Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for sprøytestart[emoji7][emoji7]
Jeg spurte om å få bytte fra lutinus til cyclogest på ferskforsøket sist, og det fikk jeg! Fikk igjen penger fra Helfo på cyclogesten også![emoji5] begrunnet med at jeg virkelig mislikte lutinus og foretrakk cyclogest (noe som sant var, men egentlig ville jeg bare ha større dose progesteron[emoji12])
Gleder meg til å følge deg[emoji5]
Flott at du nå er et skritt videre!
Så bra at alt var bra i dag! Hurra for sprøytestart!
Lykke til med stikkinga
Hurra for sprøytestart, og lykke til med hormonene! [emoji16][emoji1376][emoji173]️
Takk! Jeg liker ikke så godt de hormonene som kommer nå, men men. Håper virkelig det er for en god sak denne gangen.
Reagerer du på sprøytene?
Tja, ikke sånn at jeg får bivirkninger, men det setter jo endometriosen i skikkelig kick-vekst (litt kraftigere enn normal syklus). Så det pleier å bli vondt. Mens Synarela har helt motsatt effekt, så jeg kjenner lite til endoen. Så jeg liker egentlig nedregulering best, selv om det er en del hetetokter (svært behagelig i varmen) og humørsvigninger.
Å sånn ja. Håper du slipper litt billigere unna enn du kanskje frykter. Og, så får vi håpe at den villeste varmen er forbi!
Så flott kontrollen viste som den skulle! Da er det bare å bli nålpute fremover[emoji28] lykke til med sprøytestart! Dette blir spennende å følge[emoji7][emoji1374]
Så supert å lese at alt var i rute! Blir spennende å følge med, heier på at det er nå lille bror eller søster kommer!!
Masse lykke til i tiden fremover som levende nålpute [emoji87] Nå må det bare gå veien [emoji173]️