Håp om søsken

Spraydag 13 og AB-dag 9

Endelig kom blødningen. Den er som vanlig forsinket på Synarela, 16 dpo i dag. Da er alt klart til sprøytestart, så må bare kontrollen på tirsdag vise det samme: At alt er klart. :D
 
Følger spent med :blob7
 
Følger spent med :blob7

Jeg og. :hilarious:

Begynte faktisk å bli litt utålmodig på blødningen nå også. Og det står jo veldig tydelig i brevet at den må ha kommet først, så alle små hindringer på veien... :bag:
 
Spennende!! Nå skjer det! [emoji7][emoji1374]
 
Spennende!! Nå skjer det! [emoji7][emoji1374]

Ja! Endelig action! :D Nå har jeg hvert fall sommerfugler i magen, selv om det forhåpentligvis ikke er noe annet som "lever" der akkurat nå. :hilarious: (Synarela død over livmor og eggstokker.)
 
Så godt at tr kom, etter den lange ventetiden skjer det endelig! Håper alt ser perfekt ut på tirsdag :)

Jeg følte meg jo egentlig trygg på at den skulle komme, siden jeg fikk EL før Synarela-oppstart (takk Letrozol). Men selv om jeg nå for tredje gang opplever at nedregulering gir forsinket blødning så blir jeg likevel utålmodig... :hilarious: IVF er ikke laget for oss utålmodige sjeler. :) Takk, jeg håper tirsdagskontrollen går supert. :D
 
Jeg følte meg jo egentlig trygg på at den skulle komme, siden jeg fikk EL før Synarela-oppstart (takk Letrozol). Men selv om jeg nå for tredje gang opplever at nedregulering gir forsinket blødning så blir jeg likevel utålmodig... :hilarious: IVF er ikke laget for oss utålmodige sjeler. :) Takk, jeg håper tirsdagskontrollen går supert. :D

Skjønner godt at du ble utålmodig ja, mye av det o dette gamet.. :hilarious: Nå skal alt gå smoooth videre!
 
Skjønner godt at du ble utålmodig ja, mye av det o dette gamet.. :hilarious: Nå skal alt gå smoooth videre!

Ja. Utålmodig hele veien her. :hilarious: Takk! Jeg håper det! :D
 
Spraydag 17 - kontroll
Nedreguleringskontroll i dag. Ingen aktivitet i eggstokkene og tynn livmorslimhinne. Så her var alt klart til sprøytestart i morgen.

Da skal jeg ha 10 mg Prednisolon hver morgen fra i morgen og 187,5 IE Menopur mellom kl 16-18. Jeg skal også halvere dosen Synarela fra i morgen (ett spray morgen og ett spray kveld.)

Jeg spurte om å få bytte Lutinus til Cyclogest, og det skulle han sjekke for meg til neste kontroll (jeg er usikker på hva han skulle sjekke, det handler nok om at det ikke er et godkjent preparat i Norge, så det må søkes om å brukes). Jeg skal jo ikke begynne på det før uttak, så det er ikke hastverk.

Jeg spurte også om to egg inn, og han sa at vi må se på det. Så det kommer jo selvsagt an på uttaksdagen, for det bestemmer jo alderen på embryo ved innsett.

Da skal jeg blande Menopur og prøve en helt ny sprøyte igjen.

Jeg glemte å spørre om Fragmin, så det må jeg spørre om neste gang. Jeg begynte etter uttak på FS, så det haster nok ikke uansett.

Neste kontroll fredag 10. august.

Det går greit med antibiotika, men jeg gleder meg til å være ferdig. Vi er på dag 13 av 25 i dag, så vi er halvveis nå.
 
Så bra alt var i orden[emoji16] Spent på hva de sier om Fragmin. Jeg fikk ikke starte på det, selv ikke etter ørten aborter[emoji17] Fordi utredning på hab.abort tilsa at jeg ikke trenger det[emoji19] Spent på hva Hausken sier om det samme.
 
Så bra alt var i orden[emoji16] Spent på hva de sier om Fragmin. Jeg fikk ikke starte på det, selv ikke etter ørten aborter[emoji17] Fordi utredning på hab.abort tilsa at jeg ikke trenger det[emoji19] Spent på hva Hausken sier om det samme.

Har aldri fått Fragmin av andre før jeg heller, bare Albyl-E pga. aborter. Jeg vet ikke hvorfor FS gir det. Men må jo høre med Porsgrunn nå. :p Jeg har jo eventuelt egentlig ganske mye igjen fra FS. :angelic:
 
Hurra for sprøytestart[emoji7][emoji7]

Jeg spurte om å få bytte fra lutinus til cyclogest på ferskforsøket sist, og det fikk jeg! Fikk igjen penger fra Helfo på cyclogesten også![emoji5] begrunnet med at jeg virkelig mislikte lutinus og foretrakk cyclogest (noe som sant var, men egentlig ville jeg bare ha større dose progesteron[emoji12])

Gleder meg til å følge deg[emoji5]
 
Back
Topp