Håp om søsken

Men for å være tydelig: Om jeg er overstimulert på undersøkelse på onsdag så har jeg full forståelse for at det beste er totalfrys, så det er jo veldig bra at de sjekker det. Så jeg er ikke så dum at jeg ønsker meg alvorlig overstimulering selv om jeg håper veldig på innsett nå. :)

Edit: Og meldingen min i Crypho er lest. :bag: Jeg må innrømme at jeg synes det er flaut å mase, men men. Nå er det gjort. :oops:

Takk for oppmuntrende ord angående innsett! :D Dr. E var helt sånn: "Jada, det blir innsett på onsdag av dette." Virket ikke som sykepleierne var helt enig (de skal jo egentlig ha endret praksis i år, slik jeg forstod det på andre her inne). Så vi får se på onsdag, men det er Dr. E som har innsett på onsdag - så jeg håper det er han som har ultralydundersøkelse på morgenen også. :)

Fragmin ble satt med en gang hvert fall. :p

Det var han som bestemte i mitt tilfelle også :)
Han er nok den typen som gjør det lille ekstra for å få det til i hvert fall, og ikke gir opp bare fordi ‘reglene er sånn’ ;)

Ang. to egg...
Der vil jeg tro det kan bli verre.. særlig om det finnes den minste fare for OHSS.
I tillegg er E litt bedagelig ift forsøkene og mener det ikke finnes grunn til å sette inn to før man evt er på tredje forsøk. Ikke alltid vi IVF-damer er enige der ;)

Krysser selvsagt fingre og tær for deg nå!

Det var han som bestemte i mitt tilfelle også :)
Han er nok den typen som gjør det lille ekstra for å få det til i hvert fall, og ikke gir opp bare fordi ‘reglene er sånn’ ;)

Ang. to egg...
Der vil jeg tro det kan bli verre.. særlig om det finnes den minste fare for OHSS.
I tillegg er E litt bedagelig ift forsøkene og mener det ikke finnes grunn til å sette inn to før man evt er på tredje forsøk. Ikke alltid vi IVF-damer er enige der ;)

Krysser selvsagt fingre og tær for deg nå!

Nei, han virker rund i kantene. :hilarious: Jeg liker han egentlig veldig godt.

Forstår det med to egg, og hvert fall OHSS. Mtp på det andre så synes jeg fjerde innsett på ett år godt kan telle som tredje forsøk. :rolleyes: Og særlig med min eggkvalitet. Mine egg er jo gode på befruktning, men de faller fra mellom dag 2 og frem til kjemisk graviditet. :shifty: Jeg mistenker dårlig kvalitet på grunn av endometriose. 18 egg hittil har gitt ett barn og 1 blasto på frys fortsatt. Så det er jo ikke all verdens.

Særlig da de dyrket blastoer på FS fikk jeg sånn aha-opplevelse på eggene mine. 10 befruktet av 13, men kun 3 igjen. :shifty: Om det fortsetter så betyr det jo at 70 % av de vi har på onsdag skal falle fra. :confused:

Jaja...Nå maser jeg så mye jeg kan for to egg inn dersom det blir innsett, så må vi jo bare vente og se. Jeg tror ikke jeg får to inn.

Han er nok mer rund i kantene ja. Jeg var hos hun dama og da vi passerte 10 egg sa hun at om det blir mer enn 14 nå blir det totalfrys. Dermed basta liksom. Jeg sank jo heelt sammen i stolen for jeg visste ikke de hadde endret det.

Han er nok mer rund i kantene ja. Jeg var hos hun dama og da vi passerte 10 egg sa hun at om det blir mer enn 14 nå blir det totalfrys. Dermed basta liksom. Jeg sank jo heelt sammen i stolen for jeg visste ikke de hadde endret det.

Ja, jeg sank sammen selv siden jeg hadde hørt det flere ganger her inne nå i år. Så jeg var ganske overrasket da han sa: "Vi sees på onsdag." Litt flaks har jeg tydeligvis innimellom. Bare kroppen er på lag nå da. :bag:

Nei, han virker rund i kantene. :hilarious: Jeg liker han egentlig veldig godt.

Forstår det med to egg, og hvert fall OHSS. Mtp på det andre så synes jeg fjerde innsett på ett år godt kan telle som tredje forsøk. :rolleyes: Og særlig med min eggkvalitet. Mine egg er jo gode på befruktning, men de faller fra mellom dag 2 og frem til kjemisk graviditet. :shifty: Jeg mistenker dårlig kvalitet på grunn av endometriose. 18 egg hittil har gitt ett barn og 1 blasto på frys fortsatt. Så det er jo ikke all verdens.

Særlig da de dyrket blastoer på FS fikk jeg sånn aha-opplevelse på eggene mine. 10 befruktet av 13, men kun 3 igjen. :shifty: Om det fortsetter så betyr det jo at 70 % av de vi har på onsdag skal falle fra. :confused:

Jaja...Nå maser jeg så mye jeg kan for to egg inn dersom det blir innsett, så må vi jo bare vente og se. Jeg tror ikke jeg får to inn.

Du argumenterer i hvert fall greit, så håper de er villige til å lytte :)

Du argumenterer i hvert fall greit, så håper de er villige til å lytte :)

Jeg synes argumentene er gode. Og jeg tror jo det var derfor han var mer positiv da vi snakket om det tidligere på kontroll (han sa bare at det var uaktuelt ved innsett av blasto, og det var jeg jo enig i - de fleste embryoene mine har jo falt fra da). :)

Nå skulle jeg veldig gjerne spolt frem til onsdag og visst overstimulering-status. :nailbiting:

Åååå! Håper du slipper totalfrys og du får innsett! Krysser fingrene ;)

Håper på det beste for deg, enten det blir sånn eller sånn :)

Gratulerer med flott fangst[emoji173]️ Jeg har virkelig troa på innsett på onsdag[emoji1374][emoji5] men skjønner godt at du avventer litt med reaksjon til du vet! Forsvarsmekanismen vår, forvente det værste men håpe på det beste[emoji173]️

Skjønner virkelig blandede følelser i dag. Men klapper for mange egg og at de vil vurdere innsett likevel! Håper virkelig du unngår tegn på ohss og blir ruger på onsdag. Aller helst med to små fininger:Heartred

Åååå! Håper du slipper totalfrys og du får innsett! Krysser fingrene ;)

Ja, jeg håper virkelig det! Takk for heiing. :Heartred Gjør alt jeg kan av tips og triks for å redusere risikoen for overstimulering nå. :D

Gratulerer med flott fangst[emoji173]️ Jeg har virkelig troa på innsett på onsdag[emoji1374][emoji5] men skjønner godt at du avventer litt med reaksjon til du vet! Forsvarsmekanismen vår, forvente det værste men håpe på det beste[emoji173]️

Åh. Så godt at noen har troa for meg nå. :HeartredKjenner jeg prøver å trykke på "pause-knappen" i tankene mine, for jeg må jo bare vente til onsdag. :nailbiting:

Skjønner virkelig blandede følelser i dag. Men klapper for mange egg og at de vil vurdere innsett likevel! Håper virkelig du unngår tegn på ohss og blir ruger på onsdag. Aller helst med to små fininger:Heartred

Ja, tenk at de ville vurdere innsett likevel. Utrolig flaks for meg. :Heartred Takk! Jeg håper kroppen oppfører seg pent frem til kontrollen på onsdag. Veldig nervøs og spent nå. :bag:

Gratulerer med veldig god eggfangst i alle fall, og så krysser jeg alt jeg har for at du slipper unna overstimulering! Det skal bli innsett på onsdag!! [emoji173]️

Håper du føler deg bra og at kroppen styrer unna overstimulerting! :Heartred ha med deg vannflaske overalt slik at du får i deg masse vann:happy: dette skal gå bra:smiley-angelic001

Gratulerer med veldig god eggfangst i alle fall, og så krysser jeg alt jeg har for at du slipper unna overstimulering! Det skal bli innsett på onsdag!! [emoji173]️

Tusen takk! :Heartred Jeg håper hvert fall gullegget er i varmeskapet nå. :) Og at kroppen oppfører seg pent. :smiley-angelic001

Håper du føler deg bra og at kroppen styrer unna overstimulerting! :Heartred ha med deg vannflaske overalt slik at du får i deg masse vann:happy: dette skal gå bra:smiley-angelic001

Jeg føler meg helt fin i dag. Det var vondt i eggstokkene i går ettermiddag, men det synes jeg der er hver gang etter uttak. Nå er jeg omtrent ikke oppblåst, vekten viste 0,5 kg ned fra i går morges og ellers kjennes jeg bare helt vanlig ut i kroppen. Så jeg håper det er riktig. :) Jeg er sykemeldt, så jeg bruker triden på å drikke og spise proteiner og ha bena høyt. :hilarious:

Hvordan går det ? Er det imorgen du skal på Ul og får vite videre ?

Back
Topp