Håp om søsken

Jippi! Helt etter planen :D det blir en spennende mandag [emoji171]

Ja, akkurat som jeg håpte på. :D Nå håper jeg at det fortsetter bra også. :Heartred
 
Hehe... :cool: Veeel. Jeg klarer ikke dette vente og vente opplegget helt liksom. Klinikkene forventer at vi venter til deres testdag liksom. :rolleyes:

Takk! Ja, nå er kroppen i rute. :D Nå må det bare fortsette sånn. :shy:

Haha, ja. Lurer på om de faktisk tror at de fleste venter så lenge..? [emoji23]
 
Haha, ja. Lurer på om de faktisk tror at de fleste venter så lenge..? [emoji23]

Virker sånn. Men de virker jo ikke ha noen forståelse av at én måned er en hel evighet - så for dem er jo testingen mer enn tidlig nok. :hilarious:
 
Ovitrelle-dagen

Menopur er avsluttet. Jeg hadde egentlig nok til 3 doser til i ampullen, men den er kun holdbar i 28 dager fra den ble blandet. Så den er søppel. Synarela derimot har lang holdbarhet, og jeg har kun brukt halve flasken (og en hel flaske før den), så den sparer jeg i tilfelle nytt ferskforsøk.

Jeg fikk kun 4 pakker Cyclogest, så jeg er spent på hvilken dose jeg skal bruke og hvor lenge jeg eventuelt skal bruke det. Jeg tenker 2 per dag, og at jeg ved graviditet da trenger totalt 9 pakker (15 stk per pakke, 9 uker med 2 per dag og så én uke nedtrapping med 1 per dag.)

Ovitrellen min går ut på dato mai 2019. Det synes jeg var litt morsomt. :p Håper resultatet må ut av magen da. ;)

Jeg har vært veldig trøtt de siste dagene, husker ikke det fra tidligere stimulering før uttak.
 
Ovitrelle-dagen

Menopur er avsluttet. Jeg hadde egentlig nok til 3 doser til i ampullen, men den er kun holdbar i 28 dager fra den ble blandet. Så den er søppel. Synarela derimot har lang holdbarhet, og jeg har kun brukt halve flasken (og en hel flaske før den), så den sparer jeg i tilfelle nytt ferskforsøk.

Jeg fikk kun 4 pakker Cyclogest, så jeg er spent på hvilken dose jeg skal bruke og hvor lenge jeg eventuelt skal bruke det. Jeg tenker 2 per dag, og at jeg ved graviditet da trenger totalt 9 pakker (15 stk per pakke, 9 uker med 2 per dag og så én uke nedtrapping med 1 per dag.)

Ovitrellen min går ut på dato mai 2019. Det synes jeg var litt morsomt. [emoji14] Håper resultatet må ut av magen da. ;)

Jeg har vært veldig trøtt de siste dagene, husker ikke det fra tidligere stimulering før uttak.
Satser på at du ikke skal trenge å bruke restene på noe. Dette skal bli baby. Mai 2019
 
Satser på at du ikke skal trenge å bruke restene på noe. Dette skal bli baby. Mai 2019

Håper det. Helt greit om jeg må kaste alt. :)
 
Ovitrelle-dagen, del 2

Siste Synarela spray for 1,5 time siden. Nå pakket bort, forhåpentligvis kastes den når andremann er født og jeg plutselig oppdager sprayen bakerst i skapet en dag. :angelic:

Ovitrelle er satt. Oj oj oj.

Jeg er altfor spent nå. :bored: Jeg tålte ikke så lang pause mellom forsøk. Nå har jeg altfor høye forventninger. :shy:

Åh. Jeg håper at det var min siste Ovitrelle noensinne. Prøverørspensjonist og tobarnsmor? :Heartred
 
Last edited:
Ovitrelle-dagen, del 2

Siste Synarela spray for 1,5 time siden. Nå pakket bort, forhåpentligvis kastes den når andremann er født og jeg plutselig oppdager sprayen bakerst i skapet en dag. :angelic:

Ovitrelle er satt. Oj oj oj.

Jeg er altfor spent nå. :bored: Jeg tålte ikke så lang pause mellom forsøk. Nå har jeg altfor høye forventninger. :shy:

Åh. Jeg håper at det var min siste Ovitrelle noen sinne. Prøverørspensjonist og tobarnsmor? :Heartred

Nyt (nesten) medisinfri dag i morgen :)
 
Håper så helt klart du finner den sprayen baki skapet og tenker "pensjonert!!"
 
Nyt (nesten) medisinfri dag i morgen :)

Tusen takk! :D Bare litt Prednisolon, Azitromax, Q10, Melatonin og resten av kosttilskuddene mine - er jo null stress i morgen. :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Håper så helt klart du finner den sprayen baki skapet og tenker "pensjonert!!"

Ja, det er planen nå altså. :D (Jeg skal fortelle eggstokkene det også, så de vet hva de har å gjøre nå.)
 
Tusen takk! :D Bare litt Prednisolon, Azitromax, Q10, Melatonin og resten av kosttilskuddene mine - er jo null stress i morgen. :hilarious::hilarious::hilarious:

Ingen sprøyter i hvert fall :p
 
Ovitrelle-dagen, del 2

Siste Synarela spray for 1,5 time siden. Nå pakket bort, forhåpentligvis kastes den når andremann er født og jeg plutselig oppdager sprayen bakerst i skapet en dag. :angelic:

Ovitrelle er satt. Oj oj oj.

Jeg er altfor spent nå. :bored: Jeg tålte ikke så lang pause mellom forsøk. Nå har jeg altfor høye forventninger. :shy:

Åh. Jeg håper at det var min siste Ovitrelle noen sinne. Prøverørspensjonist og tobarnsmor? :Heartred

Det håper jeg også! Nå går det strake veien til fødestua om 9mnd:Heartbigred
 
Back
Topp