Håp om søsken

Så bra[emoji16][emoji16] Spurte du om to inn eller?

Rakk ikke det. Han var så effektiv. Så jeg må spørre på mandag. Håper jeg rekker det da. :hilarious:
 
ååååh, nedtelling til termin ja :love7 det skal du begynne med neste uke ja!

Hadde vært fantastisk. :D :Heartred Begynner nok ikke faktisk å skrive uke+dag før jeg har positiv test. Så forhåpentligvis om to uker? :angelic:
 
Hadde vært fantastisk. :D :Heartred Begynner nok ikke faktisk å skrive uke+dag før jeg har positiv test. Så forhåpentligvis om to uker? :angelic:
okei, kan gå med på den, om to uker begynner vi å telle deg opp :D
Jeg kommer nok bare til å holde meg til uke når jeg får +test :p 4 - 4+6 = jeg er i uke fem
Kommer bare til å gå i surr med 1 og 2 og plutselig har jeg 16 uten å skjønne noe.
 
okei, kan gå med på den, om to uker begynner vi å telle deg opp :D
Jeg kommer nok bare til å holde meg til uke når jeg får +test :p 4 - 4+6 = jeg er i uke fem
Kommer bare til å gå i surr med 1 og 2 og plutselig har jeg 16 uten å skjønne noe.

Hihi... Bruker BV-app'en, den holder styr på dagene for meg. Og så skriver jo lege/jordmor også uke+dag på svangerskapskortet, så da må jeg dobbeltsjekke at det er riktig. :p Åhhh! Så gøy om man kan telle seg avgårde i et svangerskap. :Heartred Du skal følge like bak meg. :D
 
Satser på det!

Ja, jeg har litt lyst til å øke alle sjanser jeg kan nå. Merker at dette prøverørsgreiene tar på, så ett år med søsken-prøveforsøk holder fint for meg. Så jeg håper litt på den ekstra sannsynligheten for graviditet ved innsett av to og ja. :shy:
 
Ja, de kontrollene der går så fort. Rett inn og rett ut igjen.

Så nå håper jeg at jeg rekker to ord med han ved uttak og/eller innsett. :shy:
 
Så bra med gode nyheter, nå skal det bli baby!
 
Sprøytedag 10 - kontroll
Kontrollen gikk flott. :)

På høyde side var det hvert fall 3 rundt 18 mm og 2-4 rundt 14 mm. På venstre side var det 1-2 store og 1-2 medium. Så det virker trygt innenfor 15 egg (selv om han var litt rask, så jeg ble usikker på om alle folikler ble telt.)

Livmorslimhinnen var 11,2 mm. :eek: Rekord for meg. Satser på at det ikke blir for mye heller.

Siste sprøytedag i dag. Synarela frem til i morgen kveld. Ovitrelle i morgen kveld.

Uttak på mandag. :Heartred Innsett planlagt til onsdag om alt går bra. :Heartred

Jeg fikk Cyclogest. :D Jeg hadde Dr. E i dag og, og sykepleieren som gikk gjennom videre medisiner og datoer med meg fortalte at det er Dr. E jeg møter mandag og onsdag også, da han har uttak og innsett da. Så da møter jeg kanskje bare én lege i Porsgrunn hele veien.

Da er potensiell termin 9. mai, og jeg klarer ikke å la være å tenke på at jeg kanskje er i ferd med å telle ned til termin nå. :Heartred (1+4 i dag liksom. :bag::hilarious::angelic:)
Dette høres jo kjempe bra ut! Gratulerer :) ❤️ Hvordan teller du evt termin ved Ivf? Fra første dag i siste mens?
 
Dette høres jo kjempe bra ut! Gratulerer :) ❤️ Hvordan teller du evt termin ved Ivf? Fra første dag i siste mens?

Takk! Håper dette blir bra. :)

Man teller uttak som befruktning, altså 2+0 i svangerskapet. I BV sin terminkalkulator la jeg derfor inn 13.8 som befruktning. :D
 
Flotte nyheter[emoji173]️[emoji173]️ nyt helgen, for neste uke er du gravid til det motsatte er bevist[emoji5]
 
Flotte nyheter[emoji173]️[emoji173]️ nyt helgen, for neste uke er du gravid til det motsatte er bevist[emoji5]

Ja! :D Søren at jeg ikke har kjøpt en PUPO t-skjorte nå heller. :knegg:

Tusen takk, og god helg til deg og. :Heartred
 
Da blir min termin 6.mai:D håper vi kan følge hverandre fremover i 9mnd nå!! :D

Ja, for du har jo tre dager eldre embryo enn meg. Enda vi har innsett samme dag blir det ulikt da. Hihi... Egentlig litt rare greier dette her. :p Vi skal følge hverandre til termin nå. :D
 
Sprøytedag 10 - kontroll
Kontrollen gikk flott. :)

På høyde side var det hvert fall 3 rundt 18 mm og 2-4 rundt 14 mm. På venstre side var det 1-2 store og 1-2 medium. Så det virker trygt innenfor 15 egg (selv om han var litt rask, så jeg ble usikker på om alle folikler ble telt.)

Livmorslimhinnen var 11,2 mm. :eek: Rekord for meg. Satser på at det ikke blir for mye heller.

Siste sprøytedag i dag. Synarela frem til i morgen kveld. Ovitrelle i morgen kveld.

Uttak på mandag. :Heartred Innsett planlagt til onsdag om alt går bra. :Heartred

Jeg fikk Cyclogest. :D Jeg hadde Dr. E i dag og, og sykepleieren som gikk gjennom videre medisiner og datoer med meg fortalte at det er Dr. E jeg møter mandag og onsdag også, da han har uttak og innsett da. Så da møter jeg kanskje bare én lege i Porsgrunn hele veien.

Da er potensiell termin 9. mai, og jeg klarer ikke å la være å tenke på at jeg kanskje er i ferd med å telle ned til termin nå. :Heartred (1+4 i dag liksom. :bag::hilarious::angelic:)
Oj oj så spennende!!! Så bra med god slimhinner og flere egg :D:D heier!!
 
Back
Topp