Håp om søsken

Gleder meg til oppdatering [emoji1] Ja enten må den være såpass stor at egget slipper i løpet av helgen (veldig lite sansynlig), eller så må den være såpass liten at egget ikke slipper før onsdag (litt mer sansynlig) [emoji28]

Vet du noe om hvilken størrelse det har sluppet hos deg før? Det er jo veldig stort normal-intervall.
 
Jeg er på sprøytedag 7 i dag, og har kontroll på fredag. :) Jeg håper på uttak på mandag. :D Jeg tror denne sykemeldingen var veldig bra, bare innimellom jeg tenker mye negativt (både om forsøket og annet) og får dårlig samvittighet.
Lykke til imorgen da! :):)
 
Masse lykke til på kontroll imorra[emoji7]
 
Lykke til på kontroll, det skal gå veldig bra har jeg bestemt!
 
Sprøytedag 10 - kontroll
Kontrollen gikk flott. :)

På høyde side var det hvert fall 3 rundt 18 mm og 2-4 rundt 14 mm. På venstre side var det 1-2 store og 1-2 medium. Så det virker trygt innenfor 15 egg (selv om han var litt rask, så jeg ble usikker på om alle folikler ble telt.)

Livmorslimhinnen var 11,2 mm. :eek: Rekord for meg. Satser på at det ikke blir for mye heller.

Siste sprøytedag i dag. Synarela frem til i morgen kveld. Ovitrelle i morgen kveld.

Uttak på mandag. :Heartred Innsett planlagt til onsdag om alt går bra. :Heartred

Jeg fikk Cyclogest. :D Jeg hadde Dr. E i dag og, og sykepleieren som gikk gjennom videre medisiner og datoer med meg fortalte at det er Dr. E jeg møter mandag og onsdag også, da han har uttak og innsett da. Så da møter jeg kanskje bare én lege i Porsgrunn hele veien.

Da er potensiell termin 9. mai, og jeg klarer ikke å la være å tenke på at jeg kanskje er i ferd med å telle ned til termin nå. :Heartred (1+4 i dag liksom. :bag::hilarious::angelic:)
 
Sprøytedag 10 - kontroll
Kontrollen gikk flott. :)

På høyde side var det hvert fall 3 rundt 18 mm og 2-4 rundt 14 mm. På venstre side var det 1-2 store og 1-2 medium. Så det virker trygt innenfor 15 egg (selv om han var litt rask, så jeg ble usikker på om alle folikler ble telt.)

Livmorslimhinnen var 11,2 mm. :eek: Rekord for meg. Satser på at det ikke blir for mye heller.

Siste sprøytedag i dag. Synarela frem til i morgen kveld. Ovitrelle i morgen kveld.

Uttak på mandag. :Heartred Innsett planlagt til onsdag om alt går bra. :Heartred

Jeg fikk Cyclogest. :D Jeg hadde Dr. E i dag og, og sykepleieren som gikk gjennom videre medisiner og datoer med meg fortalte at det er Dr. E jeg møter mandag og onsdag også, da han har uttak og innsett da. Så da møter jeg kanskje bare én lege i Porsgrunn hele veien.

Da er potensiell termin 9. mai, og jeg klarer ikke å la være å tenke på at jeg kanskje er i ferd med å telle ned til termin nå. :Heartred (1+4 i dag liksom. :bag::hilarious::angelic:)

Hipp hurra for gode nyheter[emoji173]️[emoji173]️ nå må det blir bebis[emoji173]️[emoji173]️
 
ååååh, nedtelling til termin ja :love7 det skal du begynne med neste uke ja!
 
Back
Topp