Håp om søsken

Dagen før uttak
Da var det søndag.

Jeg er fryktelig utålmodig og spent nå. Og fortsatt oppblåst, ser ut som jeg er 5-6 måneder på vei. :rolleyes:

Jeg er så spent på om de finner gullegget denne gangen - OG om jeg får det satt inn på onsdag.

Blir nok litt mye mas fra meg i dagboken nå. Jeg må bare skrive for å få noe utløp.

Spent på uttaket i morgen, og om smertelindringen er god nok.

Sånn her føles det at de skal lete etter gullegget blant alle de andre eggene;
Golden-Egg-1280x800.png
 
Last edited:
Masse lykke til på uttak i morgen!! [emoji173]️[emoji1374]
 
Jeg henger meg på daten [emoji7] Masse lykke til med uttak! Nå blir det skal du se, for nå skal vi ut herifra alle sammen [emoji8]

Trippel-date it is! :D

Ja, nå må vi ut herfra alle sammen. :Heartred
 
Ovitrelle-dagen, del 2

Siste Synarela spray for 1,5 time siden. Nå pakket bort, forhåpentligvis kastes den når andremann er født og jeg plutselig oppdager sprayen bakerst i skapet en dag. :angelic:

Ovitrelle er satt. Oj oj oj.

Jeg er altfor spent nå. :bored: Jeg tålte ikke så lang pause mellom forsøk. Nå har jeg altfor høye forventninger. :shy:

Åh. Jeg håper at det var min siste Ovitrelle noensinne. Prøverørspensjonist og tobarnsmor? :Heartred

Ååååå dette er så spennende! Nå skal du bli prøverørspensjonist!! MASSE lykke til med uttak i morgen :Heartred
 
Masse lykke til med uttak imorgen[emoji173]️ så spent på dine vegne! Følger med[emoji7][emoji1360]
 
Ååååå dette er så spennende! Nå skal du bli prøverørspensjonist!! MASSE lykke til med uttak i morgen :Heartred

Jeg håper sånn på det nå. :D :Heartred Tusen takk! :)
 
Masse lykke til med uttak imorgen[emoji173]️ så spent på dine vegne! Følger med[emoji7][emoji1360]

Tusen takk for det! :Heartred Veldig hyggelig at du er med og heier. :)
 
Krysser fingre og tær for denne uken!

Uttak i morgen og så regnes dpo deretter så testing...?
 
Krysser fingre og tær for denne uken!

Uttak i morgen og så regnes dpo deretter så testing...?

Ja, i morgen er "EL". Og så har jeg jo positiv test nå etter Ovitrelle i går, så må nok teste ut den og. ;) Og først må uttak gå bra (fine egg, men færre enn 15) og så må jeg få minst ett embryo til innsett. :D

Ett døgn etter Ovitrelle, medium konsentrert urin.

Screenshot_20180812-194931_Gallery.jpg
 
Masse masse lykke til med uttak imorra snuppa[emoji173]️[emoji173]️
 
Åå, masse lykke til i morgen, vennen [emoji173]️ Krysser alt jeg har for deg og håper testen ser sånn ut om en 10-12 dagers tid også [emoji7]
 
Masse lykke til i morgen! :D
 
Back
Topp