Håp om søsken

Ja, for du har jo tre dager eldre embryo enn meg. Enda vi har innsett samme dag blir det ulikt da. Hihi... Egentlig litt rare greier dette her. :p Vi skal følge hverandre til termin nå. :D

Ja enig :hilarious: det som er enda rarere, er at om jeg hadde fått innsett når jeg hadde uttak i sept 2017 og hadde blitt gravid da, så hadde det barnet blitt født i mai i år:joyful: så om jeg blir gravid nå så er ungen egentlig ett år alt:dead::hilarious: rart å tenke på at det er snart ett år siden uttak:shifty:
 
Sprøytedag 10 - kontroll
Kontrollen gikk flott. :)

På høyde side var det hvert fall 3 rundt 18 mm og 2-4 rundt 14 mm. På venstre side var det 1-2 store og 1-2 medium. Så det virker trygt innenfor 15 egg (selv om han var litt rask, så jeg ble usikker på om alle folikler ble telt.)

Livmorslimhinnen var 11,2 mm. :eek: Rekord for meg. Satser på at det ikke blir for mye heller.

Siste sprøytedag i dag. Synarela frem til i morgen kveld. Ovitrelle i morgen kveld.

Uttak på mandag. :Heartred Innsett planlagt til onsdag om alt går bra. :Heartred

Jeg fikk Cyclogest. :D Jeg hadde Dr. E i dag og, og sykepleieren som gikk gjennom videre medisiner og datoer med meg fortalte at det er Dr. E jeg møter mandag og onsdag også, da han har uttak og innsett da. Så da møter jeg kanskje bare én lege i Porsgrunn hele veien.

Da er potensiell termin 9. mai, og jeg klarer ikke å la være å tenke på at jeg kanskje er i ferd med å telle ned til termin nå. :Heartred (1+4 i dag liksom. :bag::hilarious::angelic:)

Haha, 1+4 den likte jeg :D
Følger spent med og heier på deg!
 
Ja enig :hilarious: det som er enda rarere, er at om jeg hadde fått innsett når jeg hadde uttak i sept 2017 og hadde blitt gravid da, så hadde det barnet blitt født i mai i år:joyful: så om jeg blir gravid nå så er ungen egentlig ett år alt:dead::hilarious: rart å tenke på at det er snart ett år siden uttak:shifty:

Usj. :( Kjedelig med all tiden som går. :( Men om du ender med mai 2019-termin så vil det bli helt riktig at det var akkurat da barnet skulle bli født. :Heartred
 
Haha, 1+4 den likte jeg :D
Følger spent med og heier på deg!

Hehe... Det verste var at jeg tenkte: "Nå er jeg kanskje 0+0" allerede forrige mandag. :hilarious: Hørt om det før eller, 0+0? :knegg: Godt jeg kan dele galskapen her inne uten å bli sperret inne på lukket avdeling. :bag::angelic:

Takk for at du heier og håper! :Heartred
 
Hehe... Det verste var at jeg tenkte: "Nå er jeg kanskje 0+0" allerede forrige mandag. :hilarious: Hørt om det før eller, 0+0? :knegg: Godt jeg kan dele galskapen her inne uten å bli sperret inne på lukket avdeling. :bag::angelic:

Takk for at du heier og håper! :Heartred

Du skal i hvert fall ikke beskyldes for å ikke følge med :hilarious:
 
Hehe... Det verste var at jeg tenkte: "Nå er jeg kanskje 0+0" allerede forrige mandag. :hilarious: Hørt om det før eller, 0+0? :knegg: Godt jeg kan dele galskapen her inne uten å bli sperret inne på lukket avdeling. :bag::angelic:

Takk for at du heier og håper! :Heartred
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Du skal i hvert fall ikke beskyldes for å ikke følge med :hilarious:

Har ikke telt dager etter det da. :p :shy::oops: Ja, bortsett fra i dag når jeg fikk bekreftet at det blir mandag. Ny uke på mandager blir enkelt å huske hvert fall.
 
Usj. :( Kjedelig med all tiden som går. :( Men om du ender med mai 2019-termin så vil det bli helt riktig at det var akkurat da barnet skulle bli født. :Heartred
Sånn. Helt avslappet forhold til prosessen her liksom. :cool:

Ja helt sykt hva tiden flyr.. Andre jeg snakker med som har prøvd bare noen mnd er såå lei seg, og det eneste jeg klarer å tenke da er "du har jo såvidt startet, dette kan ta maange år" men sier jo ikke det selvfølgelig. Unner ungen at det tar tid:hungover: Godt at du er fokusert! Vi må ha med oss alt:joyful:
 
Hehe... Det verste var at jeg tenkte: "Nå er jeg kanskje 0+0" allerede forrige mandag. :hilarious: Hørt om det før eller, 0+0? :knegg: Godt jeg kan dele galskapen her inne uten å bli sperret inne på lukket avdeling. :bag::angelic:

Takk for at du heier og håper! [emoji813]red
Hahaha! Nå lo jeg høyt! [emoji23][emoji23] Du ass [emoji173]️

Men så utrolig bra at alt så bra ut på kontroll. Helt i rute [emoji41]
 
Ja helt sykt hva tiden flyr.. Andre jeg snakker med som har prøvd bare noen mnd er såå lei seg, og det eneste jeg klarer å tenke da er "du har jo såvidt startet, dette kan ta maange år" men sier jo ikke det selvfølgelig. Unner ungen at det tar tid:hungover: Godt at du er fokusert! Vi må ha med oss alt:joyful:

Om noen klager over måneder til meg svarer jeg ofte nokså kjapt at det er helt normalt at det tar inntil ett år. :shifty: Jeg har venner som har klaget på at de ikke fikk terminmåneden de planla liksom. Hva med oss som ikke fikk de første termin-årene? :bored:

Vi må ta med alle positive tanker og vibber vi kan, for de mørke tankene sniker seg raskt nok innpå igjen. :shy:
 
Hahaha! Nå lo jeg høyt! [emoji23][emoji23] Du ass [emoji173]️

Men så utrolig bra at alt så bra ut på kontroll. Helt i rute [emoji41]

Hehe... :cool: Veeel. Jeg klarer ikke dette vente og vente opplegget helt liksom. Klinikkene forventer at vi venter til deres testdag liksom. :rolleyes:

Takk! Ja, nå er kroppen i rute. :D Nå må det bare fortsette sånn. :shy:
 
Om noen klager over måneder til meg svarer jeg ofte nokså kjapt at det er helt normalt at det tar inntil ett år. :shifty: Jeg har venner som har klaget på at de ikke fikk terminmåneden de planla liksom. Hva med oss som ikke fikk de første termin-årene? :bored:

Vi må ta med alle positive tanker og vibber vi kan, for de mørke tankene sniker seg raskt nok innpå igjen. :shy:

Ja ikke sant:shifty: det må vi, nå må all positiv energi bare renne over oss:joyful::Heartred
 
Back
Topp