Håp om søsken

Godt gjort! :) håper formen blir bedre! :)

Jeg er fornøyd med det resultatet. :) (Og særlig at vekten har fortsatt nedover på sommerferie og med Synarela.) Takk, jeg håper også magen stabiliserer seg igjen. :confused:
 
Spraydag 8 (og AB-dag 4)

Blir dårlig i magen av Doxylin, kvalm og urolig i magen. Usj.

Fikk vært hjemom en tur også. Vekta viser nå 10,5 kg ned siden februar. :D

Det hjalp på magen min å spise før jeg tok tablettene. Eneste aberet med det var å holde seg unna meieriprodukter :confused:

Grattis med vektnedgangen :)
 
Det hjalp på magen min å spise før jeg tok tablettene. Eneste aberet med det var å holde seg unna meieriprodukter :confused:

Grattis med vektnedgangen :)

Ja, det er egentlig akkurat det jeg har funnet ut også. :hilarious: Nå er det ingen flere på tom mage her.

Takk, fornøyd med den. Jeg raser ikke ned i vekt, men sakte, men sikkert går det jo. :D
 
Så flink du har vært med vekten!! [emoji2] Hva er målet?
 
Ja, det er egentlig akkurat det jeg har funnet ut også. :hilarious: Nå er det ingen flere på tom mage her.

Takk, fornøyd med den. Jeg raser ikke ned i vekt, men sakte, men sikkert går det jo. :D

Jo lengre man bruker på å gå ned jo mer varig blir vektnedgangen også, så det er ikke bra å gå for fort ned :) stoooor klapp på skuldra til deg :D
 
Så flink du har vært med vekten!! [emoji2] Hva er målet?

Målet var 10 kg før forsøket i august, så målet er egentlig nådd. :D Ikke klinikken sitt mål, der var jeg innenfor, mitt eget mål. Gikk opp 5 kg i høst i løpet av tre forsøk (august-januar), og hadde litt ekstra fra før. Jeg vil vel egentlig ned 5 kg til, men det kan godt vente til en god stund etter fødsel. :p Regner egentlig med å gå litt opp nå som jeg går på hormoner, men prøver å tviholde på nye kostvaner og aktivitetsvaner nå frem til uttak. :)
 
Jo lengre man bruker på å gå ned jo mer varig blir vektnedgangen også, så det er ikke bra å gå for fort ned :) stoooor klapp på skuldra til deg :D

Tusen takk! :Heartred Jeg er veldig fornøyd nå. :D
 
Godt jobba!
 
Takk! :D Innimellom lov å være litt stolt av egen innsats. :D

Det har du absolutt grunn til å være stolt av!

(Kanskje dine 10 kg jeg har lagt på meg? :p)
 
Det har du absolutt grunn til å være stolt av!

(Kanskje dine 10 kg jeg har lagt på meg? :p)

Haha... Jeg ga dem mer enn gjerne bort, men mente ikke å laste dem over på deg da. :p :hilarious:
 
Haha... Jeg ga dem mer enn gjerne bort, men mente ikke å laste dem over på deg da. :p :hilarious:

Det er skjerpings her nå altså! Aktiv ferie.
Og lover å sende de et annet sted enn til deg ;)
 
Det er skjerpings her nå altså! Aktiv ferie.
Og lover å sende de et annet sted enn til deg ;)

Haha... Det er veldig greit. Jeg er jo litt redd for å gå oppover igjen nå med ekstra hormoner. (Blir jo sulten som en ulv i perioder og godtesugen som en liten unge med påskeegg.) :hilarious: Lykke til med skjerpings. ;) :D
 
Haha... Det er veldig greit. Jeg er jo litt redd for å gå oppover igjen nå med ekstra hormoner. (Blir jo sulten som en ulv i perioder og godtesugen som en liten unge med påskeegg.) :hilarious: Lykke til med skjerpings. ;) :D

Lykke til sjæl! Skal ikke kimse av hormoner ass :D
 
Lykke til sjæl! Skal ikke kimse av hormoner ass :D

Takker! :p

Nope. Hormoner er virkelig ingen spøk. Skjønner ikke helt når noen sier de virkelig ikke merker noen ting til dem. :hilarious:
 
Wow! Så flink du har vært [emoji1376][emoji7]

Tusen takk! :shy: Litt uvant å skryte av seg selv, men ble rimelig fornøyd med dagens vekt. :D :oops:
 
Gratulerer med fantastisk innsats med vekta! :D Imponerende!!
 
Back
Topp