Håp om søsken

Så bra at alt var bra i dag! Hurra for sprøytestart!
 
Hurra for sprøytestart[emoji7][emoji7]

Jeg spurte om å få bytte fra lutinus til cyclogest på ferskforsøket sist, og det fikk jeg! Fikk igjen penger fra Helfo på cyclogesten også![emoji5] begrunnet med at jeg virkelig mislikte lutinus og foretrakk cyclogest (noe som sant var, men egentlig ville jeg bare ha større dose progesteron[emoji12])

Gleder meg til å følge deg[emoji5]

Jeg fikk igjen fra HELFO (eller det er ikke sant, for jeg har ikke nådd egenandel enda, men det ble regnet med i egenandelen) da jeg brukte Cyclogest i høst på FS. :D Så jeg sa det til legen i dag. Så nå håper jeg at det ordner seg. :) Jeg liker Cyclogest absolutt best, og om jeg lykkes (det skal jeg jo nå :D) så må jeg jo bruke helt til uke 12. :confused:

Takk for at du følger og heier! :D :Heartred
 
Flott at du nå er et skritt videre!

Ja! Jeg blir veldig nervøs før hvert eventuelle tilbakeskritt på veien, så det er veldig deilig når det går akkurat som det skal. :)
 
Så bra at alt var bra i dag! Hurra for sprøytestart!

Ja! Det er så godt når kontrollen bare går akkurat som den skal. :D Nå er det endelig sprøyter for meg igjen. :D
 
Lykke til med stikkinga :D
 
Hurra for sprøytestart, og lykke til med hormonene! [emoji16][emoji1376][emoji173]️
 
Hurra for sprøytestart, og lykke til med hormonene! [emoji16][emoji1376][emoji173]️

Takk! :D Jeg liker ikke så godt de hormonene som kommer nå, men men. Håper virkelig det er for en god sak denne gangen. :D
 
Takk! :D Jeg liker ikke så godt de hormonene som kommer nå, men men. Håper virkelig det er for en god sak denne gangen. :D

Reagerer du på sprøytene?
 
Reagerer du på sprøytene?

Tja, ikke sånn at jeg får bivirkninger, men det setter jo endometriosen i skikkelig kick-vekst (litt kraftigere enn normal syklus). Så det pleier å bli vondt. Mens Synarela har helt motsatt effekt, så jeg kjenner lite til endoen. Så jeg liker egentlig nedregulering best, selv om det er en del hetetokter (svært behagelig i varmen:shifty:) og humørsvigninger. :p
 
Tja, ikke sånn at jeg får bivirkninger, men det setter jo endometriosen i skikkelig kick-vekst (litt kraftigere enn normal syklus). Så det pleier å bli vondt. Mens Synarela har helt motsatt effekt, så jeg kjenner lite til endoen. Så jeg liker egentlig nedregulering best, selv om det er en del hetetokter (svært behagelig i varmen:shifty:) og humørsvigninger. :p

Å sånn ja. Håper du slipper litt billigere unna enn du kanskje frykter. Og, så får vi håpe at den villeste varmen er forbi!
 
Å sånn ja. Håper du slipper litt billigere unna enn du kanskje frykter. Og, så får vi håpe at den villeste varmen er forbi!

Ja, men hetetoktene pleier å roe seg når jeg begynner på sprøyter. Da skjønner tydeligvis kroppen at det ikke var overgangsalderen likevel. :hilarious:

Viktigere at varmen gir seg før jeg er 4 uker på vei. :angelic: :D
 
Så flott kontrollen viste som den skulle! Da er det bare å bli nålpute fremover[emoji28] lykke til med sprøytestart! Dette blir spennende å følge[emoji7][emoji1374]
 
Så flott kontrollen viste som den skulle! Da er det bare å bli nålpute fremover[emoji28] lykke til med sprøytestart! Dette blir spennende å følge[emoji7][emoji1374]

Jeg er helt klar for nålene nå. :D Tusen takk, takk for at du heier og følger meg. :Heartred
 
Så supert å lese at alt var i rute! Blir spennende å følge med, heier på at det er nå lille bror eller søster kommer!!
 
Masse lykke til i tiden fremover som levende nålpute [emoji87] Nå må det bare gå veien [emoji173]️
 
Så supert å lese at alt var i rute! Blir spennende å følge med, heier på at det er nå lille bror eller søster kommer!!

Takk! Det er alltid bra når ting er akkurat som det skal på kontroll. :D Jeg håper også dette er starten på slutten av IVF-reisen vår. :Heartred
 
Masse lykke til i tiden fremover som levende nålpute [emoji87] Nå må det bare gå veien [emoji173]️

Takk! Ja, det håper jeg og. Nå må det gå! :D :Heartred
 
Back
Topp