Håp om søsken

Litt av en cocktail [emoji28] Blir godt når det er overstått tenker jeg! Du er flink [emoji8]
 
Se der er den gigantiske Q10[emoji23] litt av et dagsinntak det[emoji1303]

Haha... Ja, giganten min. :p

Ja, jeg har jo delt om dagsinntaket før, men fikk litt lyst til å ta et bilde av galskapen også. :hilarious:
 
Litt av en cocktail [emoji28] Blir godt når det er overstått tenker jeg! Du er flink [emoji8]

Ja, det blir godt å trappe ned fremover nå. :D
 
Noe av det skal du vel kutte etterhvert heldigvis ja

Ja. Antibiotikakuren er uansett helt ferdig på søndag (25 dager kur). Og det gjentar vi jo ikke uansett. Så den er helt helt ferdig.

Q10 og Melatonin er kun for eggkvalitet, så det slutter jeg på dagen før uttak. Og det tror jeg kanskje heller ikke at jeg gjentar om dette ikke lykkes. Og forhåpentligvis får jeg noen på frys, og da trenger jeg heller ikke ta noe for eggkvalitet.

Sprøyter (Menopur/Ovitrelle) og Synarela avsluttes to dager før uttak.

Omega 3, multivitaminer, folat, kalsium og Prednisolon skal jeg fortsette med da, og Prednisolon skal jeg ta hele første trimester ved en graviditet.

Og så skal jeg jo begynne med Albyl-E og vaginal Lutinus eller Cyclogest ved uttak. Og kanskje Fragmin-sprøyter. :p Og alt det skal jo også taes lenge om det blir spire i magen. :D
 
Ja. Antibiotikakuren er uansett helt ferdig på søndag (25 dager kur). Og det gjentar vi jo ikke uansett. Så den er helt helt ferdig.

Q10 og Melatonin er kun for eggkvalitet, så det slutter jeg på dagen før uttak. Og det tror jeg kanskje heller ikke at jeg gjentar om dette ikke lykkes. Og forhåpentligvis får jeg noen på frys, og da trenger jeg heller ikke ta noe for eggkvalitet.

Sprøyter (Menopur/Ovitrelle) og Synarela avsluttes to dager før uttak.

Omega 3, multivitaminer, folat, kalsium og Prednisolon skal jeg fortsette med da, og Prednisolon skal jeg ta hele første trimester ved en graviditet.

Og så skal jeg jo begynne med Albyl-E og vaginal Lutinus eller Cyclogest ved uttak. Og kanskje Fragmin-sprøyter. [emoji14] Og alt det skal jo også taes lenge om det blir spire i magen. :D
Bytte ut da mer enn egentlig redusere....
 
Bytte ut da mer enn egentlig redusere....

Haha... Ja, nesten det.

Kutte bort 4 tabletter per dag, 1 sprøyte per dag og 2 nesespray per dag.
Trappe opp med 1 tablett per dag, 2-3 vaginaltabletter og muligens 1 sprøyte per dag.

:p

Edit: Men mye mindre sånn regler og klokkeslett. Alle piller og sprøyte kan taes på morgen, og vaginalkapslene skal fordeles jevnt utover (to eller tre ganger om dagen, den ene kan jo taes samtidig med alt det andre), men det er jo ikke like nøyaktig som de hormonene jeg tar nå. Og ingen AB-piller som ikke må taes sammen med visse matvarer/tilskudd. Så regimet vil oppleves mindre ekstremt.
 
Last edited:
Haha... Ja, nesten det.

Kutte bort 4 tabletter per dag, 1 sprøyte per dag og 2 nesespray per dag.
Trappe opp med 1 tablett per dag, 2-3 vaginaltabletter og muligens 1 sprøyte per dag.

[emoji14]

Edit: Men mye mindre sånn regler og klokkeslett. Alle piller og sprøyte kan taes på morgen, og vaginalkapslene skal fordeles jevnt utover (to eller tre ganger om dagen, den ene kan jo taes samtidig med alt det andre), men det er jo ikke like nøyaktig som de hormonene jeg tar nå. Og ingen AB-piller som ikke må taes sammen med visse matvarer/tilskudd. Så regimet vil oppleves mindre ekstremt.
Absolutt. Det der med så og så lenge før og etter mat er pes
 
Absolutt. Det der med så og så lenge før og etter mat er pes

Ja. Og pes med nesespray og sprøyter som helst skal taes til nokså nøyaktig klokkeslett tre ganger hver dag. :rolleyes: Jeg liker bedre at man har godt med slingringsmonn. Og ingen regler angående samtidig inntak nei. :hilarious:

Åh. Om halvannet døgn nå så vet jeg veldig mye mer om tidsaspektet. :wideyed:
 
Ja. Og pes med nesespray og sprøyter som helst skal taes til nokså nøyaktig klokkeslett tre ganger hver dag. :rolleyes: Jeg liker bedre at man har godt med slingringsmonn. Og ingen regler angående samtidig inntak nei. :hilarious:

Åh. Om halvannet døgn nå så vet jeg veldig mye mer om tidsaspektet. :wideyed:
I morgen. I morgen vet du mer!
 
Sprøytedag 9

Selv om jeg har prøvd å passe på er vekta nå opp 2-3 kg, jeg veier meg daglig akkurat nå for jeg må se. Magen stikker ut som en liten ballong og er helt stinn. Jeg kjenner på kroppen at noe av vektøkningen er væske. Jeg har unngått +5 kg da, så det er bra, men jeg klarer ikke å unngå vektoppgang på hormoner selv når jeg forsøker å passe på altså. Godt at stimuleringen mest sannsynlig er over nå straks.

Siste avtalte sprøyte i dag. Så er jeg utrolig spent på kontrollen i morgen. Jeg håper ikke de teller altfor mange egg. Og jeg håper på uttak på mandag, utålmodig som jeg er.
 
Blir spennende på kontroll i morgen ja, lykke til!
 
Spent på morgendagen! Lykke til :D
 
Masse lykke til i morgen![emoji5][emoji173]️
 
Når har du kontroll? Spent på både dine og mine vegner [emoji87]
 
Når har du kontroll? Spent på både dine og mine vegner [emoji87]

Kontroll i morgen formiddag. :nailbiting: Nervøs nå!

Håper så inderlig du har perfekt folikkel nå. :D
 
Kontroll i morgen formiddag. :nailbiting: Nervøs nå!

Håper så inderlig du har perfekt folikkel nå. :D

Gleder meg til oppdatering [emoji1] Ja enten må den være såpass stor at egget slipper i løpet av helgen (veldig lite sansynlig), eller så må den være såpass liten at egget ikke slipper før onsdag (litt mer sansynlig) [emoji28]
 
Back
Topp