utelukket. :(

Og akkurat nå er jeg jo bekymret for avbrutt innsett da. :bag:
 
Gratulerer med flott fangst. Håper det blir innsett på onsdag!
 
Super fangst altså, men skjønner det blir litt blandede følelser. Krysser alt jeg har for deg at det blir innsett [emoji173]️
 
Super fangst altså, men skjønner det blir litt blandede følelser. Krysser alt jeg har for deg at det blir innsett [emoji173]️

Ja, overstimulering håpet jeg å unngå helt. Og håpte jo på en mer positiv samtale og. Huff. Takk for at du håper. Jeg krysser fingrene. :Heartred
 
Overstimulering

- Følge med på magen (pløsete, større osv.?)
- Følge med på vektøkning. (Foreløpig +3,0 kg fra Synarela start.)
- Spise mye proteiner
- Drikke mye væske
- Gjerne drikke væske med salter og/eller proteiner (proteinshaker, farris osv.)
- Ta Fragmin daglig (og jeg skal jo ta Albyl-E også, så det er bare bra nå)
- Hvile, ligge mye med bena opp, gå lite.

Foreløpig er alt likt for meg som ved tidligere uttak i kroppen og slik jeg føler meg. Noe oppblåst mage, ømt etter uttak og jevn vektøkning fra oppstart hormoner - ingen brå oppgang etter Ovitrelle.
 
Last edited:
Og nå sendte jeg en melding i Crypho. Så får jeg bare være hun masete kjerringa. :bag:
 
16 er supert men forstår jo at du er nervøs og ambivalent nå.
Jeg hadde samme avtale etter 18 egg med blodprøve og UL, og fikk innsett. Har trua på at det ordner seg for deg også! :) Fragmin fra dag 1 er i hvert fall et kjempebidrag i riktig retning :)
 
16 er supert men forstår jo at du er nervøs og ambivalent nå.
Jeg hadde samme avtale etter 18 egg med blodprøve og UL, og fikk innsett. Har trua på at det ordner seg for deg også! :) Fragmin fra dag 1 er i hvert fall et kjempebidrag i riktig retning :)

Takk for oppmuntrende ord angående innsett! :D Dr. E var helt sånn: "Jada, det blir innsett på onsdag av dette." Virket ikke som sykepleierne var helt enig (de skal jo egentlig ha endret praksis i år, slik jeg forstod det på andre her inne). Så vi får se på onsdag, men det er Dr. E som har innsett på onsdag - så jeg håper det er han som har ultralydundersøkelse på morgenen også. :)

Fragmin ble satt med en gang hvert fall. :p
 
Back
Topp