Håp om søsken

Jeg føler meg helt fin i dag. Det var vondt i eggstokkene i går ettermiddag, men det synes jeg der er hver gang etter uttak. Nå er jeg omtrent ikke oppblåst, vekten viste 0,5 kg ned fra i går morges og ellers kjennes jeg bare helt vanlig ut i kroppen. Så jeg håper det er riktig. :) Jeg er sykemeldt, så jeg bruker triden på å drikke og spise proteiner og ha bena høyt. :hilarious:

Så bra ut du er bedre! Det er gull! :DTror det blir innsett på deg jeg:D

Hvordan går det ? Er det imorgen du skal på Ul og får vite videre ?

De skal ringe i dag angående antall befruktede egg. Så skal jeg ta blodprøve i morgen tidlig og en ultralydundersøkelse etter blodprøven. Da får jeg svar angående innsett.

Telefon dagen etter uttak

Det er 10 befruktede egg! :D Hurra! Hun var veldig hyggelig hun på telefon. Og hun sa at det står i papirene mine at de skal sette inn 2 egg i morgen. :eek: Kanskje meldingen min i Crypho hjalp? :angelic: Hun sa videre at det kan være det bare blir ett dersom man har den minste mistanke om overstimulering da. Så det forstår jeg jo, det gjelder jo for absolutt alle alltid.

Så da er videre plan; Komme seg gjennom blodprøve og ultralyd i morgen tidlig. :D

Hun lurte på hvordan formen min var, og jeg svarte at jeg kjenner meg helt normal. Da sa hun: "Så flott, det høres bra ut med tanke på innsett i morgen". Så det hørtes ut på henne hvert fall at man burde kunne kjenne til overstimuleringen nå dersom den hadde vært der. :nailbiting:

Nå er jeg fryktelig spent! :D

Det er 10 befruktede egg! :D Hurra! Hun var veldig hyggelig hun på telefon. Og hun sa at det står i papirene mine at de skal sette inn 2 egg i morgen. :eek: Kanskje meldingen min i Crypho hjalp? :angelic: Hun sa videre at det kan være det bare blir ett dersom man har den minste mistanke om overstimulering da. Så det forstår jeg jo, det gjelder jo for absolutt alle alltid.

Så da er videre plan; Komme seg gjennom blodprøve og ultralyd i morgen tidlig. :D

Hun lurte på hvordan formen min var, og jeg svarte at jeg kjenner meg helt normal. Da sa hun: "Så flott, det høres bra ut med tanke på innsett i morgen". Så det hørtes ut på henne hvert fall at man burde kunne kjenne til overstimuleringen nå dersom den hadde vært der. :nailbiting:

Wiiii dette er så spennende [emoji7][emoji7] Håper det blir to egg inn! Dette går bra [emoji8]

Wiiii dette er så spennende [emoji7][emoji7] Håper det blir to egg inn! Dette går bra [emoji8]

Ja, jeg begynte å håpe det da hun sa at legen hadde skrevet to egg inn. :D :nailbiting:

10 er jo supert[emoji16] Spent på i morgen nå da! Hvor mange som kommer tilbake!

Ja. Litt for mange alternativer nå. :bag: Blir det 0, 1 eller 2? :nailbiting:

Krysser det som krysses kan [emoji7]

Jeg og. :Heartred

Viktigste av alt er selvsagt innsett i det hele tatt :Heartred, men med mitt frafall av embryo håper jeg virkelig på to nå. :shy:

Så flott[emoji7][emoji7][emoji7] dette blir spennende!!

Flott resultat hittil, så får vi håpe at litt flere henger med videre enn du har vært vant til tidligere :)

Heia heia!! :D

Jeey!! Supert :D Fortsetter fingerkryssingen til du har et eller to embryo trygt plassert der de hører hjemme i morgen [emoji173]️

Flott resultat hittil, så får vi håpe at litt flere henger med videre enn du har vært vant til tidligere :)

Heia heia!! :D

Takk for heiarop! :D Veldig spent nå. :bag:

Dag 2 pleier å være greit, så om jeg får innsett i morgen og det er gullegget så får jeg forhåpentligvis aldri vite hvor mange som kunne blitt blastoer. :p :D

Jeey!! Supert :D Fortsetter fingerkryssingen til du har et eller to embryo trygt plassert der de hører hjemme i morgen [emoji173]️

Tusen takk! :D Åh som jeg håper på innsett i morgen. :nailbiting: Rugemaskinen er klar her nå. :rolleyes:

Krysser alt jeg har

De dyrker ikke noen videre til blasto, der som evt har kvalitet til frys i morgen utover det som settes inn fryses som to dagers?

Krysser alt jeg har

De dyrker ikke noen videre til blasto, der som evt har kvalitet til frys i morgen utover det som settes inn fryses som to dagers?

Tusen takk! :Heartred

Alt (som ikke settes inn) fryses i morgen, men kan taes ut for å dyrkes til blasto ved et fryseforsøk (og da kan de ta ut flere embryo, og fryse på nytt om flere overlever til blasto-stadiet.) :)

Back
Topp